• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood

    'Joél, gedraag je. Wees eens een keer volwassen' zei Jace en ze pakte haar flesje met verdovingsmiddel. 'Joél gedraag je' zei ik haar na met een kinderlijke en irriterende stem. 'Je bent m'n ma niet schat' zei ik toen tegen haar. 'Slaap lekker, dat heb je wel nodig' zei Jace en ze spoot de verdoving in een pijl om die vervolgens in het been van een van haar gevangenen te schieten. Ze haalde haar pijl er weer uit en zuchtte diep. Ik zag hoe de ander diep verontwaardigd keek en iets wilde zeggen. 'En waar was dat goed voor?' vroeg ze toen aan Jace. Ik liep naar die meid toe en trok haar ook aan haar haren overeind. 'Je vind het vast niet erg als ik je vriendinnetje even bewerk hé Jace?' vroeg ik toen grijnzend en ik legde mijn mes tegen haar keel. Het meisje gilde even van de pijn omdat haar voeten nu ook aan de grond bungelde en al het gewicht nu op haar haar stond.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan.

    In stilte krijg ik alles mee. Ik hoorde schreeuwen en zie nu hoe iemand aan zijn haren bungeld. Ineens besef ik me dat mijn mobiel in mijn bh verstopt was. Omda tik te lui was om een tasje mee te nemen maar ik een trui zonder zakken en een broek zonder zakken aan had. Ik kruip in een hoekje en graai mijn mobiel. ik klik het berichten tekentje aan en klik op de naam Niall. Ni ik ben het Lysan. Alsjeblieft haal ons hier weg. ik ben hier met familie en vrienden van de andere. Het is eng hier, er zijn hier twee jongens en een miesje en ze hebben messen en pijlen en shit. Ik ben bang Niall. IK hou heel veel van jullie vergeet da nooit oke. Ik probveer het vol te houden, voor jou en voor pap en mam. Hou van jullie xxx L snel klik ik op verzenden en doe hem terug in mijn bh en kijk rond alsof er neits aan de hand is. Ik knijp mijn ogen en oren dicht van het akelige gegil en het zicht en kruip weer nar het dunnen matrasje met het dekentjewaar ik onder ga liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Parker.

    Wat ben ik nou voor watje, een beetje tegen de muur aan gaan zitten janken. Ze leunde tegen me aan. Inmiddels was ik al gestopt met janken en keek Lina nu aan. Zij is tot nu toe de enigste die me begreep. Maar zij heeft Zayn natuurlijk al. 'Jij bent de enigste die me begrijpt.' zei ik. Ik houd het hier niet lang meer uit. Tussen allemaal gemartelde mensen, en ontvoerders.

    -Wauw, dit keer is het echt erg xd


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    'Joél gedraag je' zei hij me na met een kinderlijke en geïrriteerde stem, waarna ik mijn ogen rolde. 'Je bent m'n ma niet schat' zei hij tegen mij. ''En jij moet je een keer gedragen als je leeftijd, niet als een kleuter.'' zei ik en keek hem aan. Riley keek me verontwaardigd aan. 'En waar was dat goed voor?' Ik haalde mijn schouders op. ''Haar eigen bestwil voor ik haar gezicht bewerk en dan vermoord, maar dat is dat 'zielig' voor Tomlinson, vind je ook niet?'' vroeg ik bitter en glimlachte sarcastisch. Joél liep naar Riley toe en trok haar aan haar haren overeind. Je vind het vast niet erg als ik je vriendinnetje even bewerk hé Jace?' vroeg hij grijnzend en ik liep naar hem toe. Hij legde zijn mes tegen haar keel aan en mijn woede borrelde weer. ''Laat haar verdomme los,'' siste ik. Wauw, dat had ik van mezelf niet verwacht. Ik haalde diep adem en keek hem weer aan. ''Als je haar niet loslaat..'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    'Jij bent de enigste die me begrijpt.' zei hij. Wacht wat? Wat bedoelde hij hiermee? Ik werd een beetje bang en ging rechtop zitten. Met de palm van mijn hand haal ik de tranen van mijn wangen. Ik wist niet of ik nou moest vragen wat het betekende of dat ik iets anders moest vragen. Door het snel omhoog komen werd ik even duizelig. Ik hou twee handen stevig in het matras gedrukt. Als het weg is voel ik me weer misselijk. Ik weet niet wat te doen, ik weet gewoon dat ik weer moet overgeven en ik ren snel de kamer uit, naar waar ik de vorige keer naar de wc ben geweest, alleen zit de deur op slot en ik moet moeite doen om rechtop te blijven staan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Niall

    Ik staar maar vooruit naar de tv, die net uitviel omdat ik per ongeluk op de afstandbediening zat. Opeens hoor ik het bekende geluidje van mijn mobiel weer. Dat is vast Tyler, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te kijken en zet de tv weer aan. Na een paar minuten slaat mijn nieuwsgierigheid al toe en pak ik mijn mobiel. Als ik zie dat het bericht van Lysans mobiel komt weet ik niet hoe snel ik het bericht moet openen. Ik kijk eerst onderaan het bericht, het eindigt met xxx L, dat betekende dat dit echt van haar kwam. Dan lees ik hem helemaal door.
    Ni ik ben het Lysan. Alsjeblieft haal ons hier weg. ik ben hier met familie en vrienden van de andere. Het is eng hier, er zijn hier twee jongens en een miesje en ze hebben messen en pijlen en shit. Ik ben bang Niall. IK hou heel veel van jullie vergeet da nooit oke. Ik probveer het vol te houden, voor jou en voor pap en mam. Hou van jullie xxx L
    Ik lees hem nog een keer, zoveel informatie in een bericht. Ik wist in ieder geval watik moest doen, en dat de anderen ook dit probleem hadden. Ik wist niet zeker wie ze bedoelde met 'van de andere' maar ik denk dat ze Zayn,Louis, Liam en Harry bedoeld. Dus stuur ik naar ze allemaal hetzelfde bericht:
    We moeten afspreken, wie kan zo snel mogelijk naar mijn huis komen alstjeblieft, ik hoop dat jullie weten waar ik het over heb
    Ook al waren zij 'de andere' niet ze kwamen wel en konden dan mij helpen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Joél Lucas Lockwood

    'En jij moet je een keer gedragen als je leeftijd, niet als een kleuter' zei Jace en ze keek me aan. 'Ik gedraag me naar mijn leeftijd als ik daar zin in heb' zei ik terug. Het meisje keek Jace verontwaardigd aan. 'En waar was dat goed voor?' Jace haalde haar schouders op. 'Haar eigen bestwil voor ik haar gezicht bewerk en dan vermoord, maar dat is dat 'zielig' voor Tomlinson, vind je ook niet?' vroeg Jace bitter en ze glimlachte sarcastisch. Het meisje knikte en zei voor de rest niks. Ik liep naar naar het meisje toe en trok haar aan haar haren overeind. 'Je vind het vast niet erg als ik je vriendinnetje even bewerk hé Jace?' vroeg ik grijnzend en Jace liep naar me toe. Ik legde mijn mes tegen het meisje haar keel. 'Laat haar verdomme los' siste ze. 'Say what? Jace die een gevangene wil beschermen' grijnsde ik. Ze haalde diep adem en keek me weer aan. 'Als je haar niet loslaat..' mompelde ze. 'Dan wat?' vroeg ik toen grijnzend. Ik haalde mijn mes weer weg en deed die weer in mijn zak. Ik liet het meisje haar haren los en ze viel al huilend op de grond. Ik geef Jace nog een schouderduw en dan ga ik weer naar mijn eigen gevangene. Ik doe de deur weer opslot achter me en loop dan naar de tafel waar zij ligt. Ik doe eerst wat tape om haar mond heen en begin dan met het ruw eraf trekken. Na enkele minuten heb ik alles er alweer afgetrokken. 'Straks misschien weer als je je niet gedraagt' zeg ik tegen haar en ik pak ruw haar armen vast om haar daarna weer naar de normale kamer te begeleiden. In de gang voor de kamer kijk ik even of alle tape weg is en daarna duw ik haar de kamer weer in.


    That is a perfect copy of reality.

    Mylana Styles

    ik zucht opgelucht als hij weer terug komt. Hij doet weer tape om mijn mond en ik word weer bang. Ruw trejt hij er af en een paar pijn kreten verlaten mijn mond. Na een lange tijd is alles van mijb lichaam. Het meeste zat aan mijn kleding dus echt pijn deed dat niet.. 'Straks misschien weer als je je niet gedraagt' zegt hij streng. Het deed pijn in mijn borst dat ik nu ziveel kom inademwn na zo lang. Ik bijt hard op mijn lip als hij me ruw mee sleurt naar de gang. Voor een andere deur wacht hij en bekijkt me even nauwkeurig voor hij me hard en ruw de kamer in duwt. Ik struikel en land hard op mijn kbieen. Ik begin bang en van de pijn te snikken . Ik zag dat Lina er niet was. Een van de die ik beter kwnde. Niemand had nu behoefte aan me maar ik wou alleen knuffelen. Snikkend rol ik me op tot een balletje

    Lysan Horan

    Ik pak mijn mobiel stiekem weer 'kun je niet met mn mobiel vinden waar ik ben??? Xxx" sms ik snel naar Nuall en doe hem weer gauw terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Joél grijnsde breed. ''Say what? Jace die een gevangene wil beschermen' Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. ''Ik weet het, ik weet het, het is nogal nutteloos.'' zei ik en haalde mijn schouders onverschillig op. Ik wist namelijk niet wat ik ermee moest en ja, dat doe ik nou eenmaal. ''Dan wat?'' vroeg hij grijnzend. ''Dan bewerk ik met plezier je gezicht en lichaam.'' zei ik met een brede glimlach en kruiste mijn armen. Geloof me, ik zou dat nu met plezier doen. Ik begon me mateloos aan hem te irriteren en vroeg of laat zou ik hem neerschieten. Hij haalde zijn mes weer weg en deed die weer in zijn zak, hij liet Riley los en ze viel al huilend op de grond. Ik haalde diep adem en schudde mijn hoofd. ''Achterlijk mens dat hij is.'' zei ik en haalde een hand door mijn haren. Joél kwam weer terug met het zusje van Styles en ik fronste. ''Je hoeft niet zo macho te doen terwijl je dat niet bent,'' lachte ik en schudde mijn hoofd licht. Hij moest eens normaal doen en niet zo de leider uithangen terwijl hij dat niet is. Ik rolde met mijn ogen en klopte mijn kleren af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | En Jace is ook niet aardig. Pfft |


    Eclypse

    Niall

    Ik krijg weer een sms, in de hoop dat hij van Lysan is lees ik hem. Lysan had meestal wel slimme opmerkingen. Ik kijk op mijn mobiel. Hoe deed je dat ook al weer? Uhm. Ik wist het niet, Ik keek op mijn mobiel, op alle plekjes, en op elke app. Ik wist niet hoe het moest. Ik wist dat het kon, maar hoe het moest?
    om snel een korte sms te sturen typ ik:
    pb me op fb
    Dan bedenk ik me dat ik een zak ben, dit was waarschijnlijk de enige keer dat ik met haar contact kan hebben en ik stuur zoiets? direct begin ik aan nog een sms te typen:
    Ik hou ook van jou, dat weet je ik weet dat je het vol kan houden, ik ga je hier uit halen! xxx N


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Ze ging rechtop zitten. Ze haalde met haar handpalm tranen van haar wangen. Ze kwam snel omhoog. Daarna hield ze haar twee handen stevig in het matras gedrukt. Even later rende ze de kamer uit. Wat is ze ooit aan het doen? Ik rende achter haar aan. Ze trok aan de deur van de wc, maar die zat op slot. Ik deed de deur voor haar open, en wachtte buiten tot ze weer naar buiten zou komen, om haar weer naar haar matras te brengen. Volgens mij komt het gewoon door haar zwangerschap dat ze duizelig was.

    -Sorry, crap stukje. En sorry dat het zo lang duurde.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood

    'Ik weet het, ik weet het, het is nogal nutteloos' zei Jace en ze haalde haar schouders onverschillig op. 'Dan wat?' vroeg ik grijnzend. 'Dan bewerk ik met plezier je gezicht en lichaam' zei Jace met een brede glimlach en ze kruiste haar armen. 'Achterlijk mens dat hij is' zei Jace en ze haalde een hand door haar haren. Ik kwam weer terug met het zusje van Styles en Jace fronste. 'Je hoeft niet zo macho te doen terwijl je dat niet bent' lachte ze en ze schudde haar hoofd licht. 'En dat zegt iemand die haar gevangene moet verdoven na een kleine woordwisseling.' Ik lachte schamper. Ik knielde naast Riley neer en pakte haar arm stevig vast. Ik zette mijn mes in haar arm en maakte een sneetje. Ze gilde weer. Ik grinnikte. 'Bedank je vriendinnetje daar maar voor' zeg ik dan tegen haar.


    Eclypse

    Lina

    Als Justin dan eindelijk, het leek wel uren te duren, de deur voor me open deed stormde ik naar de wc. Ik deed de deur op slot en ik hoefde me alleen nog om te draaien en alles kwam eruit. Ik spoel door en maak met wat wc-papier mijn mond schoon. Ik spoelde nog een keer door en ging op de wc zitten. Wat moest ik nou? Ik heb ooit gelezen dat overgeven een teken is dat de baby zich goed ontwikkeld maar ik kan geen moeder zijn. Ik begraaf mijn hoofd in mijn handen om goed na te denken. Ik dacht na over Zayn en de baby. Ik dacht niet na bij Justin, die nog aan de andere kant van de deur stond. Ik had geen zin om naar buiten te gaan, hier ben ik veilig. Ik wil er niet uit. Zo bleef ik zitten, zonder iets te zeggen, zonder geluid te maken. Ik draaide helemaal door, maar de wc-deur leek mij af te schermen van angst.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    'En dat zegt iemand die haar gevangene moet verdoven na een kleine woordwisseling.' Hij lachte schamper en knielde bij Riley neer om een snee in haar arm te maken. Ik rolde met mijn ogen. "Zegt iemand die zijn gevangene in een kamer opsluit na een kleine woordwisseling." Zei ik en pakte zijn arm vast om een pijl erin te steken. "De pijn moet vast heel fijn voelen, niet?" Zei ik en gaf hem een knietje in zijn kruis. Ik hield er niet van als mensen me zwak noemden en zeker niet als mensen zich als een leider gaan gedragen terwijl ze dat al helemaal niet zijn. Ik gooide mijn pijl en boog weg en keek Joèl uitdagend aan. "Of durf je geen meisjes te slaan? Awh, wat schattig toch." Grijnsde ik en lachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.