• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:

    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.


    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoon verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:



    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Newton
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – GilGalad
    Ireth Sáralondë (v) – Kiligirl
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Feanor
    Gawain Strongbow (m) – Lannisters
    Brennen Uquenyondo (m) – GilGalad
    Keyla (v) – Took
    Sha’rin Gawahir (v) – OakenshieId
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Lannisters
    Hobson Gamgee (m) – Theatre
    Prisca Baggins (v) – Snowqeeun

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – OakenshieId
    Fíli (m) – Took
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) –Theatre
    Bombur (m) – FinnickOdair
    Rurin (m) – Kiligirl

    Half ork/half mens
    Skylar(v) - LynnBlack


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic, Praattopic 2
    Inschrijftopic 1, Inschrijftopic 2

    Vorige speeltopics: 1

    Het nieuwe topic!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius de Blauwe

    'En je eet het vast recht voor onze neus op. Wat hebben we dan aan jouw speurneus, speurneus?'

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:25 ]

    Prisca Baggins

    'Eten zoeken is geen probleem, zolang je wel weet welke eten je kan opeten en welke eten giftig zijn' zei ze en keek Bombur even aan. Waarom wou hij eigenlijk perse mee, plots kwam ze al snel tot de conclusie. Was hij aan het flirten. Als dit het geval bleek te zijn dan was hij bij haar zeker aan het verkeerde aderes. 'Meneer de tovenaar daar zal ik wel van goede dienst kunnen zijn. Ik weet precies welke planten en welke kruiden je zou kunnen gebruiken om gewoon een feestmaal te maken. Tenzij u dat zelf al weet'
    Eten zoeken was geen probleem voor Prisca, alleen het maken was ze een regelrechte ramp. Toch als het op taarten bakken aankomt dan was ze de beste eigenlijk.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Prisca Baggins

    'Eten zoeken is geen probleem, zolang je wel weet welke eten je kan opeten en welke eten giftig zijn' zei ze en keek Bombur even aan. Waarom wou hij eigenlijk perse mee, plots kwam ze al snel tot de conclusie. Was hij aan het flirten. Als dit het geval bleek te zijn dan was hij bij haar zeker aan het verkeerde aderes. 'Meneer de tovenaar daar zal ik wel van goede dienst kunnen zijn. Ik weet precies welke planten en welke kruiden je zou kunnen gebruiken om gewoon een feestmaal te maken. Tenzij u dat zelf al weet'
    Eten zoeken was geen probleem voor Prisca, alleen het maken was ze een regelrechte ramp. Toch als het op taarten bakken aankomt dan was ze de beste eigenlijk.


    Hij zit echt niet met haar te flirten, hoor xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik weet wat giftig is en wat niet,' zei Bombur zacht. Priscake wilde hem dus helemaal niet mee hebben. 'Dan - dan ga ik wel niet mee.' Hij liet zijn schouders hangen en sloeg zijn ogen neer.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ignatius de Blauwe

    Ignatius gaf hem een klopje op zijn schouder.
    'Het is beter zo.'

    Hij moet eigenlijk wel mee haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OdairFinnick schreef:
    (...)

    Hij zit echt niet met haar te flirten, hoor xD


    Dat weet zij toch niet. Dir denk ze


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Dat weet zij toch niet. Dir denk ze


    Dat kan... Maar hij zegt eigenlijk niks waardoor ze het kan denken haha. Gezien hij eerder vet verlegen is dan aan het flirten en zijn uiterlijk is ook niet echt flirt-achtig. Maar ze mag het best denken, het is alleen niet heel logisch haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bombur knikte. 'Dan neem ik Lili straks mee terug,' mompelde hij zachtjes. Hij kon zijn teleurstelling niet verbergen. 'Het was leuk je te ontmoeten, Priscake.' Hij stond op. 'Kom, Lili. We gaan.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Och, laat hem toch meegaan,' sprak Fili tegen de tovenaar. 'Als hij wilt helpen om ons thuisland te heroveren, dan doet hij dat. Hetzelfde geld voor mijn zuster. Zij hebben beiden het recht om mee te gaan, en hebben daar meer reden toe dan sommige anderen.' Hij blikte even kort op de elfen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 21:37 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dankjewel :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ignatius de Blauwe

    'Iedereen hier heeft evenveel recht om naar Erebor te gaan, anders had ik jullie immers niet uitgenodigd! Echter hebben sommigen meer reden om thuis te blijven. '
    Ignatius ging zitten en nam een slok van zijn drinken.
    'Maar goed. Hij mag mee, en mochten we zonder eten komen te zitten, is hij voedzaam genoeg voor ons allemaal!'

    Gengi snoof, even was de tovenaar in haar achting gestegen. Natuurlijk hadden Bombur en Lili het recht om hun thuis te bevrijden van dat monster, maar ze waren niet de meest geschikte krijgers. Zeker Bombur niet, die zich nu al niet als een echte held had gedragen. Toch had hij meer recht dan die elfen en kon ze het hem moeilijk verbieden.
    Ze verafschuwde zichzelf dat ze hoopvol naar Thorin uitkeek, omdat ze wilde dat hij het hen wel zou verbieden. Naar mem zouden ze luisteren. Het zou het beste zijn. Ze zouden de Lonely Mountains niet inkomen met een te grote groep.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Stomme Gengi. xD]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Galahad

    'Ze kunnen beter niet meegaan!' riep Galahad plotseling. Hij had iedereen al de hele tijd gadegeslagen en had eerder besloten zich nergens mee te bemoeien, maar dat voornemen moest hij maar laten varen.
    'Er zijn hier al genoeg dwergen en ik vertrouw ze helemaal niet. Ze zijn hier voor hun eigen gewin, voor hun goud en niet voor de veiligheid van ons allemaal! Dwergen zijn onbetrouwbaar, ze zouden ons nog verraden als het moet. Er zijn er al genoeg in ons bijzijn zonder hen!'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 21:11 ]