• Hoi!
    Voor mijn nieuwe verhaal De kleuren van Ailith , zoek ik nog een cover.

    Wat wil ik ongeveer in de cover?
    Ik zat te denken aan een/twee grote ogen/oog, met daarin de kleuren groen/bruin/blauw verwerkt. Dit oog is dan omringt door een vrij oude stad. (Als het mogelijk is; het liefst twee kerken)
    Ik wil geen mensen in mijn cover.

    Welke tekst moet erop staan?
    De kleuren van Ailith.

    Je eigen fantasy is natuurlijk altijd welkom!

    Wat is de beloning?
    De beloning zijn vijf credits en je naam komt op de voorkant te staan van mijn verhaal (deze cover is gemaakt door...)

    Mag ik meerdere covers inzenden?
    Ja dat mag.

    Wanneer krijgen we de uitslag van welke cover het uiteindelijk gaat worden?
    Na mijn examen, die de 28e is (heel misschien eerder), ga ik een cover kiezen en beginnen met het schrijven aan het verhaal. Mijn examen gaat momenteel even voor het schrijven, vandaar ook dat de tijd, om een cover te maken, iets langer is dan normaal.

    Vragen mag je ze gerust stellen!


    Liefs, Tialda.

    IK HEB AL EEN COVER GEKOZEN!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga morgen ook nog wat proberen :)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Met welke programma's kun je goed photoshoppen? Dan ga ik het ook proberen :)


    and i'm stuck in the friendzone, again and again

    Snuf schreef:
    Met welke programma's kun je goed photoshoppen? Dan ga ik het ook proberen :)

    GIMP, Picmonkey, Lamainar pro... Anything!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Vipera schreef:
    Bumpje


    ????


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    Hier is de mijne :)




    Groter:[url] http://nl.tinypic.com/view.php?pic=166y7fm&s=5#.UuF323l58hg[/url]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 21:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik heb er hier eentje, ik weet niet of hij je aanspreekt.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Of deze, kan ook natuurlijk.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Snuf schreef:
    Met welke programma's kun je goed photoshoppen? Dan ga ik het ook proberen :)


    Sinds een tijdje gebruik een app om te photoshoppen. Picsart, heet het. Je moet even uitzoeken hoe het werkt, maar dat is zo klaar.
    Ik maak hier ook mijn covers mee (:


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Sinds een tijdje gebruik een app om te photoshoppen. Picsart, heet het. Je moet even uitzoeken hoe het werkt, maar dat is zo klaar.
    Ik maak hier ook mijn covers mee (:


    Persoonlijk gebruik ik photoshop elements 11 maar deze heb ik ook gemaakt met picsart

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 17:04 ]


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    Maar de resultaten met picsart vind ik minder mooi. Ze zijn wel goed hoor maar minder professioneel enzo. Wat vind je trouwens van deze... Ik vind hem vekrekt...


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    Ik ga wat proberen (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Versie 1:



    Versie 2:



    Ik hoor graag wat je er van vindt. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Versie 1:



    Versie 2:



    Ik hoor graag wat je er van vindt. :3


    Wauw deze zijn echt mooiii xx

    Welk progamma gebruik je

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 21:08 ]


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    1DMockingjay schreef:
    (...)

    Wauw deze zijn echt mooiii xx

    Welk progamma gebruik je

    Thanks. :'D Photoshop CC


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    (...)
    Thanks. :'D Photoshop CC


    Alstuu en tnx (: mijn covers zijn echt lelijk in vergelijking tot de jouwe xxx


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games