• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Parker.

    Ze gromde toen ik haar weer schat noemde waardoor ik een grijns op mijn gezicht kreeg. Ze slaakte een kreet toen ik haar aan har haar omhoog trok, en daardoor werd mijn grijns alleen maar breder. Ze liep de kamer uit, en ik liet haar maar, veel schade kan ze toch niet aanrichten en ik richtte me weer op de twee bitches van Malik. Even later voelde ik een harde klap tegen mijn hoofd en de scherven vlogen rond. Ik draaide me om, de bitch van Horan stond grijnzend dat bord kapot te slaan op mijn hoofd. Die grijns zal gauw weg zijn. Ik parkeerde haar op de vloer, en gaf haar een harde klap tegen har achterhoofd, en begon in haar benen te steken. 'Ik zou je leuke plannetjes maar voor je houden als je wil blijven leven.' siste ik tegen haar. 'Mag ik weten wie je bent?' vroeg de bitch van Malik. Ik stortte me weer op haar. 'Ja tuurlijk. Ik ben Jack Parker, nog meer vragen?' siste ik.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Gehhehe

    Lysan Horan

    Hij kijkt me woedend aan. Sjeez een normaal persoon zou echt knock out zijn gegaan. Hij grijnst als hij me op de grond gooit en een klap op mijn hoofd gooit. Even is alles zwart en duizelt alles. Daarna schreeuw ik door de pijn als hij me in mijn benen steekt. " vieze vuile gore lul, je bent een eikel meer niet een vieze klootzak" schreeuw ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    Ze schreeuwde van de pijn toen ik in haar armen stak, en mijn grijns werd maar breder en breder. "vieze vuile gore lul, je bent een eikel meer niet een vieze klootzak" schreeuwde ze tegen me. 'Hier maak je het niet beter mee, schat' zei ik grijnzend, en trapte haar in haar zij. 'Houd je maar koest, anders loopt het niet zo leuk of met jou en je vriendjes.' zei ik. Het is alleen maar leuker als ze tegenstribbelen.


    How far is far

    Lysan

    Hij kijkt me breedg rijnzendaan " hier maak je het niet beter mee schat" ik krimp ineen door een harde trap in mijn zij en blijf zo maar. Liggen. " houd je maar koest anders loopt het niet zo leuk af met jou of je vriendjes" grijnst hij breed. Ik grom even zacht. Smeken voor eten deed ik niet aangezien ik net een pak sap heb leeggedronken en een appel heb gegeten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    Ze gromde zacht, en kromp ineen van de trap in haar zij. En ik grijnsde weer breed. 'Hoe zit het trouwens met je lieve broertje' vroeg ik op een gemene toon. 'Als jij leuke plannetjes hebt om mij te verwonden, kan ik er zo voor zorgen dat je broertje ook pijn lijd.' zei ik op dezelfde gemene toon. 'Dus, het is jouw keuze.' zei ik, en ging met mijn mes zacht langs haar kaak, en tilde met het mes haar kin op zodat ze me wel aan moest kijken.


    How far is far

    Lysan

    Hij mijkt me vrolijk grijnzend san. " hoe zit het trouwens met je lief broertje" vraagt hij gemeen.toon. 'Als jij leuke plannetjes hebt om mij te verwonden, kan ik er zo voor zorgen dat je broertje ook pijn lijd.' zegt hij. Woedend en moordend kijk ik hem aan " je blijft met je gore tengels van niall af" sis ik. 'Dus, het is jouw keuze.' zegt hij. Met zijn mes tegen mijn keel en kin laat hij me naar hem kijken maar opstandig kijk ik weg van hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    Ze keek me woedend aan. "je blijft met je gore tengels van niall af" siste ze. 'Ahh, ben je nu bang dat ik je broertje pijn ga doen?' zei ik met sarcastisch medelijden. 'Moet jij maar niet zo dom doen.' zei ik met een grijns. Ze keek weg, en ik pakte met mijn hand haar kaak beet zodat ze nu wel naar me moest kijken, en als ze dat niet doet zou ik haar gewoon knijpen, simpel.


    How far is far

    Lysan Horan

    Ahh, ben je nu bang dat ik je broertje pijn ga doen?' Zegt hij vol sarcasme en woedend kijk ik weg.. 'Moet jij maar niet zo dom doen.' zegt hij grijnzend. Ik voel dat hij mijn kaak vastgrijpt en als reflex bijt ik hard in zijn vingers. Ik bijt net zo lang dat ik bloed proef. Ik wist dat ik nu erg gestraft ging worden maar dat had ik er voor over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina
    ik zat op mijn stoel, en het enige wat ik deed was naar ze kijken. Lysan was veruit het meest verwonde persoon op het moment, ik moest er wel wat aan doen als ik zie dat 'Jack Parker' har bij haar keel pakt. 'Ja, nog een vraag, wil je haal alsjeblieft loslaten?' zeg ik op mijn nog steeds beleefde toon. Ik ging staat zodat ik nu tegenover hem stond. Je moet sterk zijn, je moet sterk zijn. denk ik bij mezelf. Doe het voor zayn en je baby. zeg ik dan nog even als extra steun tegen mezelf. Mijn ogen kijken naar de zijne die nog steeds op Lysan zijn gericht. Zijn spieren waren gewoon zichtbaar, zo gespiert was hij, best angstaanjagend vond ik dat.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    -I'm sorry dat het zo lang duurde, ik was een 1D shirt voor mijn verjaardag aan het ontwerpen ^^-

    Jack Parker.

    Toen ik haar kaak vast pakte beet ze in mijn vingers tot ze bloedden. 'Vieze trut!' zei ik, en trok mij hand weg om ze aan mijn shirt af te vegen. 'Nu besef je toch wel dat je straf krijgt he?' vroeg ik grijnzend. Ik pakte mijn mes en maakte een snee in haar wang. 'O, oeps' grijnsde ik. 'Nog een zo'n geintje en je gaat er aan' zei ik kil. 'Ja, nog een vraag, wil je haar alsjeblieft loslaten?' vroeg de Malik bitch. Ik draaide me naar haar. 'Nee, nee dat wil ik niet.' zei ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 14:06 ]


    How far is far

    Lysan Horan

    Vieze trut" sist hij boos " nu besef je tochd at je eraan gaat" zegt hij als hij zijn vingers afveegt. Grijnzend maakt hij eens nee in mijn wang " o opes, grijnst hij. " nog een zon grapje en je gaat eraan" grijnst hij en ik trek mijn wenkbrauwen op. " zo zo zie je wel je durft het niet. Je hebt het al een paar keer gezegd maar mee dan een snee durf je niet watje" zeg ik uitdagend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Ik heb ook gereageerd-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Met alles wat er gebeurt, kan ik mooi even wegkruipen. Ik maak gemakkelijk zijn knopen los van mij stoel en ik kruip naar een hoekje waar niemand zit, en leun met mijn hoofd tegen de muur. Mijn kaak bonkt en alles doet zeer. Ik sla mijn armen om mijn knieen heen en slaak een zucht. Ik mis thuis. Ik sluit mijn ogen en probeer wat te relaxen.

    (Eventueel kan iemand nu naar haar toe komen ofzo)

    Heb ik al aangepast xd


    How far is far

    Jack Parker.

    " zo zo zie je wel je durft het niet. Je hebt het al een paar keer gezegd maar mee dan een snee durf je niet watje" zei ze. Ik keek haar verbaasd en beledigd aan. 'Volgens mij wil jij gewoon dood he?' zei ik, en ik trok haar weer hardhandig omhoog, om daarna mijn mes strak tegen haar keel aan te drukken zodat er een lichte snee in kwam. 'Als je slim bent geef je geen kik meer, anders snij ik je keeltje door' grijnsde ik.


    How far is far