• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    "Hou je erbuiten, ukkie. Ik wil gewoon zijn tanden uit zijn mond slaan." gromde Matt tegen me. 'Hé, blijf staan, ik wil je alleen maar helpen.' zei ik. Hij trok zich los uit mijn arm en liep weg. "Jij bitch. Jullie allebei. Ik ga me niet gedragen omdat degene die me verwaarloost heeft zegt dat ik dat moet. Daarbij heb ik echt geen babyzitter nodig." zei Matt tegen Zayn en sloeg hem hard tegen zijn neus. Ik liep er naar toe. Hij draaide zich naar mij. "Het is dat Gayn's zusje heel knap is en ik van mam mee moest, want ik wil niets meer met je te maken hebben. Je bent mijn broer al lang niet meer." siste Matt tegen me, en liep boos weg. 'Matt wacht.' zei ik en liep achter hem aan. 'Waarom wil je niets meer met me te maken hebben?' vroeg ik. 'Wat is er? Vertel het me maar gewoon, dan kan ik er wat aan doen. Ik wil echt een goede broer zijn.' zei ik. Ik weet dat ik er nooit ben, en dat hij dat verkeerd op kan vatten. Ik hoe van hem, hij is mijn broertje. Ik doe echt mijn best om een goede broer te zijn, maar dat is soms best moeilijk.


    How far is far

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    Er wordt zachtjes op mijn deur geklopt. 'Genelle?' Lows stem is rustig en zacht. Ik reageer niet terug. 'Ik begrijp dat je liever alleen wilt zijn. Maar mag ik alsjeblieft binnenkomen?' Zachtjes hoor ik haar zuchten. Ik wil net terug reageren als Lows verder praat. 'Het is logisch dat je liever bij je vrienden en vertrouwde omgeving hier blijft. Het is logisch dat je tegen een stel bijna wildvreemden op kijkt. Maar dit is ook het moment weer eens wat te doen met z'n allen. Dat soort momenten krijgen we niet vaak. En al kan ik je niet beloven dat het geweldig gaat worden, we gaan er het beste van maken. En als dat is door de helft van de familieleden een stuk ducktape voor de mond te plaatsen en ze op te sluiten - ik zeg niet dat dit per definitie nodig is, we kennen die mensen amper - is dat maar zo. We zullen zien' ratelt ze daarna aan een keer door.
    Ik zucht even diep. 'Oké fijn. Ik open mijn deur wel voor je' zeg ik tegen haar en ik sta op. Ik loop naar mijn deur en draai hem van het slot. Daarna trek ik Lows naar binnen en doe ik mijn deur weer opslot. 'Maar je moet niet denken dat ik meega hoor. Ik sluit me lekker op in mijn kamer. Ik wil niet mee naar al die vreemden. Ik heb daar echt geen zin in. Zeg jij maar tegen Louis dat ie met een zus minder gaat, zal hij vast heel blij mee zijn' ratel ik aan een stuk door tegen Lows.


    That is a perfect copy of reality.

    niall

    ik hoor geruzie en hoor een klap en en krak. Als een gek spring ik op en ren naar elkaar. 'stop met ruzieen nu meteen maakt niet uit wat er is of wie zijn schuld maar stop alsjeblieft. ruzie lost helemaal niets op'; schreeuw ik iets wat overstuur. Ik kon dus echt toaal niet tegen ruzies en als iemand dan door ging kon ik helemaal overstuur raken. 'OMG Zayn zayn gaat het?" roep ik bezorgd en zie bloed uit zijn nues. 'Oh gosh je bloed, papier, papier ik heb papier nodig ik moet het stoppen' ratel ik overstuur en zoek zakdoekjes. UIteindelijk vind ik ze en druk ze tegen zijn neus. 'heb je veel pijn, heb je er last an Zayn alsjeblieft zeg wat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Ik ga met mijn hand naar mijn neus, die veel pijn doet. 'Klootzak!' roep ik Matt nog achterna. Niall komt eraan. 'Stop met ruziën nu meteen maakt niet uit wat er is of wie zijn schuld maar stop alsjeblieft. ruzie lost helemaal niets op,' zegt hij in paniek. Ik glimlach. Hij is altijd zo lief voor iedereen. 'OMG Zayn zayn gaat het? Oh gosh je bloed, papier, papier ik heb papier nodig ik moet het stoppen,' zegt hij. Ik heb niks bij me, maar hij heeft wat doekjes en drukt ze tegen mijn neus. Ik kreun omdat het pijn doet. 'Heb je veel pijn, heb je er last van Zayn alsjeblieft zeg wat,' ratelt hij. Ik grinnik. Ik pak mijn neus stevig beet en zet hem recht. Ik kan een kreet van pijn niet onderdrukken, maar het moet gebeuren. 'Ja. Het doet wel pijn, maar ik wil nu gewoon die klootzak slaan. Hij moet van Emily afblijven. Ik haat hem maar Emily niet. Waarom moet die klootzak nou juist op mijn zusje zijn!' klaag ik. Ik kijk naar Niall. Ik wil niet laten zien dat ik me vreselijk voel doordat Matt me maar de hele tijd Gayn bleef noemen. Ik wil niet dat iemand weet dat het me meer pijn doet dan ik me van tevoren kon voorstellen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Hij slaakt een kreet als hij zijnneus recht zet. 'pas je op gaat het wel, misschien moet je even anar een dokter' ratel ik weer. Ja. Het doet wel pijn, maar ik wil nu gewoon die klootzak slaan. Hij moet van Emily afblijven. Ik haat hem maar Emily niet. Waarom moet die klootzak nou juist op mijn zusje zijn!' ik knik. 'hij moet van jou afblijven' zucht ik . Ik trek hem even in een korte knuffel 'shhhh alles komt goed. ' Ik begeleid hem naar een stoel bij het kampvuur en zet hem op de stoel. 's noepjes helpen tegen de pijn en voor deze keer zal ik delen' ik pak mijn eetkoffer. éhm wat wil je' glimlach ik als ik de koffer open geritst heb en je zakken snoep en koek en chips kon zine.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Niall begint weer te ratelen en ik rol met mijn ogen. 'Het gaat goed, Nialler. Je hoeft je echt geen zorgen te maken,' zeg ik, en ik sla mijn armen om hem heen. 'Hij moet van jou afblijven,' zegt Niall. Ik glimlach me en ga op de stoel zitten. 'Snoepjes helpen tegen de pijn en voor deze keer zal ik delen,' zegt Niall. Ik grinnik. 'Dan beteken ik wel erg veel voor je, als ik zelfs wat van je eten mag,' zeg ik met een grote grijns. 'Ehm wat wil je?' vraagt hij. Ik kijk en zie een heleboel snoep en chips. 'Hmm, doe maar chips,' zeg ik, en ik pak een zak chips. Ik trek Niall op school en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik kijk naar het vuur en druk een kusje op zijn nek. Ik glimlach en leun toch even achterover. Als Matt er niet geweest was dan zou deze vakantie al helemaal perfect zijn. Ik kijk naar mijn vriendje. Het is nog moeilijk te bevatten dat hij echt mijn vriendje is. Al die tijd waarin ik heb zitten dromen over hoe het zou zijn, en het is nog beter. Ik druk nog een paar kusjes in zijn nek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    'Het gaat goed, Nialler. Je hoeft je echt geen zorgen te maken,' zegt hij en slaat zijn arm om me heenhij grinnikt even asl ik zeg dat snoepjes tegen de pijn doen helpen en ik met hem deel 'Dan beteken ik wel erg veel voor je, als ik zelfs wat van je eten mag,' zgrijnst hij en ik word rood. Ik knik droogjes 'maar alleen daarom mag je wat mee eten' waarschuw iks.. 'Hmm, doe maar chips,' Ik geef hem de zak aan en giechel als hij me op zijn schoot zet en zijn hoofd op mijn schouder ligt. Ik begin te giechelen door de kusjes. 'Maar niet teveel ik moet hie rheel de vakantie mee doen of in ieder geval tot we naar de winkel zijn geweest' waarschuw ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Hij knikt droogjes. Hij waarschuwt dat hij er lang mee moet doen. Ik grijns. 'Ik doe een maand hiermee!' zeg ik met een grijns. Ik por hem zachtjes in zijn zij. 'Dikzakkie,' zeg ik plagend. Ik leg mijn hand op zijn zij en trek hem naar mij toe waardoor ik zijn gezicht kan zien. Zijn tanden, die eerst schots en scheef stonden, staan nu recht. Ik glimlach en bekijk ieder deeltje van zijn gezicht aandachtig. Ik kijk nog even naar hem en kus hem dan even. Ik glimlach en trek me zachtjes terug. 'Ik moet er nog de hele vakantie mee doen,' plaag ik, en ik ga weer rechtop zitten. Ik kijk rond of er niemand zit te kijken. En inderdaad zit er niemand te kijken. Ik grijns en leun tegen Nialls rug aan. Van mij mag dit moment uren duren. Ik luister naar het ritme van Nialls hart, en mijn hart doet het zelfde ritme. 'Ik hou van je, Nialler. Ik wil je nooit meer kwijt. EN hoe stom ik soms ook doe, ik hou van je. Al een lange tijd, en dat zal ook nog wel een lange tijd zo blijven,' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    'dikzakkie"plaagde hij me maar van binnen deed het me pijn. Ik kon dat gelukkig goed verbergen. Ja ik at veel maar tgenwoordig sportrik ook geboeg. Hij praattee me na en bekijkt me aandachtig waardoor ik rood kleur. 'Ik hou van je, Nialler. Ik wil je nooit meer kwijt. EN hoe stom ik soms ook doe, ik hou van je. Al een lange tijd, en dat zal ook nog wel een lange tijd zo blijven,'  ik kleur roid 'uk hou ook van jou. Ik ga geen speech geven' zg ik droog. " een maand met dit dit is weinig ik geef het hooguit een week'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Mensen minimaal zeven regels ofwel 200 woorden! |


    That is a perfect copy of reality.

    Lowen.

    Aan de andere kant van de deur weerklinkt een diepe zucnht als ik bedenk dqg ik Liqm ook nog een bericht met sturen dat het wat langer duurt, maar Genelle is nu belangrijker.
    "Oké fijn. Ik open mijn deur wel voor je," weerklinkt het en aan de gelyiden te horen staat ze op en neemt koers richting de deur. Ze draait deze van zijn slot, trekt me naar binnen en dowt hem weer dich. "Maar je moet njet denken dat Iik mee ga hoor. Ik sluit me lekker op in mijn kamer. Ik wil niet mee met al die vreemden. Ik heb daar echt geen zin in. Zeg jij maar tegen Louis dat 'ie met een zus minder gaat, zal hij vast heel blij mee zijn."
    "Wat is er aan de hand? Is dit alleen omdat je niet op vakantie wilt met stel vreemden? Of schuilt hier meer achter?" Mijn stem is een tikkeltje bezorgd. "Louis wilt dat je meegaat, dat weet ik zeker. Net als ik, zonder jou is het ook niet leuk meer." Ik tover zowaar een voorzichtig glimlachje tevoorschijn. "All hebben we natuurlijk onze momenten, je bent en blijft mijn grote zus en ik geef om je."


    Reality's overrated.

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    'Wat is er aan de hand? Is dit alleen omdat je niet op vakantie wilt met stel vreemden? Of schuilt hier meer achter?' Lows stem is een tikkeltje bezorgd. Ik zucht even diep. Ik wist zelf niet eens wat het probleem was. Ik voelde me alleen totaal niet op mijn gemak met zoveel mensen. 'Het.. Het is niks hoor' mompel ik zachtjes tegen haar. 'Louis wilt dat je meegaat, dat weet ik zeker. Net als ik, zonder jou is het ook niet leuk meer.' Ze tovert zowaar een voorzichtig glimlachje tevoorschijn. Ik glimlach even zachtjes terug. 'Vast niet. Iedereen haat me vast daar of vind me weer irritant en dan gaan ze weer klagen bij Louis en dan is Louis unhappy en dat is dan mijn schuld' zeg ik dan zachtjes. Ik staar naar de grond. 'Al hebben we natuurlijk onze momenten, je bent en blijft mijn grote zus en ik geef om je' zegt ze dan. Ik bijt weer op mijn lip. 'Je geeft om me? Waarom? Niemand zou eigenlijk om me moeten geven. Ik ben een ondankbare, harteloze en gemene trut. Niemand houdt van me' zeg ik dan en ik bijt zo hard op mijn lip tot dat er bloed uit komt.


    That is a perfect copy of reality.

    Matthew Richard Payne
    Ik beende woest weg maar hoorde direct weer Liam's stem achter me. Ik hield toch echt geen tempo in... Tot hij vragen begon te stellen. Ik draaide me om en duwde hem ruw met zijn schouders tegen een boom. "Daar is het nu wel een beetje laat voor, vind je niet? Jaren niets laten horen en dan opeens weer een goede broer willen zijn. Niet reageren op mailtjes waarop 3 woorden al genoeg zouden zijn. Weken dat we ook maar geen facebook berichtje van je kregen. Is het zo moeilijk om 3 woorden per dag, of zelfs per paar dagen te sturen? Jaren, Liam. Dit was niet gewoon een keertje en ik snap dat je het druk hebt, maar 3 woorden per dag? Is dat zelfs te veel gevraagd? Blijkbaar wel. Dus dan verdien je het gewoon niet jezelf nog een grote broer te noemen." Mijn stem en ogen stonden vlammend van woeden, maar waren ondertussen ook gebroken en vol tranen van verdriet. Ik duwde hem nog een keer hard tegen de stam van de boom voor ik hem losliet en huilend wegliep. Ik had enorm tegen hem opgekeken, maar in de cruciale jaren was hij er niet voor me gewqeest, zelfs niet een beetje. Ik voelde me enorm verraden en verlaten. Nu probeerde hij het dan, maar zodra hij weer op tour moest was alles weer terug bij het oude. Ik kon dus net zo goed me helemaal losmaken van hem, dan hem nog een kans te gunnen.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.

    Hij draaide zich om, en duwde me ruw met mijn schouders tegen een boom. "Daar is het nu wel een beetje laat voor, vind je niet? Jaren niets laten horen en dan opeens weer een goede broer willen zijn. Niet reageren op mailtjes waarop 3 woorden al genoeg zouden zijn. Weken dat we ook maar geen facebook berichtje van je kregen. Is het zo moeilijk om 3 woorden per dag, of zelfs per paar dagen te sturen? Jaren, Liam. Dit was niet gewoon een keertje en ik snap dat je het druk hebt, maar 3 woorden per dag? Is dat zelfs te veel gevraagd? Blijkbaar wel. Dus dan verdien je het gewoon niet jezelf nog een grote broer te noemen." zei hij. Zijn stem en ogen stonden vlammend van woede, maar ondertussen waren er ook tranen in te vinden. Het brak me vanbinnen hem zo te zien. Hij heeft gelijk, ik had hem meer berichten moeten sturen. Maar ik was vaak gewoon zo moe dat ik het niet meer kon op brengen, en de volgende dag moest ik dan vroeg weer op en aan de slag. Maar hij heeft gelijk het is geen excuus. Hij duwde me nog een keer hard tegen de boom, en liet me daarna los om vervolgens huilend weg te lopen. Ik zakte via de boom naar beneden, en zat nu op de grond. Ook ik moest nu moeite doen om geen tranen te laten lopen. Ik wil hem niet achteraan gaan, hij vind dat waarschijnlijk alleen maar vervelend. Ik legde mijn hoofd in mijn handen, en haalde een keer diep adem. Ik ben een verschrikkelijke broer, en waarschijnlijk heb ik het nu voor altijd verpest bij hem. Ik raapte al mijn moed bij elkaar, en liep naar Matthew toe. 'Je hebt gelijk. Je hebt volkomen gelijk. Ik ben de slechtste broer die je je ooit kan voorstellen. En ik snap het als je me nu haat, en me niet meer wil zien. Maar een ding wil ik nog wel zeggen, het spijt me.' zei ik, en draaide me om, en liep weer weg. Ik ging willekeurig ergens zitten, en realiseerde me dat ik het nu echt verpest heb.


    How far is far

    Jesse Horan

    Ik kijk naar de ruzie tussen Zayn en Matt. Ik zie dat Emily wegloopt. Even laat ik haar zitten, maar als Zayn en Niall klef gaan doen besluit ik maar naar haar toe te gaan. 'Gaat het? Ik hoorde de ruzie.' Ik ga op de grond naast haar zitten. Dat ik veel achter meiden aan ga betekend wel dat ik ze goed kan troosten enzo. Ik pak een reepje chocola uit mijn broekzak. 'Hier. Eet maar,' zeg ik. Ik ben niet verliefd op Emily. Ik wil gewoon ten minste één vriend of vriendin hier, en helaas is Niall bezet. Ik sla een arm om Emily heen. 'Wees maar niet bang dat ik je ga versieren ofzo hoor. Ik zag je zitten en denk dat jij wel een vriend kunt gebruiken die niet in die ruzie betrokken is,' leg ik uit. Ik kijk naar Niall, en kijk dan snel weg als ik zie dat hij en Zayn aan het kussen zijn. 'Ik vind het erg leuk voor ze, maar het is gewoon een beetje ongemakkelijk,' leg ik uit. Ik pak haar hand vast en glimlach. Ik kijk snel naar Matt. Waarschijnlijk vinden hij en Zayn het beiden stom.


    Spoiler alert: you will save yourself