• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    BuzoIic schreef:
    (...)


    Jammer!


    Spoiler alert: you will save yourself

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    ik heb al twee personen maar wil haar wel spelen totdat er een nieuw iemand is...


    [Ik bedoelde een ontvoerder XD Maar Kendizzle wilde Jack Davi onder handen laten nemen XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [als het voor iemand beter uit zou komen wil ik desnoods Mylana wel inruilen voor een ontvoerder dat iemand anders haar speelt. Maar ik ga niet meer dan 2 rollen doen dat weet ik welXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Woodley schreef:
    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd de snelheid van deze RPG en de overhaaste berichten waardoor ik nauwelijks begrijp wat er staat en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin in deze RPG. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    (...)het maakt haar niet echt uit dat ze zwanger is dus niet dat ze haar daarop gaat beordelen of in die richting


    ik snap het echt niet, boeit het haar niet dat lina zwanger is?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    IrishNialler schreef:
    [als het voor iemand beter uit zou komen wil ik desnoods Mylana wel inruilen voor een ontvoerder dat iemand anders haar speelt. Maar ik ga niet meer dan 2 rollen doen dat weet ik welXD]


    zoals ik al zei kunnen we iemand anders zoeken en tot die tijd vind ik het niet erg om een nieuw iemand te moeten spelen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    ik snap het echt niet, boeit het haar niet dat lina zwanger is?
    wauw ik kan niet uit leggen. Het is niet dat het haar niet intresseert maar meer van oke je bent zwanger maar ik ga je niet anders oordelen ofzo. Net als bv een vberoemd iemand, oke je bent beroemd en dus. je bent een vriend van me en zo blijf ik je zien. maar ik ga even weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lol okee

    Lina

    Lysan reageerde alsof ze het heel normaal vond en het wel had verwacht. Verbaasd keek ik haar aan. Mijn ogen vallen op Ellinor die naar een tafel loopt. Ik zie dat ze haar mobiel pakt en in haar bh stopt. Ik kijk weer naar Lysan maar zie dat Elinor weg loopt. Ik besluit om achter haar aan te lopen. ' Wat ga je doen?' vraag k en als ik om het hoekje van de wc kom, zie ik dat ze met haar mobiel tegen haar oor zit. 'Ben je aan het bellen?' fluister ik zacht en gebaar er een beetje bij. Ik ben heel stil en luister naar het geluid dat haar telefoon produceert.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack Parker.

    Ik was even naar buiten gegaan om iets te regelen met iemand via de telefoon. Ik liep even later weer naar binnen, en toen zaten die drie barbies weer bij elkaar. 'Ik had jullie toch uit elkaar gezet?' snauwde ik, en zette ze weer uit elkaar. Daarna sleepte ik de Horan bitch mee, en sloot haar op in een kamer zodat ze niet meer bij de rest kon. 'Nu ben je alleen, jammer he? Had je maar moeten luisteren.' zei ik en bleef voor de deur staan voor het geval ze weer uit zou breken.


    How far is far

    Lysan

    " ik had jullie toch uit elkaar gezet" snaauwde hij. Hijz rt ons weer uit elkaar en sleurt me dan weer mee. Bang begn ikt e huilen bamg voor wat er gg komen. Hij duwt me ine en kamer " nu ben je weer alleen jammer he? Had je maar moeten luisteren" grijnst hij. Ik zucht even. Ik besloot dat ik nu maar ging slapen. Er lagen best dikke dekens op de grond. De een ga ik op en de ander onder liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Waar is lina nou dan?-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Ik snap t niet meer )

    (ja ik ook niet)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Wilt iemand op Dervilia reageren?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (wie hoort er te reageren dan> want zij was toch weg ofzo?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!