• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:

    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.


    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoon verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:



    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Newton
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – GilGalad
    Ireth Sáralondë (v) – Kiligirl
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Feanor
    Gawain Strongbow (m) – Lannisters
    Brennen Uquenyondo (m) – GilGalad
    Keyla (v) – Took
    Sha’rin Gawahir (v) – OakenshieId
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Lannisters
    Hobson Gamgee (m) – Theatre
    Prisca Baggins (v) – Snowqeeun

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – OakenshieId
    Fíli (m) – Took
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) –Theatre
    Bombur (m) – FinnickOdair
    Rurin (m) – Kiligirl

    Half ork/half mens
    Skylar(v) - LynnBlack


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic, Praattopic 2
    Inschrijftopic 1, Inschrijftopic 2

    Vorige speeltopics: 1

    Het nieuwe topic!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik snap 'm ook niet haha]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [het komt erop neer dat ze dus zegt dat ze daar niet woont.....]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel Elthenin

    Angel liep stilletjes achter Elrohir en Brennen aan en ging toen Elrohir zitten ze kon het niet geloven, ook al had ze een hele reis gereden, ze zat naast een elfen heer. Stilletjes keek Angel om der heen, De elfen waren om een één of andere reden boos op de dwergen, of andersom, ze wist niet wie begon en dat kon haar ook niet schelen, Maar een voedselgevecht was toch wel een beetje over de top. Opnieuw liet ze haar blik de tafel rond gaan, De tovenaar zat aan de hoofd van de tafel met om hem heen een groep elven, dwergen en, zag ze nu goed, hobbits. Angel was helemaal verward toen ze kenmerkende hobbit haar boven de tafel zag, ze ging even staan om het even beter te kunnen zien en toen ze de overduidelijke hobbit kledij zag wist ze het zeker, er waren ook hobbits mee gekomen. Nadat Elrohir zich had voorgesteld vond Angel dat het wel zo beleeft was om haar zelf ook voor te stellen. 'Hallo,' zei ze, buigend. 'Mijn naam is Angel Elthenin en ik kom uit het noorden.' En ging toen weer zitten,Hoe zouden die andere mensen heette?, ging het door haar heen.
    Het gesprek van Elrohir en Brennen, ging helemaal aan haar voorbij.

    ( Ik wist niet zeker of Elrohir en Brennen naast elkaar zaten op een stoel er tussen, als het moet pas ik wel even aan, en dank je wel:) )

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 16:25 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    May Took

    “Heb je alles?” May knikte naar haar moeder, en gaf haar een knuffel. Net toen ze de deur uit wou stappen besefte ze dat ze toch nog iets vergeten was. Snel draaide ze zich om, en keek haar moeder aan die met haar armen in haar zij stond.
    “Inderdaad May! Je verlaat straks de Gouw, en daar liggen gevaren op de loer. Je kunt niet onbeschermd weggaan.” Zei ze terwijl ze mopperend op zoek ging naar iets. May pakte de bijl waarmee ze hout hakte.
    “Ik heb hem mam!” riep ze naar haar. Haar moeder kwam vanuit de keuken naar haar toe, met een keukenmes in haar hand, snel deed ze er een hoesje om.
    “Neem deze ook maar mee voor de zekerheid. En, pak onze Ezel maar. Dan ben je een stuk sneller.” Zei ze terwijl ze de tranen uit haar ogen veegde. Even zwaaide May naar haar, maar toen rende ze de ronde deur van het Huisje uit. Omdat ze in Bijwater woonde, hadden ze niet echt een hol. Maar een klein huisje. Toen ze de ezel wou pakken, voelde ze een helse pijn. Iemand had een mes in haar rug gestoken. Toen hoorde ze een kwaadaardig gelach, ze viel neer. Het enige wat ze nog hoorde was een gil, toen werd alles zwart.

    Hijgend opende May haar ogen en keek rond. Snel hield ze het Keukenmes voor zich, maar alles was nog normaal. Haar Ezel was er nog gewoon, het gras was nog net zo zacht als ervoor, en May zelf was ongedeerd. Het was maar een droom, het was maar een droom. Dezelfde als de nachten ervoor, eerst begon het zoals het gegaan was. Maar daarna werd het… Nep.
    De zon begon op te komen, en May veegde haar rok af. Ze trok haar jasje aan, en deed haar dwergenlaarzen aan. Ze zaten zoals gewoonlijk wat krap, maar dat maakte niet uit. Snel zadelde ze haar ezel, Dina. En sprong er toen op. Isengard was in zicht, en ze was er bijna. May verwachte dat er veel dwergen zouden zijn, en misschien was haar vader er ook. Haar moeder vertelde altijd dat hij ooit uit Erebor kwam.

    Een paar uur later stond May voor de toren van Isengard. Ze had haar Ezel ergens aan een boom vastgemaakt. Kalm bleef ze wachten tot ze binnengelaten zou worden.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Feanor schreef:
    Angel Elthenin

    Angel liep stilletjes achter Elrohir en Brennen aan en ging toen tussen de twee heren in zitten en keek stilletjes om der heen. De elfen waren om een één of andere reden boos op de dwergen, of andersom, ze wist niet wie begon en dat kon haar ook niet schelen, Maar een voedselgevecht was toch wel een beetje over de top. Opnieuw liet ze haar blik de tafel rond gaan, De tovenaar zat aan de hoofd van de tafel met om hem heen een groep elven, dwergen en, zag ze nu goed, hobbits. Angel was helemaal verward toen ze kenmerkende hobbit haar boven de tafel zag, ze ging even staan om het even beter te kunnen zien en toen ze de overduidelijke hobbit kledij zag wist ze het zeker, er waren ook hobbits mee gekomen. Nadat Elrohir zich had voorgesteld vond Angel dat het wel zo beleeft was om haar zelf ook voor te stellen. 'Hallo,' zei ze, buigend. 'Mijn naam is Angel Elthenin en ik kom uit het noorden.' En ging toen weer zitten,Hoe zouden die andere mensen heette?, ging het door haar heen.
    Het gesprek van Elrohir en Brennen, ging helemaal aan haar voorbij.



    ( Ik wist niet zeker of Elrohir en Brennen naast elkaar zaten op een stoel er tussen, als het moet pas ik wel even aan, en dank je wel:) )


    Eigenlijk ging Elrohir in het midden zitten :')


    Stenenlikker

    [Het wordt nu heel verwarrend. Ik denk dat het tijd wordt dat ze vertrekken xD]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OdairFinnick schreef:
    [Het wordt nu heel verwarrend. Ik denk dat het tijd wordt dat ze vertrekken xD]

    [Agreed. I'm completely lost. :')]


    Caution first, always.

    Hobson schrok op toen hij opnieuw voetstappen hoorde. De pony sliep en zelf had hij niets anders dan zijn pijp om zich te verdedigen.
    De Orkentaal bereikte zijn oren en hij kromp ineen uit angst dat ze hem zouden vinden.
    Ze praatten tegen elkaar en liepen langs de oever van de rivier in zijn richting. Hobson hield zich stil en hoopte dat de pony dat ook zou dien, Het beest stond in de schaduw van de bomen en maakte verder geen enkel geluid. Hobson zelf zorgde ervoor dat hij uit het maanlicht bleef en gluurde boven het gras uit naar de Orks.
    Hij voelde de aarde onder zijn knieën en ellebogen trillen en een zware stem slaakte een kreet.
    Hobson keek geschrokken op toen er plotseling een schaduw over hem heen viel en het maanlicht verduisterde. De Ork greep hem bij zijn mantel en tilde hem op. Hobson schreeuwde van angst en schrik en keek recht in het gezicht van het schepsel.
    Hij keek Hobson met een vragende blik aan en zelf probeerde hij zich te vermannen en zijn gezicht in de plooi te krijgen.
    'Laat me los,' zei hij met bevende stem, hoewel hij vastbesloten probeerde te klinken. 'Laat me los of ik - of ik...'
    De Ork begon te lachen en schudde hem door elkaar. Hij liet Hobson aan zijn vriend zien die even over zijn kin streek en hem aandachtig bekeek. Daarna wees hij op de pony en de weinige bezittingen die Hobson die middag nog had kunnen redden zonder gepakt te worden.
    Ze knikten elkaar veelbetekenend toe en Hobson wist dat ze de juiste conclusie hadden getrokken.
    'Nee, nee, nee!' riep Hobson met verhoogde stem. 'Ik moet terug naar de Shire. Ik - ik ben gewoon verdwaald. Beste man, laat me onmiddellijk zakken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kili grijnsde even toen zijn broer een broodje naar de Elf smeet. Eigen schuld. Hij tikte zijn broer even aan en fluisterde zodat alleen hij het kon horen: 'Als die idioten denken dat ze ons thuis kunnen plunderen, hebben ze het mooi mis. Ze hebben een pijl door hun hoofd voordat ze een stap zetten.' Wat dachten die stomme elfen wel niet.

    Elrohir schreef:
    (...)

    Eigenlijk ging Elrohir in het midden zitten :')

    Oh, ik pas het even aan ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ignatius keek het tweetal dwergen boos aan toen hij zag dat de één zijn mond richting het oor van de andere bewoog, maar die leek het niet door te hebben, dus wederom sloeg hij hard met zijn vuist op tafel.
    'Niet fluisteren, Kili, een gezelschap hoort geen geheimen voor elkaar te hebben!'

    Hoewel Gengi niet echt weg was van de tovenaar, vond ze dat hij in dit opzicht wel gelijk had en ze hoopte dat ook de elfen het hadden gehoord. Ze zou er persoonlijk streng op toezien dat geheime plannen werden gedwarsboomd. Alleen hun geheime leger zou de kans krijgen om Erebor op tijd binnen te komen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Zullen we het maal een beetje afronden? Zodat men even wat kan socializen totdat iedereen is aangekomen? Dan hebben ze iets meer bewegingsvrijheid dan dat ze alleen aan een tafel zitten.:p]


    Every villain is a hero in his own mind.

    {Ignatius moet toch zijn zeggen doen? ik vind het prima maar wie moeten er nog komen dan?}


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    [In ieder geval Hobson, May en de personages van Stapper, maar als het goed is gaat ze die vanmiddag laten arriveren. En volgens mij heeft Ignatius zijn zegje wel gedaan, toch?]


    Every villain is a hero in his own mind.