• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    Ik zie Niall verdrietig in elkaar duiken en voel me schuldig. 'Dat weet ik nog niet al denk ik dat je best kunt gaan slapen,' zegt ze. Ik grinnik. 'Hmm, ik wil liever hier met jou zitten,' glimlach ik. 'Ik ook van jou.' Ze drukt haar lippen even op de mijne en ik glimlach. Ze kijkt me weer zo lief aan en ik kus haar nu ook even. 'Al vind ik dat je Niall nog een kans moet geven,' zegt ze zacht en ze plaatst een kusje op mijn wang. 'Dat doe ik wel hoor,' zeg ik met een lieve glimlach. Ik kijk naar Niall. 'Sorry. Ik moet niet zo overdrijven. Ik... Ik baal er soms gewoon heel erg van en ik.. Heb soms het gevoel dat je niet om me geeft,' geef ik toe. Ik sla mijn armen om Emily heen. Ik wil iets zeggen maar de woorden komen niet uit mijn mond. Ik denk aan wat Niall net zei, over dat ik al zoveel vriendinnen heb gehad. 'Emily, jij moet weten dat jij anders bent dan die andere meisjes die ik ooit gedate heb. Ik... Jij bent anders... Liever... Je betekent ontzettend veel voor me,' fluister ik tegen haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Maria Malik

    'Dat doe ik wel hoor,' zegt hij met een lieve glimlach waar door ik moet blozen en kijkt naar Niall. 'Sorry. Ik moet niet zo overdrijven. Ik... Ik baal er soms gewoon heel erg van en ik.. Heb soms het gevoel dat je niet om me geeft,' geeft hij toe en slaat zijn armen om me heen. Ik glimlach eventjes naar hem en pak daarna zijn hand vast op de 1 of andere manier geeft het me een veilig gevoel. 'Emily, jij moet weten dat jij anders bent dan die andere meisjes die ik ooit gedate heb. Ik... Jij bent anders... Liever... Je betekent ontzettend veel voor me,' fluisterd hij zachtjes tegen me en ik begin heel hard te blozen. Eerlijk gezegt wist ik niet wat er nu eigenlijk tussen ons was en was ik echt bang dat hij de player ging uit hangen maar door hoe dat hij nu doet krijg ik alleen het gevoel dat hij echt om me geeft. ‘Jij betekend ook echt heel veel voor me ik heb dan wel nog nooit een relatie gehad maar ik geef echt heel veel om je.’ Zeg ik eigenlijk best verlegen waarna ik ik nog even in zijn hand knijp en daarna mijn lippen zachtjes op de zijne druk.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Amanda 'Amy' Philippe Cherson
    'Nee, alsjeblieft,' fluistert Loënne zachtjes terug, waarna ik grijns. Lorraine drukt met haar handen op het mes, waardoor er een klein sneetje in haar buik ontstaat. Hmm, dit was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar het is maar een klein sneetje en dus laat ik het maar voor wat het is.
    'What the fuck?!' roept ineens een mannelijke stem achter ons, waarna Lorraine met een ruk overeind stond. 'Laat haar gaan! Mijn broer heeft haar nodig, want Louis is boos op hem door...' Hij stopte even. In deze pauze van zijn woorden greep Lorraine haar kans om er iets tussendoor te snauwen. 'En wie mag jij dan wel niet zijn?' snoof ze.
    'Ow god, Lowe! Je bent zwanger! Van Liam! Daarom is Louis zo boos! Ik wordt oom!' ging hij verder, dit keer vrolijker en een tikje verbaasd. Hij startte een vreemd vreugdedansje, wat nogal ongepast was in deze situatie. Zowel ik als Lorraine keken hem raar aan.
    'Laat haar gaan!' riep de jongen toen weer. Lorraine keek hem duister aan. 'Nope,' zei ze en liep zijn richting op. Ze gaf een trap in zijn maag, gevolgd door eentje tegen zijn hoofd. Hierna viel hij ook neer en werd ook hij vastgemaakt aan een boom, nadat Lorraine nog iets van 'Slaap zacht, Payne,' siste.
    Hierna ging ze weer naar Loënné toe. 'Jij mag kiezen. Wie wordt de volgende?' vroeg ze haar met een sadistische grijns.
    De jongen was intussen snel weer bijgekomen en reageerde fel hierop. 'Pak mij dan, trut. Laat haar gaan. Niemand mot mij toch hebben. Mijn broer niet, het meisje dat ik leuk vind niet, niemand niet. Laat haar gaan, verdomme, bitch. Doe met me wat je wil, maar laat haar gaan,' riep hij naar ons toe.
    Ik draaide mij met een ruk om en liep dreigend naar de jongen toe. Mijn mes hield ik vlakbij zijn gezicht. 'Voortaan heb je niet meer zo'n grote mond tegen één van ons, begrepen? Dat is beter voor jou, beter voor Loënné en ook beter voor je aanstaande neefje of nichtje, die niet eens geboren gaat worden als jij zo doorgaat,' zei ik dreigend en zette een heel licht sneetje in zijn wang. 'Dus misschien moet je voortaan oppassen met wat je zegt.'


    "Family don’t end in blood”

    Niall HOran

    Ik hoor Jesse en Emily wat heen en weer fluister en af en toe valt mijn naam ertussen. Ik kijk even op als het stil is en Jesse mij aankijkt. . 'Sorry. Ik moet niet zo overdrijven. Ik... Ik baal er soms gewoon heel erg van en ik.. Heb soms het gevoel dat je niet om me geeft,' zegt hij eerlijk en ik knik. 'Ik snap het, en ik ga er echt meer werk van maken dat ik jullie meer kan zien en bellen oké , dat beloof ik' zeg ik en knuffel hem. 'Ik ben in de tent met Zayn' glimlach ik naar hem. Plagend woel ik door zijn regenboog haar en sluip de tent in. Ik zie da tZayn uberschattig ligt te slapen en neem wat fotos en ga nast hem liggen. Verliefd staar ik naar zijn gezicht en speel voorzichtig en zachtjes wat met zijn haar. Ik pak even snel een spiegeltje uit zijn koffer en gniffel zachtjes door mijn haren die helemaal groen met blauw waren, afschuwelijk eigenlijk maar hee JEsse heeft me terug kunnen pakken en lol gehad erom. Het gaf me een goed gevoel hoe hij daarm et Emily aan het praten was, heel serieus en voor het eerst zag ik een blik in zijn ogen die heel goed verliefd heid kan heten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    ‘Jij betekent ook echt heel veel voor me ik heb dan wel nog nooit een relatie gehad maar ik geef echt heel veel om je,’ zegt ze. Ik glimlach en kus haar terug. 'Dat is heel erg fijn om te horen,' zeg ik. Nog steeds moet ze blozen. 'Je ziet er lief uit als je bloost,' zeg ik tegen haar. 'Ik snap het, en ik ga er echt meer werk van maken dat ik jullie meer kan zien en bellen oké , dat beloof ik,' zegt Niall. Ik glimlach naar hem. 'Oke, dat betekent heel veel voor me.' Hij loopt naar me toe. 'Ik ben in de tent met Zayn,' glimlacht hij. Plagend woelt hij door mijn regenbooghaar wat nu toch al helemaal in de war is. Ik zucht. 'Veel... Plezier,' plaag ik terug en ik kijk hoe hij de tent binnen loopt. Daarna kijk ik weer naar Emily. 'Wat gaan we doen? Jij mag beslissen,' zeg ik. Ik kijk naar de vlammen. Vroeger vond ik het altijd leuk om te kijken hoelang ik mijn hand in het vuur durfde te houden. Een keer ging ik zelfs zo ver dat ik twee maanden met gips rondliep. Het was erg pijnlijk.

    Zayn Malik
    Al snel val ik in een diepe slaap. Zoals wel vaker, heb ik erg rare dromen waarin rare dingen gebeuren. Dit keer ben ik ergens in een groot kasteel dat ik moet overvallen ofzo. Ik ben aanvoerder van een groot leger. We stormen het kasteel binnen en ik ga opzoek naar de prinses, want die moet ik ontvoeren. Ik ren naar de hoogste toren en zie daar een slaapkamer. Rustig open ik de deur, het is erg spannend aangezien ik niet weet hoe de prinses eruit ziet. Ik kijk naar binnen, en in plaats van een prinses, staat Niall daar.
    Ik open mijn ogen en kijk rond. Ik ben niet in een kasteel, ik lig gewoon in mijn tent. Ik zie dat Niall mij liefdevol aankijkt en glimlach. 'Hey handsome,' zeg ik tegen hem. Hij speelt met mijn haar en ik moet opnieuw lachen door zijn blauwgroene haar. 'Wat heb ik gemist?' vraag ik. Ik gaap. Toch ben ik erg uitgerust, ik heb lekker geslapen en nu zie ik dat Niall naast me lag. Misschien dat hij daarom in mijn droom zat. Ik trek hem in een knuffel en doe mijn ogen opnieuw dicht, dit keer niet om te slapen, maar gewoon om rustig te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    'Oké dat betekent heel veel voor me' zegt Jesse en zucht als ik in zijn hoaar woel. 'Veel... Plezier' ik gniffel even en kijk weer naar Zayn. Hij opent zijn ogen en glimlacht. 'Hey handsome' zegt hij en ik kleur rood. Hij begint te lachen door mijn aar. 'wat heb ik gemist' vraagt hij en gaapt. Hij trekt me ni een knuffel wat me laat glimlachen en sluit even zijn ogen. 'EHm het is weer goed tussen JEsse en mij. Ik ga meer tijd aan ze besteden,a lhtans daar ga ik mijn best voor doen. Verder em ik denk dat mijn broer een keer echt verliefd is, en dan niet kort maar langdurig' zeg ik grijnzend. 'Zullen we een romantische tocht maken en dan zwemmen in het meertje hier' stel ik voor. Een kwartiertje lopen had ik gezien dat daar een best flink meer lag waar je kon zwemmen. Aangezien Hij nu wel kon zwemmen doro zijn diploma's en ik hem van zijn angst af wou helpen moest en zou hij met me mee gaan naar het meertje. 'Ik blijf bij je en we gaan niet te diep' stel ik hem gerust. 'Het is een zwemvijver' ik vertelde maar niet dat er ook vissen in zaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ehm het is weer goed tussen Jesse en mij. Ik ga meer tijd aan ze besteden, althans daar ga ik mijn best voor doen. Verder ehm ik denk dat mijn broer een keer echt verliefd is, en dan niet kort maar langdurig,' zegt Niall. Ik grinnik. 'Fijn dat het goed is tussen jullie twee. En Jesse kan maar beter echt verliefd zijn, want hoewel ik geen beschermende broer meer ben, zal ik hem niet sparen als hij haar pijn doet,' zeg ik. 'Zullen we een romantische tocht maken en dan zwemmen in het meertje hier,' zegt hij. Ik kijk hem een beetje geschrokken aan. 'Ik blijf bij je en we gaan niet te diep,' stelt hij me gerust. 'Het is een zwemvijver,' voegt hij eraan toe. Ik schud mijn hoofd. 'Sorry Niall, zwembaden met badmeesters vind ik al eng. En ik vertrouw je wel, maar nog steeds. En die vijvers zijn altijd zo blubberig en vies. Sowieso vind ik het te koud,' leg ik uit. 'En hier met zijn tweeën liggen vind ik ook al fijn,' zeg ik en ik druk een kus op zijn lippen. Ik pak een snoepzak uit mijn tas en geef Niall twee snoepjes. Zelf neem ik er ook twee, ik ben dol op snoep.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOrna

    'Fijn dat het goed is tussen jullie twee. En Jesse kan maar beter echt verliefd zijn, want hoewel ik geen beschermende broer meer ben, zal ik hem niet sparen als hij haar pijn doet' zegt hij en ik knik. 'groot gelijk dat begrijpik. Ik weet dat het mijnb roer is maar ik vind het niet leuk hoe hij vaak met ze om gaat als hij ze dumpt' zucht ik. Hij kijkt me gesxchrokken aan als ik dat zegt. 'SOrry Niall, zwembaden met badmeesters vind ik al eng. En ik vertrouw je wel, maar nog steeds. En die vijvers zijn altijd zo blubberig en vies. Sowieso vind ik het te koud,' Ik gniffel 'jou hoofd toen net' grinnik ik en knik. 'Ik snap je, het was te proberen toch? En van de week gaan we zoiezo wel een keer naar het zwembad dus dan dwing ik je wel' grinnik ik. 'En hier met zijn tweeën liggen vind ik ook al fijn' ik glimlach en knik. 'dat is ook fijn' hij geeft me een kus en pakt een zak snoep. Grijnzend met glunderende grote ogen kijk ik ernaar. Hij geeft me twee snoepjes 'dankje' komt er heel snel uit en ik prop het eerste zuurtje gelijk in mijn mond en genietend sabel ik erop. Ïk hou van je alleen is mijn kofefr eten bijna leeg. Jesse zei nog wel dat ik er een maand mee zou kunnen doen, maar nee een dag en hij is leeg' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Loënné Sarah Tomlinson.

    Het onbekende meisje drukt op het mes, waardoor er een klein sneetje in mijn buik ontstaat. Als Matt aan komt zetten en een raar genoeg begint te dansen, valt het onbekende meisje ook hem aan, of hoe je het ook wilt noemen. Op het moment dat hij een klap tegen zijn hoofd krijgt houd ik mijn adem even in.Hij mag niet ook vast zitten. "Jij mag kiezen, wie word de volgende?" vraagt ze me dan.
    Wild schud ik mijn hoofd. Nee, dat ga ik niet kiezen. Nooit van mijn leven niet.
    Als Matt weer bijkomt gegint hij te roepen. "Pak mij dan, trut. Laat haar gaan. Niemand mot mij toch hebben. Mijn broer niet, het meisje dat ik leuk vind niet, niemand niet. Laat haar gaan, verdomme, bitch. Doe met me wat je wil, maar laat haar gaan."
    Ik vind het dapper van hem, maar tegelijkertijd zo sneu. Het klinkt nou niet alsof hij zo goed in zijn vel zit. "Matt," zeg ik zachtjes, schor, en probeer hem bemoedigend toe te glimlachen een beetje trietstig. "Liam geeft om je, echt."
    Amanda draait zich met een ruk om en loopt dreigend naar Matt toe. Haar mes houd ze blak bij zijn gezicht. "Voortaan heb je niet meer zo'n grote mond tegen één van ons, begrepen? Dat is beter voor jou, beter voor Loënné en ook beter voor je aanstaande neefje of nichtje, die niet eens geboren gaat worden als jij zo doorgaat." Ze zet een snee in zijn wang. "Dus misschien moet je voortaan oppassen met wat je zegt."
    Dat is het moment dat ik ontplof. "Hoe durf je! Amanda, ik dacht dat ik je kon vertrouwen. Dat je een echte vriendin was. Wat doe je? Ben je helemaal gek geworden? Als je iets met mij uit te vechten doe dat dan met mij persoonlijk. Vertel me dan in ieder geval wat er is. Ongelooflijk laf van je. En dat andere kind? Wat is er met jou, dat je mensen pijn moet doen? Wie ben jij üperhaupt?" Ik heb het gehad, ik sta voor rechtvaardigdheid en al heb ik een enorme fout begaan, Matt heeft hier niks mee te maken en het kind ook niet.


    Reality's overrated.

    Emily Maria Malik

    Hij glimlacht en kust me terug. 'Dat is heel erg fijn om te horen,' zegt hij waardoor ik natuurlijk moet blozen.'Je ziet er lief uit als je bloost,' zegt hij waar door ik nog harder ga blozen en verlegen weg kijk. 'Ik snap het, en ik ga er echt meer werk van maken dat ik jullie meer kan zien en bellen oké , dat beloof ik,' zegt Niall en ik zie dat Jesse naar hem glimlacht wat me natuurlijk een goed gevoel geeft. 'Oke, dat betekent heel veel voor me.' Zegt Jesse en ik knijp nog eens bemoedigend in zijn hand.'Ik ben in de tent met Zayn,' glimlacht Niall en Plagend woelt hij door zijn regenbooghaar waardoor ik zachtjes moest lachen.'Veel... Plezier,' plaagt hij Niall terug en kijkt hem nog even na. 'Wat gaan we doen? Jij mag beslissen,' zegt Jesse en kijkt even richting het vuur. Ik zucht eventjes en speel weer met 1 van mijn haarlokken. ‘Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit wat we gaan doen.’ Zei ik zachtjes en nestelde me wat steviger tegen hem aan. ‘Aluwel als je moe bent moet je het zeggen he want ik zag je net gapen en ik wil niet dat je over vermoeid word.’ Zeg ik best verlegen en doe even mijn ogen dicht.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Javvad Malik

    'Ik snap je, het was te proberen toch? En van de week gaan we sowieso wel een keer naar het zwembad dus dan dwing ik je wel,' zegt hij. Ik grinnik. 'Misschien. Maar dan moet je wel iets vinden om me het water in te krijgen,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. 'Hoewel jijzelf misschien wel goed genoeg bent,' voeg ik er met een knipoog aan toe. 'Ik hou van je alleen is mijn koffer eten bijna leeg. Jesse zei nog wel dat ik er een maand mee zou kunnen doen, maar nee een dag en hij is leeg,' zegt Niall. Ik kan mijn lachen niet inhouden. 'Niall je bent onverbeterlijk! Een dag en je hebt het al op. Ik heb maar een beetje mee dus dat mag je niet,' zeg ik plagend. Ik weet dat als hij over een tijdje echt graag iets wil en me met zijn lieve blauwe ogen aankijkt, ik hem waarschijnlijk zijn zin geef, maar dat zeg ik er maar niet bij. Ik denk na over wat er zal gebeuren als we een nieuw management hebben en er opeens twee relaties in de band te zitten. En dan natuurlijk Liam, die vader gaat worden. 'Had jij het verwacht van Liam?' vraag ik.

    Jesse Horan

    Ze begint nog harder te blozen waardoor ik moet grijnzen. 'Waarom bloos je? Ik vertel je gewoon de waarheid,' fluister ik in haar oor. ‘Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit wat we gaan doen.’ Zegt ze zachtjes en ze nestelt zich nog dichter tegen me aan. Ik glimlach. ‘Aluwel als je moe bent moet je het zeggen he want ik zag je net gapen en ik wil niet dat je over vermoeid word.’ Ik grinnik. 'Ik ben veel liever hier met jou dan dat ik in de tent lig te slapen. En zo moe ben ik helemaal nog niet,' antwoord ik. Oke, misschien ben ik wel moe, maar ik wil niks missen. Ook ben ik bang dat ze Matt weer tegenkomt en hij dingen tegen haar zegt die hij niet zou mogen zeggen. 'Weet jij eigenlijk waar Matt is? Ik heb hem al een tijdje niet gezien, hoewel ik blij ben dat hij er niet is,' zeg ik tegen haar. Oke, misschien een beetje kinderachtig, maar het is waar.
    (sorry te kort ik moet gaan)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Misschien. Maar dan moet je wel iets vinden om me het water in te krijgen,' grijnsth ij breeed. 'Hoewel jijzelf misschien wel goed genoeg bent' ik kleur rood door het complimentje die hij maakt. 'Niall je bent onverbeterlijk! Een dag en je hebt het al op. Ik heb maar een beetje mee dus dat mag je niet,' plaagt hij me. De plaag zat overduidelijk in zijn stem en ik grinnik. 'Dat zullen we wel eesn zien Malik ' zeg ik en trek een zak kikkertjes open en begin te snoepen. 'oke jij mag er ook een paar' mompel ik. 'OMdat ik van jou houd' glimlach ik en geef hem er drie. 'Had jij het verwacht van Liam?' vraagt hij me en ik kijk hem aan. 'wat verwacht?' ik kijk hem aan. Had ik weer eens wat gemist of wa sik het weer gewoon vergeten? Ik wist het niet, wat ik wel wist is dat iik echt een korte termijn geheugen heb. Als ze ons vertellen naar welk land we welke datum gaan vraag mij vijf minuten later wat het tweede land was en ik wist het niet meer. Ze konden mij ekle dag het vertellen maar lkee dag vroeg ik het een paar keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Voor een paar seconde was ik toch lichtelijk bang voor Liam's reactie, wat als hij me nu echt zou haten? Maar ergens kon ik me dat ook wel weer niet voorstellen en ik was dan toch ook wel opgelucht toen hij de onheilspellende woorden uitsprak. En ik kon er ook wel om lachen dat hij precies hetzelfde zou doen, want wie eigenlijk niet? Licht verslagen keek ik hem weer aan toen hij me vroeg of ik hem kon vergeven, maar hij had zijn hoofd naar de grond gericht. Ik wist het niet helemaal zeker, maar ik hoopte er wel op. Tenslotte was het nu toch al gebeurd. "Ja, ja, natuurlijk. Dat komt wel goed," deze keer verscheen er een gemeende glimlach rond mijn lippen. "En kom op, nu gaan we niet meer sentimenteel doen, nu gaan we eerst Lows zoeken." Mijn ogen vestigde zich even op de hanger die ik nog steeds vast had en ik kon gewoon voelen dat het niet goed zat. Alsof... Alsof we een tweeling waren, die voelde ook altijd alles van elkaar aan. Ik beet zachtjes op mijn lip en hoorde iets kraken achter me, waardoor een zacht gilletje mijn mond verliet. Natuurlijk was het gewoon iets van een tak. Een grinnik volgde daarna, waarna ik hoofdschuddend Liam mee richting het linker pad trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javvad Malik

    'Dat zullen we wel eens zien Malik,' zegt hij en hij trekt een zak snoep open. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Oke jij mag er ook een paar. Omdat ik van je hou,' zegt hij. Ik lach. 'Bedankt,' zeg ik en hij geeft me er drie. Ik pak snel een vierde uit de zak en prop hem in mijn mond. 'Wat verwacht?' vraagt hij. Ik grijns. 'O ja, dom van me. Ik heb het ook alleen maar gehoord omdat ze volgens mij niet eens doorhadden dat ik er stond. Maar ja, jij mag het vast wel weten,' zeg ik. Ik hoop maar dat ze het goed vinden, maar anders zou Niall de enige van ons vijven zijn die het niet weet. 'Liam was dronken en is toen met Loënne, het zusje van Louis naar bed gegaan en nu is ze zwanger,' leg ik uit. Het klinkt net alsof we aan het roddelen zijn. Ik rol uit de knuffel en ga op mijn rug liggen. Mijn hand zoekt naar de zijne en als ik hem gevonden heb pak ik hem stevig vast. Ik glimlach en kijk hem aan. Ik kan het niet weerstaan om mijn lippen op de zijne te drukken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan
    'Bedankt' zegt hij en hij jat een vierde uit de zak en eet hem gelijk op. Ik begin zielig te pruilen 'dat is zo niet lief' zeg ik zieilg. 'O ja dom van me. Ik heb het ook alleen maar gehoord omdat ze volgens mij niet eens doorhadden dat ik er stond. Maar ja, jij mag het vast wel weten' zegt hij en nieuwsgierig kijk ik hem aan. 'vertel' zeg ik en glimlach even. 'Liam was dronken en is toen met Loënne, het zusje van Louis naar bed gegaan en nu is ze zwanger,' zegt hij. Hij gaat uit de knuffel en legt zich op zijn rug en pakt mijn rug. Hij kijkt me aan en kust me. 'Wacht Liam en dronken dat klopt niet, Liam is nog nooit droonken geweest' mompel ik verbaasd. Als er iemand was die verstandig was dan was hij dat wel. 'En zwanger dus Liam word papa maar huh' zeg ik niet snappend. 'Liam is altijd de slimlste' ik frons even dit klopte niet. . 'ehm oke het zal wel maar eigenlijk was jij dus hun aan het afluisteren, dat mag niet Zayn dat is zo niet lief, maar dan weet de rest het nog niet of wel?' vraag ik ratelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan