• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Woodley schreef:
    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)


    wel goed dat je het zegt :)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    n. 'Nou sterk zou bijvoorbeeld Elinor zijn, zij houd het hier wel iets langer vol, zij is een sterke vrouw.' dat laatste zei ik er vooral bij om haar een goed gevoel te geven. 'En de zwakken, thja' z. 'Dat zouden jij en ik zijn.' zeg ik en ik zucht even. ' Want jij gaat nu al bijna dood, en dan ook dit"ik knik even. Ik kijk angstig naar de ontvoerder die ons een voor een mee sleurt en in de kamer beer zet. Even blijf ik verstijfd zitte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Woodley schreef:
    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin. Ook gaat het me te snel, waardoor ik het niet meer kan volgen. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)


    El Diablo.

    Lina

    Ik schrik als hij binnen komt. Ik had mijn blik net gericht op Lysan waarvan ik de vraag verwachte waarom ik zwak was. Hij sleepte ons mee, het was dat ik zelf meeliep, anders had de boord van mijn jurk me gewurgt. Het was alsof hij de moeder leeuw wat en zijn baby leeuwtjes meenam naar een veiligere plek. Alleen dan was het een boze vijand mama leeuw en wij waren de bange ontvoerde baby leeuwtjes, en er was ook gene veiligere plek. Man mijn hersenen zijn goed in voorbeelden, denk ik hardop. Wanneer we allemaal in de kamer zitten zie ik da Lysan een beetje verstijfd zit. Ik kijk Jack achterna die naar de gang loopt. Als hij uit het zicht is kruip ik langzaam naar Lysan toe. 'Gaat het wel met je?' vraag ik en ik leg mijn arm om haar heen zodat ik haar een beetje zijlings knuffel. 'Is het wat er net gebeurt is? Of waar we het net over hebben gehad?' vraga ik dan nog extra als ik merk dat ik geen antwoord krijg, van de kleine versteende Lysan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Hpran

    Gaat het wel met je?' vraagt een stem en ik schrik van een aanrajing. Als ik zie dat het Lina is ontspan ik weer en verdwijnt mijn bange uitdrukking. 'Is het wat er net gebeurt is? Of waar we het net over hebben gehad?' vraagt ze. "Lina hij heeft het onveilig gedaan"fluister ik gebroken. 'wat nou als ik. Als ik ik... Als..."ik begin weer te snikkend en laat mijn hoofd op haar schouder vallen. "ik wil naar NIaller'zeg ik triller


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Wat als ik.. als ik' ik wist precies wat ze bedoelde maar ik wou er niet op in gaan. 'We komen hier gauw uit.'besluit ik dan maar te antwoorden op het laatste wat ze had gezegt. Ik keek naar mijn eigen buik die al best zichtbaar was onder mijn mooie witte avondjurkje. Ik was al 17 weken wat betekende dat ik het niet voor lang meer stil kon houden. Ook betekende dit dat ik bijna op de helft was. Er waren al mensen die me ernaar hadden gevraagd, ik had gewoon geantwoord met,'ach ik kan het eten de laatste tijd gewoon niet laten staan'. IK werd wel bezorgd, want zodra Jack het zou weten wou ik niet weten wat er gebeurde. Ik werd opeens bang voor het moment dat hij weer door die deuropening zou komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    - okee ik heb daarvoor op moeten zoeken 'grootte babybuik' en ik heb mijn geschiedenis gewist XD-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 22:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Woodley schreef:
    (Hierbij schrijf ik me uit bij deze RPG, door gebrek aan tijd en ik schrijf om eerlijk te zijn met tegenzin. Ik wil me weer richten op het schrijven. Het spijt me.)


    [Kan iemand Davi dan voor zijn/haar rekening nemen, aangezien zij nu helemaal alleen is?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    [Kan iemand Davi dan voor zijn/haar rekening nemen, aangezien zij nu helemaal alleen is?]


    ik heb al twee personen maar wil haar wel spelen totdat er een nieuw iemand is...


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nu heb ik en geen ontvoerder voor Mylana en voor Lysab niks.... Iemand daar intresse in?

    Lydan HOran
    'We komen hier gauw uit.' steld ze me gerust. Ik zie haar staren naar haar buik en zie dat die al wat dikker is. 'ben je zwanger'fluister ik heel zachtjes in haar oor. Als dat zo was ging ik haar beschermen. Dan moest Jack het niet te weten komen. Ik leg mijn hoofd even op haar schouder. Op Mylana na was ik echt de jongste. Lina was zeker drie tot tien jaar ouder dan dat ik was. Ik zucht ik wou terug mijn saai leventje in. Elke dag school en soms stage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik wist dat de vraag ooit zou komen maar zo snel. Ik schrik er een beetje van. 'hm.' het kwam echt hard aan, ik wist niet dat ik er zn moeite me had. 'Ja.'zei ik en ik sloeg mijn ogen neer en keek Lysan niet aan. Ik schaamde me er op dat moment gewoon voor. Ik dacht weer aan Zayn waarvan het leek dat hij het erg vond dat ik het niet weg liet halen. Maar tuurlijk was het niet geplant en was het moeilijk omdat hij vaak weg was, maar het moest toch ooit een keer geboren worden. Ik zucht even en haal mijn hand van mijn buik en leg hem naast mij neer.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'ehm ja'zegt zr twijfelend. Ik glimlach zwakjes 'gefeliciteerd 'zeg ik menend ten teken dat het mik niets boeide. Ik pak haat hand even vast. 'dankjr dat je me net hielp en sorry dat je alles gehoord en gezien moest hebben'zucht ik. Ik had er niet makkelijk mee maar zij vast ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    'gefeliciteerd 'zeg ik menend ten teken dat het mik niets boeide.


    wacht, wat?? wat bedoel je hiermee?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik zit waar die rotzak mij had neergezet en kijk een beetje om me heen. We moesten hier echt snel wegkomen. Mijn blik valt op tafel waar mijn telefoon ligt. Ik kijk snel om me heen. Niemand let op mij. Langzaam schuifel ik naar de tafel toe. Ik pak mijn telefoon vliegensvlug van de tafel en stop hem weer in mijn beha. Niemand heeft het gezien. Ik ga terug zitten waar ik zat. Na een tijdje sta ik op. "Waar gaat dat heen?" Vraagt Jack. "Ik moet even plassen" zeg ik met een glimlachje en ga op weg naar de wc. Daar aangekomen doe ik de deur op slot en adem zenuwachtig. Dit is het. Ik pak mijn telefoon en toets Zayn's nummer in. De telefoon gaat over.

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    wacht, wat?? wat bedoel je hiermee?
    het maakt haar niet echt uit dat ze zwanger is dus niet dat ze haar daarop gaat beordelen of in die richting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan