• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Tien jongeren, vijf meisjes en vijf jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Riveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian p.4
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette p.7

    -
    - Penelope Frianae Klastiers - Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt p.8
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe p.2

    - Newt Charles Hames - Emrys p.3
    - Lesley Alice Rivers - Burglar p.7

    - Máel Gilbert - Cruella
    - Angela "Angel" Samantha Alae - NCIS

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.


    Have fun! c:
    + credits aan Evelien voor het maken van de supermooie gif.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Volgens mij bijna c:


    That is a perfect copy of reality.

    We zijn er :3


    That is a perfect copy of reality.

    Fijn c: Jammer, nu moet ik mijn rol overtypen. Maar ach, dat soort dingen gebeuren gewoon. Oh, en noem me vooral gewoon Sophie hoor :p


    Tijd voor koffie.

    Oh, en ik wilde wel helpen met spammen, maar ik kon niet typen D: Maar ik ben voor de rest wel heel goed in spammen c:


    Tijd voor koffie.

    Zo. Nu kan iedereen terug zijn rol invullen/posten. (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik voel me zo vreselijk schuldig nu D:


    That is a perfect copy of reality.

    Oh, fijn dat alles hier terug werkt zonder dat ik het moest sluiten ^^ Silhouette: ik denk niet dat het opnieuw een probleem zal zijn als je je rol invult. Gewoon oppassen met de codes (;

    Veel plezier met RPG'en!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tja. De codes. Daar heb ik al vaker een probleem mee gehad, haha. Ik zit echt te shaken nu, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Rol:
    Jongere met de nachtmerries
    Naam:
    Austen Lea Phyres
    Leeftijd (17-21):
    20
    Geboortedatum:
    23/11/93
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    • Lang blond haar met slag, het haar komt tot het midden van haar rug ongeveer.
    • Amandelvormige ogen, middelgroot.
    • Blauwe oogkleur
    • Austen is 1M65.
    • Austen heeft een tenger postuur.
    • Vrouwelijke rondingen.
    • Smalle kaaklijn, klein gezicht.
    • Kuiltje in haar linkerwang als ze lacht.
    • Heeft enkele sproetjes in haar gezicht.
    Karakter:
    • Manipulatie
    • Ziet nog altijd het goede in mensen in als ze iets slechts begaan hebben
    • Besluiteloos/twijfelachtig
    • Wilt niet geholpen worden, met tegenzin in de kliniek
    • Echte vriendin
    • Teruggetrokken
    • Wil anderen wel helpen, alleen als Austen je vertrouwt.
    Soort nachtmerries die je hebt:
    Austen heeft al sinds haar veertiende hevige angst voor bloed en wonden. Ze gilt bij elk klein wondje en kan zelfs flauwvallen bij de wat grotere. Deze angst heeft ze opgelopen door een traumatische ervaring in haar verleden. Ze moest namelijk aanzien hoe haar beste vriendin werd bewerkt met een mes en uiteindelijk aan haar wonden overleden is. Austen moest destijds gedwongen toekijken omdat twee mannen haar vast hadden. Nu is het elke keer als ze een wond ziet waar bloed uitkomt de beelden haarscherp voor zich. Haar nachtmerries gaan dan ook over verschillende, willekeurige mensen die worden opgepakt en daarna worden mishandeld tot dat er wonden ontstaan en er bloed uitkomt. Austen moet dan altijd gedwongen toekijken omdat ze nergens heen kan. Deze nachten zijn de grootste kwellingen voor haar, aangezien ze pijn lijdt door al het bloed. Het is ook vaak zo dat aan het einde van de nachtmerrie een dezelfde persoon naar haar toekomt en haar ook verwond, die wond zit die dag daarna als ze wakker wordt ook echt op haar lichaam. Degene die haar dus pijnigt is Riv.
    Eventueel iets extra:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ah, ik heb eindelijk een goede nachtmerrie verzonnen. Hij is echter wel een beetje gruwelijk...


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Ah, ik heb eindelijk een goede nachtmerrie verzonnen. Hij is echter wel een beetje gruwelijk...


    Ik hou van gruwelijk, tell me :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Ik hou van gruwelijk, tell me :Y)


    Ben aan het typen c: Maar hij is niet zo bijzonder, hoor.


    Tijd voor koffie.

    Emrys, als je het ergens niet mee eens bent, vertel het me vooral! Voor zover ik weet hoeven ze niet per se even oud te zijn.

    Rol: Jongere.
    Naam: Lesley Alice Rivers
    Leeftijd (17-21): 17 Jaar.
    Geboortedatum: 29 Februari, 1995 (Lesley is jarig op een schrikkeldag).
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Lesley heeft lang, donkerburin haar, met groene ogen (Niet op de foto). Haar haar komt onder haar schouders, al knoopt ze het meestal tot vlecht of staart, desnoods strijkt ze het acherover, maar ze laat het eigenlijk nooit over haar gezicht hangen.. Ook ligt er over haar lokken soms een rosse gloed, al is dat vaak alleen in zonlicht. Lesley gaat vaak naar buiten, heeft dan ook een licht getinte huid, al ziet ze er niet uit als inheems.
    Lesley heeft behoorlijk opvallende ogen. Niet alleen zijn ze behoorlijk felgroen, als je haar van dichterbij bekijkt, merk je dat haar linkeroog een tint blauwer is dan het andere. Dit zie je nauwelijks, voornamelijk in fel licht.
    Lesley is behoorlijk lang -1.78-, al valt het nog wel mee. Lesley draagt graag baggy en afgedragen kleren, aangezien die lekker zitten. Gescheurde, verschoten broeken zijn hierbij voornamelijk van de partij. In ieder geval draagt ze nooit jurken of rokken. Qua bovenkleding let ze eigenlijk niet zo op wat ze draagt, zolang het maar lekker zit en comfortabel is. Lesley geeft niet zoveel om kledij.
    Wel draagt Lesley altijd petten, die ze overigens ook spaart. Favoriete bands, steden waar ze geweest is: Overal heeft ze petten van.
    Karakter: Lesley is een bijzonder meisje. Haar karakter is voornamelijk speels en jong. Voor kinderspelletjes is ze altijd in, waardoor ze vaak als kinderachtig wordt bestempeld. Toch zorgt deze kinderlijkheid ook voor nieuwsgierigheid, wat nauwelijks een slechte eigenschap genoemd kan worden. Ook is Lesley onvoorwaardelijk eerlijk, al word dat niet altijd met dank afgenomen. Mensen zien haar als een bitch, omdat ze vaak zegt wat ze vind. Ze werd ermee gepest en genegeert. Bovendien is Lesley soms nogal tactloos en zegt ze dingen op de verkeerde momenten. Leugentjes om eigen bestwil. Toch kan Lesley goed liegen, misschien omdat ze het zo weinig doet.
    Verder is Lesley behoorlijk stoer. De grootste liefdes van haar leven, is haar skateboard en drumstel. Haar grootste hobby's zijn muziek maken en skaten, al kon ze haar drumstel niet meenemen naar de kliniek. Lesley is begonnen met het beoefenen van de elektrische gitaar; iets waar ze zich in kan vinden, maar ook die heeft ze moeten achterlaten. Haar skateboard heeft ze wel meegenomen. Die heeft ze overigens zelf bespoten met graffiti, nog een van haar hobby's. Ze is een keer opgepakt door deze hobby. Vaak uit ze haar dromen, angsten en gevoelens door te tekenen.
    Dit ook omdat Lesley níét over haarzelf kan praten. Proberen heeft geen zin; het lukt haar niet. Als ze ergens mee zit, zit ze vast in haar eigen hoofd. Lesley weet niet hoe ze met gevoelens om moet gaan, en zit op dat front enorm met haarzelf in de knoop. Ook is Lesley enorm wantrouwig. Dat komt door de buitensluiting die ze al haar hele leven ervaart op school. Hierdoor heeft ze een minderwaardigheidscomplex opgelopen en cijfert ze zichzelf snel weg. Ook is ze een onvoorwaardelijke perfectionist.
    *Soort nachtmerries die je hebt: Alles in deze droom is volkomen fictief
    In haar dromen, zit Lesley vaak in een kamer. Niet donker, gewoon verlicht. Dat is het enge niet, al heeft ze wel een afkeur voor kamers die daarop lijken.
    Lesley droomt dat ze in een ruimte zit, met veel andere mensen erin. Enkele jongeren, enkele mannen met bivakmutsen op. De hele droom moet Lesley toekijken hoe de jongeren gekweld worden, (al varieren de kwellingen vaak) op vreselijke manieren. De kamer heeft een deur, maar niemand kijkt er ooit naar om, of probeert eruit te komen. Toch weet Lesley dat de deur op slot is. Lesley is niet een van de jongeren in de kamer, maar zij zit aan de rand, vastgeboden en gekneveld in een stoel, gedwongen om toe te kijken. Lesley is echter niet de enige die geen slachtoffer is in het toppunt van de droom: Vlak bij de muur, linksvoor haar, staat altijd een jongen. Niet gekneveld, niet gevangen genomen, hij staat en kijkt toe. Nooit laat hij een teken van leven blijven of grijpt in. Hij lijkt vaak versteend.
    Aan het einde van de droom, komt de ergste van alle mannen op haar af. Met een sadistische, grijnzende blik loopt hij op Lesley af, al kan ze zijn gezicht nooit zien. Altijd op dát moment ontwaakt Lesley.

    Dit komt misschien voort uit het eindeloze wantrouwen dat Lesley ongewild koestert tegen iedereen. Ook komt het voor uit de angst om niks te kunnen in situaties waarbij duidelijk hulp nodig is. Lesley heeft een schrijnende hekel aan hulpeloosheid.
    Behalve op een paar dagen voor haar verjaardig na. Rond het einde van Februari.

    Dit heeft ze ongetwijfeld opgelopen bij een gebeurtenis toen ze nog heel jong was. Met zijn allen waren ze uit eten gegaan. Lesley was elf, Rolf nog maar een baby. Toen ze in de auto zaten, klaar om weg te rijden, werden ze gestopt door een groep jongeren met wapens. Geforceerd moesten ze uitstappen en alles afgeven. Lesley zag hoe haar ouders onder schot werd gehouden, en uiteindelijk zelf ook. Die avond vergeet ze nooit meer.
    Eventueel iets extra: Lesley heeft een jonger broertje: Rolf. Hij kijkt in zekere zin op tegen zijn zus, maar raakt nu 10 jaar oud, wat betekend dat hij zich af begint te zetten tegen zijn ouders én tegen zijn zus. Bovendien is hij, en niet een klein beetje, verwend door zijn ouders. Lesley en Rolf's ouders zijn wat Rolf betreft behoorlijk overbezorgd en laten hem niet heel vrij. Dat niet het enige, vaak verwaarlozen ze Lesley daar een een beetje mee. Ook is het niet prettig voor Rolf, die heel wat vrijheid mist. Sinds Lesley werd opgenomen, heeft ze Rolf niet meer gezien. Ze hadden op zich wel een oké-band, maar Rolf was Lesley's broertje en ze mist hem wel.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:09 ]


    Tijd voor koffie.

    I like it :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SORRY – IK WAS WEER TE SNEL.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 21:35 ]


    •