• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Jammer dat je stopt :3 Je was namelijk een erg fijne tegenspeler. Ga je missen bij de rpg :c


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    RapunzeI schreef:
    Ik vind 't vooral jammer voor jou..


    Het is niet anders.


    •

    En bedankt allemaal voor de super lieve reacties – jullie zijn toppers!


    •

    Walt schreef:
    En bedankt allemaal voor de super lieve reacties – jullie zijn toppers!


    Ik vind het zo jammer, het liefst zeg ik nu: Ga alsjeblieft niet weg, het is dan een stuk minder leuk. Maar ik respecteer je keuze en snap dat je, je uitschrijft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Ik vind het zo jammer, het liefst zeg ik nu: Ga alsjeblieft niet weg, het is dan een stuk minder leuk. Maar ik respecteer je keuze en snap dat je, je uitschrijft.


    Same. :/

    Even Noah feels sad. :c


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Same. :/

    Even Noah feels sad. :c



    And here we go again (joehoe)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou me willen uitschrijven. Ga je gang, Mirte. Je hebt me alweer zo ver gekregen. Maar ik weet ook dat ze jou liever hebben dat ik. Begrijpelijk. Ze nemen afscheid van je alsof je een koningin bent die troonsafstand doet. Begrijpelijk. Als ik weg ga zal niemand een kik geven. Begrijpelijk. Dus, ik hoop dat je terug wilt komen. Zo niet, zou ik het erg jammer vinden.
    En Noah, je bent echt een onuitstaanbaar mens. :'D

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 7:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    –

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 7:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Ik zou me willen uitschrijven. Ga je gang, Mirte. Je hebt me alweer zo ver gekregen. Maar ik weet ook dat ze jou liever hebben dat ik. Begrijpelijk. Ze nemen afscheid van je alsof je een koningin bent die troonsafstand doet. Begrijpelijk. Als ik weg ga zal niemand een kik geven. Begrijpelijk. Dus, ik hoop dat je terug wilt komen. Zo niet, zou ik het erg jammer vinden.
    En Noah, je bent echt een onuitstaanbaar mens. :'D




    I had to. ;D


    No really, ik vind het echt jammer dat jullie alletwee stoppen. :c Maar het is niet anders, I guess.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 7:26 ]


    help

    Ik hoop dat Mirte terugkomt. Echt. Zij verdient het en jullie ook.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aww... Wat jammer dat mensen gaan stoppen :c
    Doe ik een keer m'n best om een leuke rpg te maken..


    26 - 02 - '16

    Pompeji schreef:
    Ik zou me willen uitschrijven. Ga je gang, Mirte. Je hebt me alweer zo ver gekregen. Maar ik weet ook dat ze jou liever hebben dat ik. Begrijpelijk. Ze nemen afscheid van je alsof je een koningin bent die troonsafstand doet. Begrijpelijk. Als ik weg ga zal niemand een kik geven. Begrijpelijk. Dus, ik hoop dat je terug wilt komen. Zo niet, zou ik het erg jammer vinden.
    En Noah, je bent echt een onuitstaanbaar mens. :'D


    Ik ga je in iedergeval missen. je bent zover ik heb meegekregen een goede rpg'ster met een goede smaak voor face-claims :Y) Ik ga jou en Agnes missen want ik vond haar zover ik haar heb meegekregen eigenlijk al een super leuk karakter. Haar passie van boeken vond ik eigenlijk heel erg gaaf. Ga je missen :3

    En Erieka, dit was iets tussen hun 2. Dit is juist een superleuke rpg :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik hoop gewoon dat zij terugkomt. Zo niet, kom ik terug.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik blijf weg hoor.
    Ik ben geen jojo waarmee gespeeld kan blijven worden.


    •

    Ik ben eigenlijk heel erg gefrusteert over wat hier gebeurd. Ik snap dat het iets is dat tussen jullie 2'en gebeurd is. Maar ik ga eigenlijk mij er mee bemoeien. Wordt niet boos op mij. Dit is hoe ik het zie,
    Ik zou gewoon willen dat jullie 2'en gewoon elkaar konden rusten. Gaat dit nou bij elke rpg zo die jullie samen doen. Of is dit de eerste sinds wat er gebeurt is tussen jullie. Want zo ja. Waarom kunnen ik en Roww wel normaal tegen elkaar doen -Sorry Roww als je onze ruzie niet meer weet- en jullie niet? Ja, ik heb met Roww een ruzie gehad waar onder dus nog 2 andere mensen waren betrokken. Uiteindelijk was er een bemiddelaar bij gekomen. Daarna is het gaan rusten. En dit is de eerste rpg die we weer samen doen. We doen normaal. praten normaal met elkaar. En tja halen geen dingen op. Ik weet niet wat er zo erg is dat je haar blokt of haar negeert. Maar ik weet zeker dat je elkaar links kan laten liggen. Doe normaal met elkaar. Want jullie ruzie zorgt ervoor dat nu de rpg eigenlijk helemaal van slag is. Kom op. Verlaag je niet tot elkaars niveau. Ga elkaar niet uitschelden dingen wijsmaken. Wat heb jij nu fout gedaan tegen over de ander? Wat heb jij gedaan waardoor de andere persoon zich gekwetst voelt? Wees alsjeblieft gewoon volwassen. Want ik ken mensen die nog jonger dan jullie zijn en volwassener zijn in zo een ruzie dan zover ik heb meegemaakt jullie zijn.

    Zo dit was even mijn frustratie. Alsjeblieft ga niet met je vingertje wijzen van: Maar zij... Laat het gewoon rusten. Oplossen kan ook. Maar ik zou het gewoon laten rusten.
    En alsjeblieft geen haat berichten hier op. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is, maar dit is nou hoe ik het zie.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial