• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn post was barslecht, maar ik moest met iets beginnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Don't worry. :'D

    Maar hebben ze bereik? :x


    help

    I don't know. Misschien kan je 't omzeilen? Lege batterij of zo?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Teresa schreef:
    Don't worry. :'D

    Maar hebben ze bereik? :x


    Ik zou zeggen 'nee',
    of dat het bereik steeds één streepje aanspringt, maar direct daarna ook weer verdwenen is - aangezien ze nogal in de bossen in the middle of nowwhere zitten.


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen 'nee',
    of dat het bereik steeds één streepje aanspringt, maar direct daarna ook weer verdwenen is - aangezien ze nogal in de bossen in the middle of nowwhere zitten.


    Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan bedacht ik me of het niet onverantwoordelijk is dat niemand bereik heeft? I mean, als er iets gebeurd moeten de leerkrachten iemand kunnen bereiken...


    help

    Goed, ik voelde me even zoals een zestal maanden geleden. Moeite hebben met vier regels. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ook, maar dat komt deels doordat een klein nichtje van mij aan mijn mobiel zit te trekken -.-" Jup zo sociaal ben ik. Op mijn mobiel tijdens familie dinners.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pompeji schreef:
    Goed, ik voelde me even zoals een zestal maanden geleden. Moeite hebben met vier regels. (cat)


    Dit roept herinneringen op.


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Dit roept herinneringen op.


    Sorry, dat was niet mijn bedoeling.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    Sorry, dat was niet mijn bedoeling.


    Dat geeft niet - Het zijn herinneringen waardoor ik een lach op m'n gezicht krijg.


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Dat geeft niet - Het zijn herinneringen waardoor ik een lach op m'n gezicht krijg.


    Eerlijk? Bij mij ook. Zalige, zorgeloze tijden vol ontspanning en nou ja ... liefde. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    Eerlijk? Bij mij ook. Zalige, zorgeloze tijden vol ontspanning en nou ja ... liefde. (:


    True.


    •

    *Ziet voor zich nu 2 oude dames voor zich die praten over die goede oude tijden door die berichten* (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pompeji schreef:
    Goed, ik voelde me even zoals een zestal maanden geleden. Moeite hebben met vier regels. (cat)


    Haha, sorry, hij was nogal nutteloos. :'D Als ik nu terugkijk naar mijn eerste RPG's... Oh God.


    help

    Ugh... Sorry mensen. Ik zal dit weekend niet meer kunnen reageren. Het is net uitgegaan met m'n vriend en ik weet serieus niet meer wat ik moet.


    26 - 02 - '16