• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Pompeji schreef:
    Hai. Ik wil even zeggen dat ik zou willen inspringen. Als dat niet kan, begrijp ik het, maar het lijkt me gewoon echt een leuke RPG geworden. En ik moet me ook over bepaalde dingen zetten. So, kan ik een samenvatting krijgen?


    Ik zal je proberen een zo'n goed mogelijke samenvatting te geven – wanneer er nog iets aangevuld moet worden, mogen de anderen altijd quoten en iets toevoegen natuurlijk!

    De jongeren zijn aangekomen op het kamp – waar ze allemaal hun tenten hebben opgezet en daar hun spullen in hebben gedumpt. Hierbij is het enige opvallende dat Cassie haar tent is vergeten, waardoor ze bij Chase in de tent mag slapen – en het feit dat Mica (Micardo) zich helemaal aan de rand van het terrein heeft gevestigd, omdat hij zo niet in de grote mensenmassa zit.
    Gedurende het opzetten van de tenten hebben er verschillende conversaties plaats gevonden. Raven heeft met verschillende personen gepraat (Drake en Micardo), Cassie heeft met Chase gepraat en Noah en Athalia zijn met een kleine woordenwisseling uit elkaar gegaan.

    Na dit alles hebben we een tijdsprong gemaakt – zodat we eerder naar het punt konden waarop de geesten in konden springen in de RPG.
    Een grote groep is van het terrein afgeslopen omdat de leerkrachten er niets aan deden om het gezellig te maken – onder deze groep zijn bijvoorbeeld Chase en Raven (en hoogstwaarschijnlijk anderen die nog niet hebben gereageerd).
    Noah, Athalia en Mica (Micardo) zijn op het eerste punt niet meegegaan naar de grote groep. Cassie wel – alleen ze vond het huis eng en ging daardoor in haar eentje terug waardoor ze verdwaalde. Athalia en Mica (Micardo) hebben haar gevonden en nu lopen ook zij richting het huis om Cassie ervan te overtuigen dat er geen spoken zijn.


    Mocht ik iets missen, vul me aan!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 11:00 ]


    •

    Kendizzzzzle, met haar rol 'Drake Justin Parker', is van plan om dit weekend een post te schrijven zodat ze opnieuw kan meedoen.


    •

    Gôh, dank je, Walt. Ik vind het echt lief dat je er die moeite hebt ingestoken. Iemand geïnteresseerd in Agnes?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Gôh, dank je, Walt. Ik vind het echt lief dat je er die moeite hebt ingestoken. Iemand geïnteresseerd in Agnes?


    Teresa/Marthe, zogt iemand voor Noah om mee te praten. Dus je kan waarschijnlijk met Agnes naar Noah I think.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pompeji schreef:
    Gôh, dank je, Walt. Ik vind het echt lief dat je er die moeite hebt ingestoken. Iemand geïnteresseerd in Agnes?


    No problemo. Ik wil dat de RPG blijft leven,
    en het is niet te doen om alles weer terug te gaan lezen.

    Und, inderdaad is Noah vriendloos op dit moment. ^^


    •

    Het spijt me dat de RPG doodgaat, dit komt door een probleem dat ik al had gepost. Waar dus overduidelijk overheen is gelezen. Ik citeer:

    Ik beloof dat ik binnenkort weer iets zal plaatsen. Ik heb het de laatste tijd ontzettend moeilijk met school. Mijn havo zal ik niet meer af kunnen ronden en daar moet nu van alles en nog wat voor geregeld worden. :c


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Het spijt me dat de RPG doodgaat, dit komt door een probleem dat ik al had gepost. Waar dus overduidelijk overheen is gelezen. Ik citeer:

    (...)


    Daar is niet overheen gelezen o.o
    Iedereen helpt juist mee om jou wat dingen te ontzeggen zodat je hier geen rekening mee hoeft te houden?


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Daar is niet overheen gelezen o.o
    Iedereen helpt juist mee om jou wat dingen te ontzeggen zodat je hier geen rekening mee hoeft te houden?


    Ik dacht van wel, omdat iedereen gewoon doorging met gesprekken voeren in dit topic en niemand reageerde er verder op.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:14 ]


    26 - 02 - '16

    Walt schreef:
    (...)

    Ik ga zo vrij zijn om in naam van Erieka iedereen een GB'tje te sturen of ze nog mee willen doen of niet. (:
    Erieke heeft 't heel druk op dit moment dus dat kunnen we niet van haar verwachten,
    die moet zich richten op haar schoolwerk.


    ^^


    •

    Walt schreef:
    (...)

    ^^


    Oke. Dat had ik dan weer niet gezien, omdat ik niet veel tijd heb gehad om dit allemaal bij te lezen.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Oke. Dat had ik dan weer niet gezien, omdat ik niet veel tijd heb gehad om dit allemaal bij te lezen.


    Kan gebeuren toch!
    Iedereen heeft het ergens in real drukker mee als hier, en dat is helemaal te begrijpen!

    Ik hoop dat alles goed gaat op je school,
    hier hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken - de leden van de RPG staan altijd klaar om je te helpen!


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Kan gebeuren toch!
    Iedereen heeft het ergens in real drukker mee als hier, en dat is helemaal te begrijpen!

    Ik hoop dat alles goed gaat op je school,
    hier hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken - de leden van de RPG staan altijd klaar om je te helpen!


    Dankjulliewel, jullie zijn echt schatten <3

    Ik heb al een gesprek gehad met m'n mentor, waarin een oplossing wordt gezocht voor het probleem. In dit geval een andere school. De toelatingsvereisten zijn echter wel aangescherpt waardoor het voor mij waarschijnlijk moeilijker tot onmogelijk wordt om er aangenomen te worden. Anderzijds kan ik me ook opnieuw laten keuren, zodat ik er misschien wel voor in aanmerking kan komen.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dankjulliewel, jullie zijn echt schatten <3

    Ik heb al een gesprek gehad met m'n mentor, waarin een oplossing wordt gezocht voor het probleem. In dit geval een andere school. De toelatingsvereisten zijn echter wel aangescherpt waardoor het voor mij waarschijnlijk moeilijker tot onmogelijk wordt om er aangenomen te worden. Anderzijds kan ik me ook opnieuw laten keuren, zodat ik er misschien wel voor in aanmerking kan komen.


    Hoop blijven houden,
    achter elke donkere wolk schijnt te zon en ik weet zeker dat 't je gaat lukken!


    •

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dankjulliewel, jullie zijn echt schatten <3

    Ik heb al een gesprek gehad met m'n mentor, waarin een oplossing wordt gezocht voor het probleem. In dit geval een andere school. De toelatingsvereisten zijn echter wel aangescherpt waardoor het voor mij waarschijnlijk moeilijker tot onmogelijk wordt om er aangenomen te worden. Anderzijds kan ik me ook opnieuw laten keuren, zodat ik er misschien wel voor in aanmerking kan komen.


    Ow wat rot. :c Ik heb in een soort gelijke situatie gezeten/zit ik, door bepaalde dingen maar wel wat anders.
    We staan echt voor je klaar Erieka. Als je iets wil zeggen of als je gewoon even iets wil. Wij staan voor je klaar. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dankjulliewel, jullie zijn echt schatten <3

    Ik heb al een gesprek gehad met m'n mentor, waarin een oplossing wordt gezocht voor het probleem. In dit geval een andere school. De toelatingsvereisten zijn echter wel aangescherpt waardoor het voor mij waarschijnlijk moeilijker tot onmogelijk wordt om er aangenomen te worden. Anderzijds kan ik me ook opnieuw laten keuren, zodat ik er misschien wel voor in aanmerking kan komen.


    Zoals Mirte zegt, hoop doet leven, meid. We zijn er altijd van je en ook buiten deze RPG zijn er vele mensen die je een keitoffe pee vinden en sowieso willen luisteren als je je hart wilt luchten. x


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28