• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Het doet echt veel met me dat jullie er zo voor me willen zijn


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Het doet echt veel met me dat jullie er zo voor me willen zijn


    Je bent gewoon een geweldig persoon Erieka, je hebt mij ook geholpen een tijdje terug en ik ben nog steeds blij daar mee. Ondanks dat jij het waarschijnlijk bent vergeten... En tja je bent het gewoon waard. Je bent een van de leukste/aardigste/liefste personen waarmee ik ooit gesproken heb. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Je bent gewoon een geweldig persoon Erieka, je hebt mij ook geholpen een tijdje terug en ik ben nog steeds blij daar mee. Ondanks dat jij het waarschijnlijk bent vergeten... En tja je bent het gewoon waard. Je bent een van de leukste/aardigste/liefste personen waarmee ik ooit gesproken heb. :3


    Dit, al was je voor mij gewoon een supergezellig babbelmaatje.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Erieka: N'ahw, ik hoop echt dat het goed komt. :/ We zijn er voor je hé! Aangezien jij zo'n awesome en lief persoontje bent is dat niet meer dan logisch. (: Echt, als je iemand nodig hebt om je op af te reageren, staat mijn gb altijd open voor je.



    @Fren:


    help

    Gaan we nou serieus weer beginnen met onze personage gif thing (cat)
    Ik heb niet veel gif's van Athalia :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Samantha:


    help

    What the actually fack kwam er op mijn tumblr O_o
    Ik kan het plaatje er niet bij zetten. En nee dit zijn echt niet mijn gifs :'D Kan je zo een link geven naar de post en voor mijn part naar mijn gewone followers blog :'D




    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Owja Melomanie went Sillage -en nee het is niet een vertaling van Slijtage (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    What the actually fack kwam er op mijn tumblr O_o
    Ik kan het plaatje er niet bij zetten. En nee dit zijn echt niet mijn gifs :'D Kan je zo een link geven naar de post en voor mijn part naar mijn gewone followers blog :'D





    Samanthaaaa? Are you suggesting something? ;o

    In die laatste gif is zijn haar lelijk. ._.

    Ik vind die eerste wel leuk, though. :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 21:23 ]


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Samanthaaaa? Are you suggesting something? ;o

    In die laatste gif is zijn haar lelijk. ._.

    Ik vind die eerste wel leuk, though. :')


    Nee (cat)
    Ik hou Athalia uit de buurt van enge mensen. Of nou ja. Athalia gaat niet tussen de relatie van Noah en zijn steen staan :'D
    Nee echt serieus. Ik zat echt met een wtf gezicht toen ik die gifs zag toen ik op jacht was naar een leuke gif :'] Maar in plaats daarvan kreeg ik Noah en Athalia gifs ._. Me don't like that idea. :'D Ik vind Noah veels te ego achtig voor mijn walkende karma :Y)

    en inderdaad. Wie heeft er toestemming voor gegeven om haar zo neer te zetten ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Nee (cat)
    Ik hou Athalia uit de buurt van enge mensen. Of nou ja. Athalia gaat niet tussen de relatie van Noah en zijn steen staan :'D
    Nee echt serieus. Ik zat echt met een wtf gezicht toen ik die gifs zag toen ik op jacht was naar een leuke gif :'] Maar in plaats daarvan kreeg ik Noah en Athalia gifs ._. Me don't like that idea. :'D Ik vind Noah veels te ego achtig voor mijn walkende karma :Y)

    en inderdaad. Wie heeft er toestemming voor gegeven om haar zo neer te zetten ._.


    Lol. :'D Ik vind eerlijk gezegd dat Noah en Athalia veel van elkaar weg hebben als je Noahs arrogantie niet meerekent. :'D

    And beware. Karma will always strike back...


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Lol. :'D Ik vind eerlijk gezegd dat Noah en Athalia veel van elkaar weg hebben als je Noahs arrogantie niet meerekent. :'D

    And beware. Karma will always strike back...



    Ah dat is het punt waarom ze bosten :Y)

    And I know...




    Athalia thinks; What ever bitch.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Ah dat is het punt waarom ze bosten :Y)

    And I know...




    Athalia thinks; What ever bitch.




    Oh it's on.


    Dat wordt echt nog wat met die twee, lol. :'DD


    help

    Ugh. I would give you the creeper gif smile, but I can't find it. D: I've been searching for it all day. D:

    It's this one but in gif format. :'D



    Maar ik ga slapen. Byee! (:


    help

    Hebben ze daar eigenlijk bereik?


    help