• Hoi!
    Voor mijn nieuwe verhaal De kleuren van Ailith , zoek ik nog een cover.

    Wat wil ik ongeveer in de cover?
    Ik zat te denken aan een/twee grote ogen/oog, met daarin de kleuren groen/bruin/blauw verwerkt. Dit oog is dan omringt door een vrij oude stad. (Als het mogelijk is; het liefst twee kerken)
    Ik wil geen mensen in mijn cover.

    Welke tekst moet erop staan?
    De kleuren van Ailith.

    Je eigen fantasy is natuurlijk altijd welkom!

    Wat is de beloning?
    De beloning zijn vijf credits en je naam komt op de voorkant te staan van mijn verhaal (deze cover is gemaakt door...)

    Mag ik meerdere covers inzenden?
    Ja dat mag.

    Wanneer krijgen we de uitslag van welke cover het uiteindelijk gaat worden?
    Na mijn examen, die de 28e is (heel misschien eerder), ga ik een cover kiezen en beginnen met het schrijven aan het verhaal. Mijn examen gaat momenteel even voor het schrijven, vandaar ook dat de tijd, om een cover te maken, iets langer is dan normaal.

    Vragen mag je ze gerust stellen!


    Liefs, Tialda.

    IK HEB AL EEN COVER GEKOZEN!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga ook maar proberen, ik vind dit een leuke uitdaging. Ben niet heel ervaren maar miss wel ervaren genoeg om dit te maken (:


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    Ik ga een poging wagen! (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Hmpf... Nou ja, het was te proberen :-(


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Nah, het is niet helemaal van wat ik had gehoopt.. Maar ja, I don't know.
    Hier is hij:


    En dit is de link: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/600/qrta.jpg
    Wat vind je?


    It hurts because it mattered † - John Green



    Is het zo beter?

    Ik dacht dat de mijne 'leuk' was, maar toen zag ik die van Draculea.. But here you go.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga denk ik een poging wagen...


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Ik zie er al een aantal hele mooie tussen! Ben erg nieuwsgierig naar de rest. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Het oog is wat veranderd, veel beter is het niet maar ach. Ik ben maar een beginner.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:


    Het oog is wat veranderd, veel beter is het niet maar ach. Ik ben maar een beginner


    Ik vind hem persoonlijk erg mooi hoor (: x

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 20:42 ]


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    1DMockingjay schreef:
    (...)

    Ik vind hem persoonlijk erg mooi hoor (: x


    Bedankt, maar als je ziet wat de rest allemaal kan maken..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wow er zitten hele mooie tussen.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Ik heb ook iets geprobeerd :)


    link naar cover

    :) Hope you like it ;)


    I'm not always happy, but that's okay. Happiness is overrated after all.

    Ben er niet zo blij mee eigenlijk, ben ook maar een beginneling. Hopelijk vind je hem nog wel redelijk.... :$


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    Bumpje


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!