• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan HOran

    Wat is hier gebeurt?" zegt het meisje ongelovig"Die kerel heeft haar verkracht" zegt Linaen ik bijt kort op mijn lip door haar worden. Ze kijkt Lina met grote ogen aan "WAT!? HOE DURFT DIE MOTHERFUCKER WEL. MANNEN DENKEN DAT ZE ALLES KUNNEN! IK PAK HEM EN ZORG ERVOOR DAT IE ZIJN JONGENHEER NOOIT MEER KAN GEBRUIKEN!" schreeuwt ze. 'alsjeblieft nee nee doe niks ik wil niet dat het iemand anders ook overkomt, dus alsjeblieft' smeek ik haar. 'Ik ben Lysan horan rouwens' stel ik me voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Hebben jullie het al gezien, Denise aka Buzolic staat op inactief )':

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [nope dan verklaart dat waarom ze nooit reageert]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SiIhouette schreef:
    | Hebben jullie het al gezien, Denise aka Buzolic staat op inactief )':


    wat betekent dat?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    wat betekent dat?

    | Dat ze haar account zeg maar verwijderd heeft of dat ze gewoon weg is. |


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)
    | Dat ze haar account zeg maar verwijderd heeft of dat ze gewoon weg is. |


    moet er dan niet iemand anders komen?
    of komt ze terug?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    moet er dan niet iemand anders komen?
    of komt ze terug?

    | Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. |


    That is a perfect copy of reality.

    [het was wel handig geweest dat als dze dit gedaan had dat ze het had vermeld maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Ze was er vier dagen geleden nog wel. Ach ja, ze komt vast wel terug. Ik zag het net pas :c |


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    'Nee, nee, Lysan heeft gelijk, we moeten juist de tijd wanneer hij niet hier is gebruiken om dingen te bespreken, die hij niet mag weten. ' zeg ik en kijk met een gebroken glimlach naar Lysan. 'Hoe stellen jullie voor hier weg te komen? zonder te veel gewonden natuurlijk.' zeg ik. Ik besef me ineens dat Lysan niet weet van het kleine mensje in mijn buik. Als Elinor daar maar niet over begint. 'Ik denk persoonlijk dat het een goed plan is om mensen in te gaan delen, de sterksten hebben het minste haast om hieruit te komen.' ik wist dat Elinor mij een van de zwakke vond aangezien mijn toestand. Daarom was het dom om dit te zeggen, dtraks zou ze het zeggen en zou Lysan het ook weten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    lysan horan

    'Nee, nee, Lysan heeft gelijk, we moeten juist de tijd wanneer hij niet hier is gebruiken om dingen te bespreken, die hij niet mag weten. ' ik glimlach zwakjes terug terwijl mijn handen langzaam stoppen te beven en mijn tranen ophouden met rollen. 'Hoe stellen jullie voor hier weg te komen? zonder te veel gewonden natuurlijk.' ik denk even na. Ik denk persoonlijk dat het een goed plan is om mensen in te gaan delen, de sterksten hebben het minste haast om hieruit te komen.' ik knik kort 'maar op basis van wat zeg je of iemand zwak is. Iemand kan erg gewond zijn maar gewoon sterk zijn qua overlevingsdrang en iemand die relatief weinig wonden heeft kan er helemaal klaar mee zijn snapj e'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Maar op basis van wat zeg je of iemand zwak is. Iemand kan erg gewond zijn maar gewoon sterk zijn qua overlevingsdrang en iemand die relatief weinig wonden heeft kan er helemaal klaar mee zijn snapje' zegt Lysan op mijn indelingstactiek. Vooral het laatste doet me denken. Dan besluit ik het toch maar zelf te zeggen. 'Nou sterk zou bijvoorbeeld Elinor zijn, zij houd het hier wel iets langer vol, zij is een sterke vrouw.' dat laatste zei ik er vooral bij om haar een goed gevoel te geven. 'En de zwakken, thja' zeg ik. 'Dat zouden jij en ik zijn.' zeg ik en ik zucht even. ' Want jij gaat nu al bijna dood, en dan ook dit.'Ik heb toch geen zin omm het te vertellen en laat mezelf achterwege, in de hoop dat ze het niet merkt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack Parker.

    Ik was naar de keuken gelopen om wat te drinken en te eten. Ik ging weer terug naar de kamer om te zien hoe het met die bitches ging. Ik zag dat ze met ze drieeen bij elkaar zaten, vast iets te bespreken. 'Onderbreek ik het theekransje?' vroeg ik sarcastisch. Ik trok ze een voor een mee naar de grote kamer waar iedereen is, en zette ze apart neer op de grond. Ik ging weer naar de keuken en dronk de rest van mijn drinken op.


    How far is far

    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd de snelheid van deze RPG en de overhaaste berichten waardoor ik nauwelijks begrijp wat er staat en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin in deze RPG. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:58 ]


    That is a perfect copy of reality.