• Hoi!
    Voor mijn nieuwe verhaal De kleuren van Ailith , zoek ik nog een cover.

    Wat wil ik ongeveer in de cover?
    Ik zat te denken aan een/twee grote ogen/oog, met daarin de kleuren groen/bruin/blauw verwerkt. Dit oog is dan omringt door een vrij oude stad. (Als het mogelijk is; het liefst twee kerken)
    Ik wil geen mensen in mijn cover.

    Welke tekst moet erop staan?
    De kleuren van Ailith.

    Je eigen fantasy is natuurlijk altijd welkom!

    Wat is de beloning?
    De beloning zijn vijf credits en je naam komt op de voorkant te staan van mijn verhaal (deze cover is gemaakt door...)

    Mag ik meerdere covers inzenden?
    Ja dat mag.

    Wanneer krijgen we de uitslag van welke cover het uiteindelijk gaat worden?
    Na mijn examen, die de 28e is (heel misschien eerder), ga ik een cover kiezen en beginnen met het schrijven aan het verhaal. Mijn examen gaat momenteel even voor het schrijven, vandaar ook dat de tijd, om een cover te maken, iets langer is dan normaal.

    Vragen mag je ze gerust stellen!


    Liefs, Tialda.

    IK HEB AL EEN COVER GEKOZEN!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    niet echt erg toppie maar ik heb het geprobeerd :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wil wel iets proberen...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik wil eigenlijk de stad in de ogen maken en een vlinder om de ogen. Kan dat ook. Ik zie het al voor me!


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Meh, ik weet niet. Ik heb dit niet met photoshop gemaakt dus het was een gepruts. Misschien dat ik morgen wat anders probeer. Sowieso vind ik de letters te pixelig. :'D

    Ik ga het proberen tot wanneer is deze topic?

    Sitara schreef:
    Ik wil eigenlijk de stad in de ogen maken en een vlinder om de ogen. Kan dat ook. Ik zie het al voor me!


    Alles mag!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xChocolathax schreef:
    Ik ga het proberen tot wanneer is deze topic?


    Na mijn examen, de 28e, ga ik beginnen met schrijven, dan maak ik ook de 'winnaar' bekend!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Draculea schreef:
    Meh, ik weet niet. Ik heb dit niet met photoshop gemaakt dus het was een gepruts. Misschien dat ik morgen wat anders probeer. Sowieso vind ik de letters te pixelig. :'D



    Die is zo freaking cool. o.o


    help

    Ik was wat aan het proberen, en toen begon PicMonkey niet meer mee te werken. Nou heb ik het verprutst, maar ik post hem hier toch maar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Draculea schreef:
    Meh, ik weet niet. Ik heb dit niet met photoshop gemaakt dus het was een gepruts. Misschien dat ik morgen wat anders probeer. Sowieso vind ik de letters te pixelig. :'D



    zo mooi =o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Orenda schreef:



    Here you go C:
    Als je vindt dat ik iets moet veranderen zeg je het maar! (:


    Erg mooi gemaakt, wat ik alleen dan wel zou willen veranderen is dat je de kleuren groen en bruin in de ogen verwerkt. (evt. blauw, als dat lukt. (hoeft niet perse))


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @escada, heel mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Draculea schreef:
    Meh, ik weet niet. Ik heb dit niet met photoshop gemaakt dus het was een gepruts. Misschien dat ik morgen wat anders probeer. Sowieso vind ik de letters te pixelig. :'D



    Oh myy godd volgensmij ben ik bij dat kasteel op de achtergrond geweest. :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:51 ]

    Dat rechteroog vooral, hoe ik het ook deed. Hij weigerde goed te gaan zitten. Ik probeer het morgen nog wel te verbeteren, moet nu gaan leren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Vindicta schreef:
    (...)

    Erg mooi gemaakt, wat ik alleen dan wel zou willen veranderen is dat je de kleuren groen en bruin in de ogen verwerkt. (evt. blauw, als dat lukt. (hoeft niet perse))


    I'll try again tomorrow (: