• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Hoe lang gaan we door met dit martelen? Komt er nog iets nieuws (nerd) )

    Lysan horan

    Volgens mij wil jij gewoon dood he?' zegt hije nt rekt me hardnekkig omhoog. Hij zet het mes tegen mijn keel en ik voel een beetje bloed druppen.'Als je slim bent geef je geen kik meer, anders snij ik je keeltje door" ik gniffel. " als ik dood ben heb je niks aan me, heb je een boze Tyler en ben ik weg van deze shit. Daarbij heb je al drie keer gezegdd at ik sterf als ik nog wat zeg maari k leef nog"


    Wezijn iets aan t besprkene

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 14:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    " als ik dood ben heb je niks aan me, heb je een boze Tyler en ben ik weg van deze shit. Daarbij heb je al drie keer gezegdd at ik sterf als ik nog wat zeg maari k leef nog" gniffelde ze. 'Domme trut. Dat is toch de bedoeling dat we je niet doden tot dat we hebben wat we willen, en dan kunnen we jullie zo omleggen.' lachte ik. 'Maar nu kunnen we jullie wel lekker martelen.' grijnsde ik.


    How far is far

    Lina

    Ik kijk aar Jack die sarcastisch tegen mij gaat praten, Normaal ben ik alleen gewent dan Elinor sarcastisch tegenover mij is, en van Jack pik ik het niet. Hij zet zijn mes tegen de keel van Lysan aan en er stroomt al een beetje bloed. 'Hou op.' zeg ik en ik zie dat Elinor naar een hoekje kruipt, ze trekt zich terug, wat niet vaak gebeurt, maar ik moest eerst Lysan helpen. 'Dit heeft allemaal geen zin okee, dus hou op.' zeg ik en ik heb het tegen ze allebei, natuurlijk het meest tegen Jack, waarvan mij de stem wat bekent voorkwam, maar ik kon er niet de hand opleggen van wie


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    " Domme trut. Dat is toch de bedoeling dat we je niet doden tot dat we hebben wat we willen, en dan kunnen we jullie zo omleggen.Maar nu kunnen we jullie wel lekker martelen.' Ik kijk hem spottend aan. " dit heeft allemaal geen zin hou op" zegt Lina. " Lina alsjeblieft laat het oke, ik kies hier zo voor dus maak jezelf nu niet ind e problemen" zeg ik geruststellend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    'Hou op.' zegt die bitch van Malik. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Dit heeft allemaal geen zin okee, dus hou op.' zei ze, en ik lachte spottend. 'Wat ga jij er tegen doen dan?' vroeg ik al lachend. "Lina alsjeblieft laat het oke, ik kies hier zo voor dus maak jezelf nu niet in de problemen" zei de Horan bitch. 'Ja, laat haar oke' zei ik sarcastisch dramatisch. Ik trok de Horan bitch mee naar een kamer, en bond haar vast aan een stoel.


    How far is far

    Lina

    'Nee ik laat het niet, jij bent de hele tijd hem aan het uitdagen waardoor je straks niet eens genoeg bloed over hebt om te leven. En jij bent zo dom om er steeds weer opin te gaan.' zeg ik en ik wijs naar ze als ik het over ze heb. Ik voelde me even politie, en besefte me dat Jack hier degene was met de macht. Maar ze moesten gewoon ophouden. Als Lysan echt iets overkwam zou ik dat sowieso niet aankunnen. 'Lysan denk aan Niall, en Jack jij hebt niet de eiding over Lysan.'hoe meer ik zei hoe bozer ik op Jack en een beetje lysan werd. Het maakte me niks meer uit, na de uitspraak van Jack besefte ik me wanneer ze het geld hadden ontvangen we er alsnog aan gingen, dus het maakte niet veel aan. Diep van binnen hoopte ik dat Jack niks wist van mijn 'Buik'.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan horan

    " wat ga jij er tegen doen" zegt hij." Ja laat haar oke" zegt hij. Ik houd me stil als hij imj op een stoel vastbind.'Nee ik laat het niet, jij bent de hele tijd hem aan het uitdagen waardoor je straks niet eens genoeg bloed over hebt om te leven. En jij bent zo dom om er steeds weer opin te gaan.' Ikk ijk haar aan. Lysan denk aan Niall, en Jack jij hebt niet de eiding over Lysan.'h ik zucht geiriteerd. " Lina laat het. We komen hier niet meer uit. We zullen ze niet meer zien, als je hier uberhaupt nog uit kunt komen worden we toch wel gedood . We komen hier niet levend van weg punt en of ik dan nu dood ga of straksw at boeit het" zeg ik zacht. Ik was heilig overtuigd sat ik hier niet meer uitkwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    'Nee ik laat het niet, jij bent de hele tijd hem aan het uitdagen waardoor je straks niet eens genoeg bloed over hebt om te leven. En jij bent zo dom om er steeds weer opin te gaan.' zei de Malik bitch. Ik begon te lachen, dit is echt komisch. 'Lysan denk aan Niall, en Jack jij hebt niet de leiding over Lysan.' zei de Malik bitch daarna. Ik begon nog harder te lachen. 'Je bent zo grappig' lachte ik. " Lina laat het. We komen hier niet meer uit. We zullen ze niet meer zien, als je hier uberhaupt nog uit kunt komen worden we toch wel gedood . We komen hier niet levend van weg punt en of ik dan nu dood ga of straksw at boeit het" zei de Horan bitch. Ik nam haar mee en bond haar vast aan een stoel. Ik pakte een schaar, en knipte haar kleding open.


    How far is far

    Lysan

    Ik zucht geiriteerd door die vent die het allemaal maar grappig vind. Hij sleurt me mee en bind me vast op een stoel. Hij pakt een schaar en vol verbazing zie ik hoe hij mijn kleding kapot knipt. " nu heb ik geen kleding meer" protesteer ik maar ni wel al iets banger. Wat ging hij doen.? Angstig probeer ik los te komen wat igng hij doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Dankje'zeg ik op Jacks reactie over dat ik grappig was. Als hij Lysan meeneemt naar een tsoel loop ik achter ze aan. Hij pakt een schaar en even wil ik tegen hem gaan schreeuwen maar tot mijn grote verbazing doet hij niet wat ik had verwacht dat hij ging doen. HIj knipte Lysans kleding open. 'Wat ben je aan het doen?'zeg ik. 'Hou daarmee op.'zeg ik bezorgt. Ik ga achter de stoel van Lysan staan zodat ik Jack recht in de ogen aan kan kijken. Waar is hij nou allemaal mee bezig?Het eerste wat in me op komt, is niet zn fijn idee, ik hoop maar, voor hem, niet dat hij dat gaat doen. Ik moest en zal Lysan bezschermen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack Parker.

    Grijnzend kijk ik naar het bange meisje voor me die vast gebonden en naakt voor me op mijn bed ligt. "En wat wil je nu doen he?" grijns ik. Ik pak wat touw en maak het zo vast om haar keel dat als ze omhoog zou komen om te protesteren dat het touw in haar keel zou snijden. Vrolijk pak ik een galg en doe de bal in haar mond en maak het riempje om haar hoofd. Zo nu kon ze niks meer zeggen. Ik ontkleed me zelf en op gewonden maak ik haar benen uit elkaar vast. Daarna knijp ik ruw in haar borsten en stoot met een kreun van genot naar binnen. Het miesje probeert te spartelen, te schreeuwen maar er kwam amper geluid uit. Haar ogen overstroomde van tranen terwijl ik ruw door ga. Dit was puur voor mijn genot. Al snel kom ik klaar en zie wat bloed. Awesome ze was ontmaagd. Vrolijk loop ik naar haar hoofd en trek de bal. Eruit. Ik zet mijn handen ophaar keel en duw mijn legte ruw in haar mond diep. Ze begint te kokhalzen en grijnzend stop ik heel even zodat ze geen lucht kreeg daarna ga ik verder en kom klaar op haar gezicht.


    How far is far

    -Lysan zat toch in een stoel??? Sta ik erbij? O.o-


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Hot damn, that escalated quickly)

    | Wowow. HAHAH|


    That is a perfect copy of reality.