• Hoi!
    Voor mijn nieuwe verhaal De kleuren van Ailith , zoek ik nog een cover.

    Wat wil ik ongeveer in de cover?
    Ik zat te denken aan een/twee grote ogen/oog, met daarin de kleuren groen/bruin/blauw verwerkt. Dit oog is dan omringt door een vrij oude stad. (Als het mogelijk is; het liefst twee kerken)
    Ik wil geen mensen in mijn cover.

    Welke tekst moet erop staan?
    De kleuren van Ailith.

    Je eigen fantasy is natuurlijk altijd welkom!

    Wat is de beloning?
    De beloning zijn vijf credits en je naam komt op de voorkant te staan van mijn verhaal (deze cover is gemaakt door...)

    Mag ik meerdere covers inzenden?
    Ja dat mag.

    Wanneer krijgen we de uitslag van welke cover het uiteindelijk gaat worden?
    Na mijn examen, die de 28e is (heel misschien eerder), ga ik een cover kiezen en beginnen met het schrijven aan het verhaal. Mijn examen gaat momenteel even voor het schrijven, vandaar ook dat de tijd, om een cover te maken, iets langer is dan normaal.

    Vragen mag je ze gerust stellen!


    Liefs, Tialda.

    IK HEB AL EEN COVER GEKOZEN!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had graag een poging gewaagd, en ik had ook een idee in m'n hoofd. Helaas ben ik niet zo handig met photoshop, en met picmonkey lukt het niet. Sorry!
    Oh ik heb wel een abo genomen. :Y)

    mag ik een voorbeeld van een oog, hoe het ongeveer eruit moet zien? ik ga een pogin wagen =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    mag ik een voorbeeld van een oog, hoe het ongeveer eruit moet zien? ik ga een pogin wagen =)


    Heb je een momentje? Dan zoek ik wat random plaatjes.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh, dit wil ik wel eens proberen te tekenen. :Y)


    help

    Hmm, ik zal een poging wagen! :-)


    We can learn to love again.

    ik zit nu in mijn 2e jaar van art & design, dus ik kan wel redelijk wat in elkaar knutselen haha! ik zal mijn best doen =)
    moet het voor een bepaalde tijd klaar zijn of iets in die richting? als een soort deadline zeg maar...


    He is my Hero and I'm his Heroine






    Ik zat vooral te denken aan zoiets:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:36 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fearful schreef:
    ik zit nu in mijn 2e jaar van art & design, dus ik kan wel redelijk wat in elkaar knutselen haha! ik zal mijn best doen =)
    moet het voor een bepaalde tijd klaar zijn of iets in die richting? als een soort deadline zeg maar...


    Het liefst voor het einde van de maand. Dan wil ik ook echt beginnen met schrijven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!




    Nah, ben eigenlijk niet zo heel goed in fotoshoppen, maar ik dacht laat ik toch maar een poging wagen :-)


    We can learn to love again.

    Wat voor soort stad moet het zijn. Middeleeuws? of toch nog iets jonger? als ik tijd heb wil ik wel een poging wagen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Vindicta schreef:






    Ik zat vooral te denken aan zoiets:



    Ik denk dat ik die onderste wel kan verwerken in iets. ^^

    Ik zal proberen eens een zwart-wit schets te maken tegen morgen en als het je iets lijkt wil ik hem best in kleur uitwerken op groter formaat. :')


    help

    Ik probeer nog eens iets!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga wat proberen (:

    Ik ga ook wat proberen, mijn eigen tekenkunsten komen hier goed van pas!


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother



    Here you go C:
    Als je vindt dat ik iets moet veranderen zeg je het maar! (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:07 ]