• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NIall Horan

    'Nu alleen nog wachten op de anderen. Of zullen we alvast bij het kampvuur gaan zitten?' Ik glimlach 'bij het kampvuur? we horen de auto's toch wel aankomen' glimlach ik. Zayn kijkt me even aan. 'Niall, zullen we afspreken dat als we ooit uit elkaar gaan we de band er niet onder laten lijden? Want ik wil niet dat door onze relatie de hele band stuk gaat,'ik knik 'dat spreken we af, ik wil ook niet dat wij een reden zouden zijn om te meoten stoppen' zeg ik eerlijk en ik glimlach even naar hem. 'Ik heb er echt heel erg veel zin in' glimlach ik al was ik bang voor dde reactie van Hazz en Lou maar ik vermoedde dat ze het alleen maar leuk gingen vinden zeker omdat ik al erg lang geen relatie meer gehad heb. Eigenlijk nog nooit echt een serieuze relatie. Vroeger wel een keer een vriendin voor 2 dagen maar meer eigenlijk nog nooit. Zeker door de drukte vond ik het niet zo erg want dan zou je alleen maar meer personen missen dan je familie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Bij het kampvuur? we horen de auto's toch wel aankomen,' zegt Niall, en ik knik. 'Dan moet ik zometeen nog wel even mijn trui uit de auto halen,' zeg ik. 'Dat spreken we af, ik wil ook niet dat wij een reden zouden zijn om te moeten stoppen.' Hij glimlacht naar me waardoor ik me geweldig voel. Vroeger durfde ik nooit te kijken, bang dat hij zag dat ik aan het blozen was. 'Ik heb er echt heel erg veel zin in,' zegt hij. Ik knik. 'Ik ga even mijn trui halen,' zeg ik, en ik ren naar de auto. Ik zie Matt bij Emily op schoot zitten. Meteen voel ik me boos worden. Ik ben een typisch geval van een beschermende broer. Ik wil gewoon niet dat jongens Emily pijn doen. 'Matt, ga van Emily's schoot af. Ik vind je aardig hoor, maar blijf gewoon van haar af,' zeg ik streng, en ik pak mijn trui uit de auto. Ik kijk hem nog even boos aan en wacht op een antwoord. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand bij mijn zusje is, en dat Matt verliefd op Emily is, is overduidelijk. En ik vind dat helemaal niet leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry, ik reageer straks. Ik ben nu even weg]


    How far is far

    Brooklin 'Brooke' Horan


    'Brooke, en jij noemt mij altijd lui? Nou, ik probeer het ten minste nog!' roept Jesse terwijl hij een tent in elkaar probeert te stekken wat natuurlijk niet lukt en bij mij voor een lach bui zorgt. ‘Ik ben niet lui ik slaap gewoon in de auto en niet in een tent met ik weet niet welke vreemde.’ Zei ik geïrriteerd en strekte me nog eens uit.'Niall, ik kan hier nergens skaten,' Hoor ik jesse zeggen maar ik neem niet de moeite om op te kijken. 'Jammer joh' Hoorde ik Niall zeggen waardoor ik zachtjes begin te grinniken. 'Brooke, ik mag van Niall niet bij een meisje slapen en daarom moeten wij samen een tent delen ik vind het ook niks maar helaas heeft mijn broer geen vertrouwen in me,' En voor ik kan antwoorden dat ik gewoon in de auto blijf antwoord Niall al. 'Heey dat is niet waar. Je kunt ook met de broer van iemand slapen in een tent. maar je mag het best maar ik wil niet zien dat je van hun iemand een hart breekt want dan is de sfeer gewoon gelijk verpest. Dus mijn betreft ga je met iemand in de tent maar ik wil je niet elke nacht horen neuken of wat dan ook' Ik grinnik zacht dat was inderdaad wel typisch Jesse maar ja. ‘Nou oftewel ga ik met een vertrouwt iemand in een tent of ik slaap in de auto.’ Zei ik opstandig en ging wat beter liggen. 'Leeeeyuuuuum!' Hoor ik Niall roepen maar weeral heb ik geen zin om uit de auto te komen en blijf ik gewoon liggen.

    Emily Maria Malik

    'Eindelijk. Maar we kunnen vertrekken,' zegt hij en start de auto. ‘Woehoe!’ Zei ik vrolijk en begon even zacht te grinniken. zijn mobiel trilt en ik kijk even naar hem. ‘Niet smsen terwijl je rijd broertje dat is niet goed en gevaarlijk.’ Zei ik nep streng maar kon natuurlijk mijn lach niet inhouden . Ineens kijkt hij me serieus aan en ik werd toch wel even een beetje ongerust. 'Emily... Ik.. Ik moet je iets vertellen,' stamelt hij Opeens. ‘Vertel maar Zayn je weet dat je me alles kunt vertellen.’ Zei ik terwijl ik mijn hand op zijn knie legde en hem eventjes bezorgd aan keek. 'Ik.. Ik en Niall... We hebben een relatie.' Zij hij opgelucht maar toch wat bang. Ik keek hem eerst even verbaasd aan maar toen overviel de hyper heit me. ‘Waarom was je zo bang om het te zegen ik bedoel jij en Niall zijn zo cute samen en het gaat om jou en Niall’s gevoelens en wat de rest ook zegt dat maakt niet uit.’Zei ik hard maar toch vrolijk. Na nog een 10 tal minuutjes rijden stopt hij en kijkt me aan. 'Eempie we zijn er,' zegt hij en ik begin te grinniken. En kijk hem even spottend aan voordat hij uit de auto springt en zijn vrienden gaat zoeken. Ik was bezig met mijn haar in een dot te doen en voor ik het wist zat Matthew op mijn schoot en zij "Hey!"waardoor ik hard begon te lachen niet dat ik het erg vond het was gewoon onverwachts. ‘Hey hey Matt.’ Zei ik vrolijk terwijl ik even met mijn hand door zijn haar ging en hem glimlachend aan keek. Hij veegde een plukje haar uit mij gezicht en glimlachte naar me waardoor ik op 1 of andere manier moest blozen en ik bloosde helemaal niet snel. "Ben jij hier ook heen gestuurd door je ouders?" zuchtte hij. ‘Half wel maar half wou ik ook mee ik dacht dat ik fan wat meet tijd met mijn broer kon door brengen maar ik denk dat hij nu meer tijd door gaat brengen met Niall.’ Zij ik nep triest en begon daarna weer te lachen.'Matt, ga van Emily's schoot af. Ik vind je aardig hoor, maar blijf gewoon van haar af,' Hoorde ik Zayn ineens uit het niets zeggen en ik zag hem boos naar ons kijken. ‘Zaynie doe niet zo stom we zijn gewoon wat aan het praten maak er geen drama van.’ Zei ik terwijl ik hem even geïrriteerd aan keek.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Matthew Richard Payne
    Emily was zo gewoon en meegaand in mijn idioterie. Dat was nog wel het leukste aan haar. Ik glimlachte naar haar toen ze met mijn haar speelde. Ik veegde een plukje haar uit haar gezicht en zag haar blozen. Ze was zo lief. Een zak als haar broer verdiende niet een geweldig meisje als zij als zusje. Ik had hier helemaal geen zin in, maar zij maakte het een heel stuk beter hier. Ik bleef wat met haar haren spelen voor ik een stem hoorde die ik nu niet wilde horen. Ik keek hem met een bijdehante blik in mijn ogen aan. Ik grijnsde bij Emily's woorden. "Ja, Zaynie. We zijn gewoon aan het praten. Ga jij je nou maar lekker te goed doen aan je fuckbuddy. Je bent namelijk niet de baas over ons twee." zei ik bijdehant. Misschien was het niet het slimt om te zeggen. Maar mijn broer was de slimme, ik was de impulsieve. Daarbij moest je mij niet de les gaan lezen. Dat ging altijd mis. Ik deed namelijk lekker waar ik zelf zin in had en de rest van de wereld kon me geen zak schelen. Ik legde mijn arm die nu nog op mijn schoot zat demonstratief om haar schouders. Ik vond haar echt leuk en het feit dat hij dat vervelend vond was me rede te meer om haar te fixen. Ik richtte me toen even op Emily en negeerde Zayn compleet. "Zullen we samen een tentje gaan opzetten? De auto is wat krap." Een lichte grijns speelde om mijn lippen en ik voelde langzaam hoe ik onder de invloed van testosteron, adrenaline en zonlicht weer extreem druk werd. Ik haalde mijn vrije hand door mijn krullen. "Daar heb je toch geen problemen mee, toch big boy?" vroeg ik licht uitdagend aan Zayn met een wenkbrauw opgetrokken. Liam was dan de ideale schoonzoon, ik absoluut niet en ik ging dat ook nooit worden. Dat lag buiten mijn karakter om te doen.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.

    Niall en Zayn waren met elkaar aan het praten, en ik liet ze maar even alleen. Ik ben echt blij voor ze. Ik liep naar de achterbak van de auto, en pakte er alvast een paar koffers uit. Ik hoorde de nu licht geirriteerde stem van Zayn iets verder op, en ik besloot maar even te gaan kijken. Ik had geen idee waar Matthew was, maar daar ben ik nu inmiddels al achter. Zayn had het tegen Matthew net, want die zat bij zijn zusje op schoot. Ik zuchtte en liep er naar toe, en ging naast Zayn staan. "Ja, Zaynie. We zijn gewoon aan het praten. Ga jij je nou maar lekker te goed doen aan je fuckbuddy. Je bent namelijk niet de baas over ons twee." zei Matthew bijdehand. 'Matt, doe alsjeblieft niet zo tegen Zayn. Ik vind het best dat je Emily leuk vind, maar je moet Zayn ook begrijpen.' zei ik tegen hem. Ik was degene hier die op hem moest gaan letten, en ik vertel je alvast, dat is niet makkelijk. "Zullen we samen een tentje gaan opzetten? De auto is wat krap." zei Matthew met een grijns. Oké, wat moet ik hier ook alweer aan doen? Want ik denk eigenlijk dat hier niet veel aan te doen is. Moet ik ze nu uit elkaar gaan halen of zo. Ik weet zelf hoe vervelend het is als iemand je bij degene waar je verliefd op bent weghaalt. "Daar heb je toch geen problemen mee, toch big boy?" vroeg hij toen licht uitdagend. Ik zuchtte licht. O nee, daar gaan we weer. Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet weet je. 'Moeten we ze nu uit elkaar halen of zo?' fluisterde ik tegen Zayn zodat Emily en Matthew het niet zouden horen. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, misschien Zayn wel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 9:39 ]


    How far is far

    ...


    That is a perfect copy of reality.

    Emily Maria Malik

    "Ja, Zaynie. We zijn gewoon aan het praten. Ga jij je nou maar lekker te goed doen aan je fuckbuddy. Je bent namelijk niet de baas over ons twee." zei Matthew bijdehand en ik keek hem even geschokt aan ik hield mijn mond maar ik hoopten dat hij niet te ver zou gaan want dan moest ik wel voor Zayn op komen hij was mijn broer en niemand mocht eigenlijk zo praten tegen mijn broer. Uit het niets legde Matthew zijn arm die eerst nog op zijn schoot lag om mijn schouders en ik keek hem even waarschuwend aan ik wou niet dat hij Zayn ging uit lokken daar had ik echt geen zin in. "Zullen we samen een tentje gaan opzetten? De auto is wat krap." Zij Matthew terwijl er een lichte grijns speelde om zijn lippen en keek hem even een beetje geïrriteerd aan. ‘Matt stop oke je maakt het alleen maar erger.’ Zei ik geïrriteerd terwijl ik even richting zayn keek en zag in mijn oog hoeken dat Matt met zijn vrije hand door zijn krullen ging. "Daar heb je toch geen problemen mee, toch big boy?" vroeg hij licht uitdagend aan Zayn en ik zag dat hij een wenkbrauw optrok. ‘Matt nu ga je er over ja stop met het uidagen van Zayn hij blijft mijn broer en ik vind het niet kunnen hoe je tegen hem doet.’ Zei ik een beetje boos en keek hem doordringend aan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:10 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Javvad Malik

    ‘Zaynie doe niet zo stom we zijn gewoon wat aan het praten maak er geen drama van,' zegt Emily. Ik zucht. 'Ja, Zaynie. We zijn gewoon aan het praten. Ga jij je nou maar lekker te goed doen aan je fuckbuddy. Je bent namelijk niet de baas over ons twee,' zegt Matt. Ik voel dat ik boos word. 'Hou je bek toch,' zeg ik zo rustig mogelijk. 'Matt, doe alsjeblieft niet zo tegen Zayn. Ik vind het best dat je Emily leuk vind, maar je moet Zayn ook begrijpen,' zegt Liam. Ik kijk hem dankbaar aan. 'Zullen we samen een tentje gaan opzetten? De auto is wat krap,' zegt Matt. 'Nee, Emily gaat wel bij iemand anders in een tent slapen. En helaas heb jij daar weinig over te zeggen, kleine,' zeg ik boos. Hij moet van Emily weg blijven. Ik probeer haar alleen te beschermen. 'Daar heb je toch geen problemen mee, toch big boy?' vraagt hij. 'Nou, eigenlijk wel. Ik heb daar een heleboel problemen mee. En vooral dat ik jou helemaal niet vertrouw. Jij bent Emily helemaal niet waard. Ze verdient iemand die veel aardiger en liever is dan dat jij bent,' zeg ik, nu boos. 'Moeten we ze nu uit elkaar halen of zo?' vraagt Liam zacht aan mij. Ik knik. 'Jij kan gewoon bij Matt slapen en dan moeten we nog even iemand vinden voor Emily,' zeg ik. Ik kijk woedend naar Matt. Als hij Liams broer niet was dan had ik hem nu geslagen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Richard Payne
    Zayn en Liam vonden dit helemaal niet, iets waardoor ik het nog wat verder probeerde uit te lokken. Emily vond het niet zo leuk hoe ik tegen onze broers deed, maar hun reacties waren te geniaal om niets tegen te doen. Uiteindelijk ging Zayn ook voor mij te ver. Hij had geen autoriteit over een van ons tween en hij probeerde ons toch alles te dicteren alleen omdat hij het niet leuk vond. Toen hij ookal de tentindeling begon te bepalen knapte er iets. Ik sprong op en keek op Zayn neer. "Wie is er nu het kleintje?" Ik stak makkelijk 5 tot 10 centimeter boven hem uit. "Daarbij heb je niets te zeggen over de tentindeling. Je mag zelf kiezen met wie je slaapt, wat mij niet lastig lijkt, Gayn. Over Emily en mij heb je geen zak te vertellen. Leuk dat jij dit niet leuk vind, maar zij is het meest geweldige meisje ter wereld en voor een jochie die denkt dat hij stoer ik stop ik echt niet. Ik weet dat ik haar niet verdien, maar ik zal er verdomme alles an doem om haar gelukkig te maken. En al helemaal niet haar verbieden iets te doen... Zoals jij, Gayn. Ge jij nou maar lekker met mijn nalatige broer opkallefateren." Ik was nu echt niet vrolijk meer en zou hem echt een gebroken neus slaan als hij niet Emily's broer was geweest. Mijn ogen stonden duister en zelfs mijn vrolijke rode krullen stonden gevaarlijk duister. Mijn vuisten waren gebalt en als hij slim was ging hij nu weg. Ik stond straks namelijk echt niet meer voor mezelf in. Wat zowel voor Zayn als voor Liam fout zou kunnen uitpakken. Mijn broer zou hem namelijk ook echt moeten ontgelden als ik uit mijn vel sprong. Om zijn nalatigheid.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    Matt staat op. Hij is langer dan dat ik ben. Helaas. 'Wie is er nu het kleintje?' vraagt hij. 'Jij, want jij bent jonger,' zeg ik woedend. 'Daarbij heb je niets te zeggen over de tentindeling. Je mag zelf kiezen met wie je slaapt, wat mij niet lastig lijkt, Gayn. Over Emily en mij heb je geen zak te vertellen. Leuk dat jij dit niet leuk vind, maar zij is het meest geweldige meisje ter wereld en voor een jochie die denkt dat hij stoer ik stop ik echt niet. Ik weet dat ik haar niet verdien, maar ik zal er verdomme alles aan doen om haar gelukkig te maken. En al helemaal niet haar verbieden iets te doen... Zoals jij, Gayn. Ge jij nou maar lekker met mijn nalatige broer opkallefateren,' zegt hij. 'Nu ben je te ver gegaan!'Roep ik hard. Ik sla hem hard tegen zijn wang aan en kijk hem woedend aan. Ik wil iets zeggen maar weet niet wat. Ik kijk verontschuldigend naar Liam, hopend dat hij niet in de ruzie betrokken raakt. Ik weet dat het zijn broertje is, maar Matt gaat gewoon te ver. Ik kijk naar Niall, die samen met Jesse bij het kampvuur zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Maria Malik

    Matt staat op. Hij is langer dan Zayn en voel de proplemen al aankomen. 'Wie is er nu het kleintje?' vraagt Matt en ik zucht waarom kunnen ze niet gewoon ophouden. 'Jij, want jij bent jonger,' zegt Zayn woedend. 'Daarbij heb je niets te zeggen over de tentindeling. Je mag zelf kiezen met wie je slaapt, wat mij niet lastig lijkt, Gayn. Over Emily en mij heb je geen zak te vertellen. Leuk dat jij dit niet leuk vind, maar zij is het meest geweldige meisje ter wereld en voor een jochie die denkt dat hij stoer ik stop ik echt niet. Ik weet dat ik haar niet verdien, maar ik zal er verdomme alles aan doen om haar gelukkig te maken. En al helemaal niet haar verbieden iets te doen... Zoals jij, Gayn. Ge jij nou maar lekker met mijn nalatige broer opkallefateren,' zegt Matt en ik weet dat Zayn het hier niet bij gaat houden en spring snel recht. 'Nu ben je te ver gegaan!'Roept Zayn hard. En slaat Matt hard tegen zijn wang en kijkt hem woedend aan. Zo snel mogelijk spring ik tussen de twee zodat matt niks terug kan doen en kijk ze alle twee boos aan. ‘Stelletje kleuters ik ben oud genoeg om zelf te kiezen wat ik doe en daarom moeten jullie je nog niet zo gedragen!’ Zeg ik boos en loop weg. ‘Ik zoek zelf wel iemand om mee in een tent te gaan!’ Roep ik nog even boos terug en loop dan verder.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam Payne.

    Nu waren Matt en Zayn aan het bekvechten, en Zayn sloeg Matt daarna op zijn wang waarna hij me verontschuldigend aan keek. 'Zayn, ik neem hem wel mee.' zei ik, en liep naar mijn nu uitermate irritante broertje toe, en trok hem aan zijn arm omhoog, en sleepte hem mee totdat we iets verder op stonden. 'Normaal zal ik altijd aan je kant staan, maar nu lokte je die klap toch echt zelf uit. Ik vind het best dat jij en Emily wat hebben, maar laar het dan niet aan Zayn zien als je geen problemen wilt. Je weet hoe Zayn is.' zei ik, en sleepte hem daarna weer mee naar Zayn en Emily. 'Sorry Zayn, dat hij zich zo gedraagt. Ik moet beter op hem letten' zei ik. 'Dus, wat doen we nu met ze?' vroeg ik fluisterend aan Zayn.

    -Sorry, kort ik weet het.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    ‘Stelletje kleuters ik ben oud genoeg om zelf te kiezen wat ik doe en daarom moeten jullie je nog niet zo gedragen!’ roept Emily. Ik kijk haar schuldig aan. Ze loopt weg. ‘Ik zoek zelf wel iemand om mee in een tent te gaan!' roept ze nog even terug. Ik vind het niet erg. Zolang ze maar bij Matt uit de buurt blijft. Liam trekt Matt mee en praat even met hem. 'Sorry Zayn, dat hij zich zo gedraagt. Ik moet beter op hem letten,' zegt Liam. Ik knik. 'Dus, wat doen we nu met ze?' vraagt hij fluisterend aan mij. 'Zorgen dat ze bij elkaar uit de buurt blijven. Of nou ja, gewoon zorgen dat hij van haar afblijft. Ik wil gewoon niet dat er iets mis gaat ofzo,' zeg ik tegen Liam. Van de jongens weet ik zeker dat ik Liam altijd kan vertrouwen. Hij helpt gewoon en begrijpt je, maar blijft altijd rustig. Ik kan dat niet. Ik ben dan gewoon te boos om rustig te blijven, en die klap had Matt gewoon uitgelokt. Hij mag dan wel Liams broertje zijn, maar als hij te ver gaat dan is dat geen excuus meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Richard Payne
    Toen kreeg ik opeens een klap in mijn gezicht van Zayn. Ik kreeg nu echt een rode waas voor mijn ogen. Het was dat Emily ertussen kwam. Anders had hij nu een gebroken neus gehad. Haar woorden braken mijn hart. Nu was ik pas echt woest op Zayn. Als hij er niet tussen was geweest zouden we het nu gezellig hebben in een tent. Liam trok me mee en ik keek woest op hem neer. "Hou je erbuiten, ukkie. Ik wil gewoon zijn tanden uit zijn mond slaan." gromde ik voor hij begon te preken. Ik gromde weer en schudde mijn arm los toen hij me weer meesleurde naar Zayn. Ik keek hem aan en kreeg de waas weer over mijn ogen. "Jij bitch. Jullie allebei. Ik ga me niet gedragen omdat degene die me verwaarloost heeft zegt dat ik dat moet. Daarbij heb ik echt geen babyzitter nodig." Ik kreeg weer een waas voor mijn ogen en haalde hard uit naar Zayn's gezicht. Onder mijn vuist hoorde ik zijn neus kraken en ik grijnsde triomphantelijk. Toen draaide ik me naar Liam. "Het is dat Gayn's zusje heel knap is en ik van mam mee moest, want ik wil niets meer met je te maken hebben. Je bent mijn broer al lang niet meer." siste ik voor ik boos wegliep.


    Bowties were never Cooler