• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (I wasn't, and will never have been ready for that (zip) )

    | Ew. Ew. Ew. |


    That is a perfect copy of reality.

    - o.O waar is Lina nu ?! O.o-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Hoean

    " en wat wil je nu doen" ik snik zachtjes trillend. " sorry" piep ik. Hij bind me op het bed vast en mijn kleding was weg. Hij deed een soort bal in mijn mond en ik probeer tes chreeuwen. Hij binde en touw op mijn keel zodat ik met geen mogelijk heid weg kon. Ik slaak een kreet als hij in mijn borsten knijpt en ik barst in huilen uit. Ruw begint hij met mij te verkrachten en na een poos schreeuwen en huilen van pijn steekt hij zijn ding in mijn mond. Ik probeer in paniek adem te zieken want niet altijd goed lukt. Ik begin hard en overstuur te huilen terwijl ik daar naakt lig en besef dan dat lina alles gezien heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [0.o]


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Ik.... Heb....Alles...Gezien...??...O.o-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [HAHAHAHAHAHAA]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Parker.

    Ze begon hard te huilen. 'Zie je nou, er valt niet met mij te spotten.' zei ik grijnzend. 'Heeft iemand nog wat te zeiken?' vroeg ik daarna, en vooral aan de Malik bitch, want die stond erbij. Ik kleedde me aan. Daarna gooide ik wat kleding wat ik in een van de kasten heb gevonden op het bed bij de Horan bitch, en liep weer naar de kamer om te kijken hoe de rest van het bloedbad verlopen was.


    How far is far

    Lina

    Alles ging zo snel en voor dat ik het wist was er gebeurt waar ik niet aan wou denken. De helft van de tijd keek ik om me heen, en na een tijdje ging ik in een hoekje tegen de muur zitten. Waarom had hij me niet weg gestuurt, ik wist ook niet waar ik heen moest. Met mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht zat ik in een hoekje, en wanneer alle herrie stopte durfde ik pas weer te kijken. Ik zag Jack nog net door de deur weg lopen en ik rende naar Lysan. 'Soryy'zei ik en ik maakte een alles los, wat best wel awkward was, maar ik had z'n medelijden met haar. De hele tijd moest ik denken aan mijn baby en ik moest er niet aan denken dat Lysan mogelijk zwanger was. Vervolgens legde ik mijn hand op haar rus om haar rechtop te helpen.

    -okee, ik zit nogsteeds zo van O.o o.O-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    lysan Horan

    'Zie je nou, er valt niet met mij te spotten.' zegt hij grijnzend 'Heeft iemand nog wat te zeiken?' hij smijt kleding op het bed waarop ik vastgebonden lig terwijl ik nog steeds overstuur snik. Lina rent naar me toe 'sorry' zegt ze zacht. 'je kon niets doen' fluister ik emet een gebroken toon. Ze maakte gelukkig tot mijn opluchting alle touwen los en met haar hand op mijn rug helpt ze me wat omhoog. Ik pak gelijk de kleding en trek de boxer aan en de bh en de sweater met de broek. De sweater was groot maar beter dit dan naakt. Snikkend zitten op het bed staar ik voor me uit. 'zou ik zou ik mogen douchen' vraag ik Lina zacht. Ik voelde me helemaal gebroken, alles deed pijn. MIjn handen en voeten tintelde van het strakke touw, mijn keel dit pijn van zijn greep en ik was duizelig omdat hij me ondersteboven gedrukt had en tussen mijn benen en buik deed alles pijn van de gebeurtenissen. Nog wat ongelovig staar ik voor me uit terwijl langzaam mijn handen starten met trillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (oke nou lekker dan. Elinor zit nog steeds in het hoekje van de kamer xD )

    Lina

    Ik wreef haar over haar rug en stond op. ik liep de kamer in waar ze net wat gedronken had, de keuken. Ik pak watdoekje en loop weer terug. Ik geef er een aan Elinor en de rest aan Lysan. Eentje pak ik terug en ik maak haar gezicht schoon. 'Waar ging dat over?' dacht ik hardop. 'El kom erbij zitten' zeg ik en ik klop op het stukje bed naast mij. 'We moeten overleggen en een plan maken.' zeg ik vastberaden. We moesten hier iets aan doen en aangezien Jack er nu niet is, kunnen we dat mooi nu doen. Ik keek weer naar Lysan die god zij dank weer wat kleding aan had. anders Het werd een beetje genant


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ze pakt wat doekjes en geeft er een paar aan mij. Ze maakt mijn gezicht schoon en dankbaar stop ik de doekjes in mijn zak. Als ik dan naar de toilet kon dan ging ik het dan schoon maken. 'waar ging dat over' vraagt ze zacht 'waar ging wat over' vraag ik haar 'El kom erbij zitten'z egt ze en klop op het bed. 'we moeten overleggen en een plan maken' zegt ze en ik knik terwijl ik mijn tranen wat weg haal maar ze blijven stromen van alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Gosh ik moest het even goed lezen aangezien Jack vorige keer Lysans vriendje was xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elinor

    Lina komt me ophalen uit mijn hoekje en ik ga op bed zitten bij haar en dat andere meisje. "Wat is hier gebeurt?" zeg ik ongeloving terwijl ik van de een naar de ander kijk. Mijn kaak doet nog steeds zeer, maar gelukkig ben ik niet de enige die gewond is, en er zijn er een hoop erger aan toe. "Die kerel heeft haar verkracht" zegt Lina en ik kijk haar aan met grote ogen. "WAT!? HOE DURFT DIE MOTHERFUCKER WEL. MANNEN DENKEN DAT ZE ALLES KUNNEN! IK PAK HEM EN ZORG ERVOOR DAT IE ZIJN JONGENHEER NOOIT MEER KAN GEBRUIKEN!" schreeuw ik hard.