• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    " zoals ik" verbeterd hij me en ik gniffel. Soms kon het zo irritant zijn maar meestal moest ik er om lachen. Ik was heel slecht in bijvoorbeeld Engels typen, waarschijnlijk omdat ik vroeger net als bij Aardrijksunde liedjes aan het zingenw as. " het lukt me nu al niet" zegt hij in paniek en ik trek een we kbrauw omhoog, zo moeilijk was het toch niet. " Niall het lukt me niet, het is moeilijker dan het lijkt" klaagt hij. " zo moeilijk. Ishet niet" mompel ik. " ik kan wel het begin van What Makes You Beautiful spelen" ik kniken. Hij begint en ik speel mee. " youre insecure dont know what for" ik glimlach en speel actief mee op mijn gitaar. " everyone in the world can see it buut you" zingt hij en ik bloos als ik merk dat hij op mij bedoelt. Ik speel rustig meer. Genietend van zijn stemw aarmee hij hoge lange uithalen kon maken neurie ik met hem mee. Ik slaak evejn een geeuw ertussen en kleur een beetje rood

    Zo filml kijkenen. An ff slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lowen.

    "What the fuck?!" roept een stem uit. Een vrij bekende stem. De stem van Liam's jonge broertje, Matt. Een reeks woorden verlaat zijn mond voor het licht ineens lijkt te branden. Hij een ingeving lijkt tr hebben. Howel zijn eerdere woorden een vage drap waren, een irritant gezoem, zijn de volgenden helder. Hij wert het. Komt tot de conclusie. Heeft het in één keer goed. Eerst vraag ik me af hoe hij het kan weten, maar bedenk al snel dat je Matt niet moet onderschatten. Dan komen de emoties in een bliksemvaart langs elkaar heen. Eerst het idee dat ik het moet ontkennen, dan wil ik erkennen rn dan bedenk ik me dat ik vast zit. In wat goor gevaar we ons bevinden, ook hij.
    "Matt!" spreek ik zo duidelijk en luid als ik kan, wat zwqar tegenvalt. "Rennen!"
    Meer kan ik hem niet vertellen. Het is misschien dom, misschien had ik stil moeten xijn, maar ik kqn niet alleen maar aan mezelf denken. Op het moment zit ik vol van het idee wat hem kan overkomen. Hij kan hen niet aan. Van mij had hij makkelijk gewonnen, maar van deze meisjes, onmogelijk. Zij zijn met twee, zijn gestoord, en bovenal beiden gewapend.


    Reality's overrated.

    Emily Maria Malik

    'Helemaal niet hoor. En je ziet er heel lief uit als je bloost,' zegt hij met een glimlach. 'En ik denk dat ik ook iets voor jou voel,' voegt hij eraan toe. Waardoor ik natuurlijk nog harder moest blozen. hij kijkt me even aan met een scheve glimlach waar door ik weer iets harder begon te blozen.
    'Dus, wat wil je gaan doen?' vroeg hij en ik keek hem even aan. ‘Eum ik weet niet ik wil in ieder geval niet terug naar de rest het is daar veel te dramatis.’ Zei ik met een scheve grijns en keek hem even aan. ‘Je kunt met mischien uit legen waarom je haar er uitziet alsof er een eenhoorn over heeft gekotst?’ Vroeg ik hem met een grijns en ging even met mijn hand door zijn haar waardoor ik in zijn prachtige bruine ogen keek. Snel keek ik verlegen weg en stak een lok haar achter mijn oor. Ik wist niet wat er met me aan de hand was meestal was ik niet echt snel verlegen maar nu elke keer als ik met hem praten of naar hem keek werd ik zo rood als een tomaat. ‘Eum er zit een lievenheerst beestje op je schouder.’ Zei ik een beetje verlegen en boog voor over om het weg te vegen. ‘Vola’ Zei ik terweil ik weer ietsjes rechter ging zitten maar toen ineens weer boteverd rakten door zijn ogen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    Ze begint harder te blozen en ik grinnik. 'Eum ik weet niet ik wil in ieder geval niet terug naar de rest daar is het veel te dramatisch,' zegt ze met een scheve grijns. Ik grijns terug. 'Vertel mij wat,' antwoord ik. Ik heb geen zin om Niall tegen te komen. ‘Je kunt met misschien uit legen waarom je haar er uitziet alsof er een eenhoorn over heeft gekotst?’ stelt ze voor. Ik lach. 'Door een eenhoorn genaamd Niall Horan. Staat het me niet ontzettend goed?' vraag ik met een grijns. Ze gaat met een hand door mijn haar en we kijken elkaar even aan. Ik glimlach. Opeens kijkt ze verlegen weg en stopt ze een lok achter haar oor. Ik draai haar gezicht naar me toe. 'Don't worry,' zeg ik tegen haar. 'Eum er zit een lieveheersbeestje op je schouder,' zegt ze een beetje verlegen. Ze buigt voorover om het van mijn schouder te vegen. 'Voila,' zegt ze. Ze gaat rechter zitten en we kijken elkaar weer aan. Dit keer kijk ik weg. 'Dus...' zeg ik om de stilte te verbreken. Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet wat er met me aan de hand is. De hele tijd dat ik bij Emily ben voel ik me verlegen, wat helemaal niks voor mij is. Meestal heb ik het hoogste woord en ben ik niet bang iets te zeggen. Dit is de andere ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    'Zo moeilijk is het niet,' zegt hij. ik grinnik. 'Dat is het wel! Jij hebt makkelijk praten, je speelt al zo'n tien jaar op dit ding!' antwoord ik. Als ik begin te zingen duurt het een tijdje voordat hij door heeft dat het over hem gaat. Hij wordt helemaal rood, wat er erg lief uit ziet. Ik leg mijn gitaar weg en wacht tot hij klaar is met spelen. ik leg zijn gitaar voorzichtig weg en til hem bij mij op schoot. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik word er rustig van als Niall bij mij op schoot zit. 'Vertel eens iets over jezelf wat ik nog niet weet,' zeg ik tegen hem. Ik luister naar het ritme van zijn hart en word helemaal rustig. Ik doe mijn ogen dicht en denk aan niks. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en staar ik naar het vuur. Dat brengt me ook rust. Ik hou mijn hand boven het vuur maar na een tijdje wordt mijn hand te warm en trek ik hem terug. 'Weet jij trouwens waar Emily is? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien,' zeg ik. Ik vraag me echt af waar ze is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Maria Malik

    Hij kijkt weg dus ik ging maar terug recht zitten en ging nog eens met mijn handen door mijn haar. 'Dus...' Zegt hij en bijt op zijn lip wat er echt zo ongelofelijk sexy uitzag. ‘dus litlle unicorn.’ Zei ik met een grijns terweil ik nog eens door zijn haar ging. ‘Je moet je haar vaker zo doen het heeft wel iets.’ Zei ik met een grijns en deed weer een lok achter mijn oor. Het was een kleine tik van me als ik verlegen was of niet wist wat ik moest zeggen speelden ik meestal met mijn haar. Zayn werd er altijd gek van als ik het deed maar ja dat was nou eenmaal zoals ik was. Ik nog eens naar hem en de drang om hem te kussen was er weer en nog erger als eerst. Ik had nog nooit de drang gehad om iemand te kussen maar hij hij deed iets met me wat een jongen nog nooit bij me had gedaan en ik werd er gek van. ‘Dus denkje dat zoon unicorn look me ook zou staan?’ Zei ik meteen grijns en schude voor de grap met mijn hoofd zodat de staart die ik net had gemaakt heen en weer ging.Ik had niet door dat ik door het schude best dicht bij hij was gekomen met mijn hoofd en zonder echt na te denken drukte ik mijn lippen op te zijne.

    (sorry ik had er gewoon echt zin in XD en ik vind ze zo cute samen XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Niall Horan

    Dat is het wel! Jij hebt makkelijk praten, je speelt al zo'n tien jaar op dit ding!'  zegt hij en verontwaardigd kijk ik hem aan. "dit is geen ding dit zijn gitaren"ga ik er ten en aai over de hals van mujn gitaar.hij zet de gitaar neer gelukkig voorzichtig en niet in het zand en et mij op zijn schoot. Daarna legt hij zijn hoofd op mijn schouder en ik glimlach. Vertel eens iets over jezelf wat ik nog niet weet,' zegt hij en ik denk na. "ehm ik heb op mijn kamer vier boekjes vol metvliedjes maar ik vind ze niet goed. " mompel ik. 'Weet jij trouwens waar Emily is? "ik schud mijn hoofd. "misschien wilt ze ook even alleen zijn. Het is nogal wat ik bedoel als jij mee nomen word naar een plek waar zij iedereen kent en jij niemand dan zou je ook niet gelijk contact hebben met de rest althans ik niet dan"zeg ik zacht. Ik leg mijn hoofd op zihn schouder en zonder te kijken pingel ik verschillende liedjes. "Zayn.. Vertel jij eens iets wat ik niet weet van jou' zrg ik glimlachend en van inder bekijk ik zijn haren die supermooi in een kuif staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Toen ik merkte dat het pijn deed op het moment dat ik over haar been wreef, haalde ik direct mijn vingers van haar been af en schudde mijn hoofd. "Dat mag je nu toch ook wel zijn, hè. En nee, absoluut niet. Matt is gewoon een eikel." Hij kreeg dat straks nog wel te horen. Ik frommelde zachtjes met mijn vrije hand wat door de bladeren heen en keek even naar haar toen ze zei dat ze ging staan, voordat ik ook maar tegen haar kon zeggen dat het geen goed idee zou zijn, stond ze al half rechtop. Maar zoals ik al had gedacht, zakte ze door haar knieën heen. Ik schudde langzaam met mijn hoofd en duwde mezelf ook omhoog, om haar aan de rechterkant omhoog te trekken en mijn linkerarm om haar middel heen te slaan. "Kom op, Harry, help ook even." Ik trapte de jongen zachtjes in zijn zij. Achter ons hoorde ik wat bladeren ritselen en voordat ik ook maar even fatsoenlijk kon kijken wie het was stormde Liam al op ons af. Bijna had ik iets tegen hem gezegd, totdat hij over Lows begon. "Je hebt wat?" Ik beet zachtjes op mijn lip, ik had hem wel verstaan. "Dat is gewoon weer allemaal jou schuld! Als jij haar niet bezwangerd had dan was ze nu niet zo in de war geweest en dan was ze niet weggegaan!" Pas toen ik besefte wat ik gezegd had sloeg ik mijn vrije hand voor mijn mond, ik had haar nog zo beloofd om het niet te zeggen. "Ik, uhm..." Mompelde ik er nog zacht achteraan. Ik wierp een veel betekende blik op Harry. Kon hij me niet hieruit helpen?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 10:29 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne.

    "Je hebt wat?" vroeg Louis en beet zacht op zijn lip. "Dat is gewoon weer allemaal jou schuld! Als jij haar niet bezwangerd had dan was ze nu niet zo in de war geweest en dan was ze niet weggegaan!" zei hij. Ik keek hem met grote ogen aan. Wat? 'Ik heb wat?' vroeg ik. Hij sloeg zijn vrije hand voor zijn mond. "Ik, uhm..." mompelde hij. 'Wat? Wat is er allemaal aan de hand, leg het me nou gewoon een keer uit. Dan weet ik het.' ze deden de hele tijd al geheimizinnig, en waren iedere keer zonder reden boos op me, nou ja ik wist de reden niet. Er zal vast wel een rede zijn, maar vertel me die dan gewoon. Nu was ik officieel echt in de war. Waar had hij het over. Waarschijnlijk over Lows haar verjaardag. Oh ja, maar.. Stel dat hij de waarheid spreekt dan, dan word ik vader en Lows moeder. Maar we zijn nog zo jong.. Maar als het waar is zou ik haar nooit laten stikken, ik zou haar zoveel mogelijk helpen. Het verklaart wel een hele boel weet je. Dat ze flauwviel en zo. Maar ik kan er nog steeds niet helemaal bij met mijn hoofd, nu ben ik nog meer in de war dan eerst.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    'Dit is geen ding dit zijn gitaren,' zegt hij. Ik grijns als hij over de hals van zijn gitaar aait. 'Ja hoor, je houdt meer van die gitaren dan dat je van mij houdt,' zeg ik met een pruillipje. 'Ehm ik heb op mijn kamer vier boekjes vol met liedjes maar ik vind ze niet goed,' zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waarom zouden ze niet goed zijn? Ik zou ze heel erg graag willen lezen,' zeg ik tegen hem. 'Misschien wilt ze ook even alleen zijn. Het is nogal wat ik bedoel als jij mee genomen word naar een plek waar zij iedereen kent en jij niemand dan zou je ook niet gelijk contact hebben met de rest althans ik niet dan,' zegt hij zacht. 'Zayn.. Vertel jij eens iets wat ik niet weet van jou.' Ik denk na. Het meeste vertel ik aan Niall. Hem kan ik altijd vertrouwen. 'Nou... Ik schreef ook veel liedjes.. Over jou... Maar ik was bang dat als ik ze zou laten zien iedereen door zou hebben dat het over jou ging,' zeg ik. Mijn gezicht wordt een beetje rood. Ik wil iets zeggen maar weet niet wat. Daarom zeg ik niks en luister ik gewoon naar Niall die op zijn gitaar speelt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jesse Horan

    'Dus Little Unicorn,' zegt ze. Ik grinnik. 'Ga je me nu de hele vakantie zo noemen?' vraag ik met een glimlach. Ze gaat nog een keer met haar hand door mijn haar. 'Je moet je haar vaker zo doen, het heeft wel iets,' zegt ze met een grijns. Opnieuw doet ze een lok achter haar oor. 'Waarom doe je dat de hele tijd? Die lok achter je oor?' vraag ik. 'Dus denk je dat zoon Unicorn-look mij ook zou staan?' vraagt ze en meteen schudt ze haar hoofd. 'Waarom niet? Het lijkt me nog best wel leuk staan bij jou hoor,' zeg ik. Onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar en opeens kust ze me. Na een tijdje laat ik los en kijk ik haar aan. 'Dat had ik niet aan zien komen,' zeg ik met een glimlach. Ik doe haar lok achter haar oor. 'Nu kan jij het niet meer doen,' zeg ik. Ik irriteer me er al snel aan als andere mensen de hele tijd het zelfde doen. Maar dat ligt eigenlijk gewoon aan mezelf en niet aan haar. Ik kijk haar even aan. Ik voel me nog steeds verlegen, iets wat ik niet leuk vind. Ik haat het om verlegen te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Ja hoor, je houdt meer van die gitaren dan dat je van mij houdt" ik begin te lachen. " ik houd veel van mijn gitaren maar ik houd ook veel van eten... Owja en jou natuurlijk" gniffel ik. Hij kijkt me verbaasd aan als ik het vertel van de liedjes. Waarom zouden ze niet goed zijn? Ik zou ze heel erg graag willen lezen,' ik grinnik " ah wie weet kunnen we ze ooit gebruiken" glimlach ik.Nou... Ik schreef ook veel liedjes.. Over jou... Maar ik was bang dat als ik ze zou laten zien iedereen door zou hebben dat het over jou ging " hij kleurt rood en ik begin te glimlachen. " dat is zo schattig Zayn, maar als ze het toch al weten dan kan het toch, en als je niet wilt dat ze te veel op vallen dan kunnen we ze altijd eenk klein beetje aanpassen" glimlach ik. " kom we brengen samen een liefdescd uit drie volle cd's grinnik ik naar hem en pingel weer wat. " weetje een gitaar geeft me het gevoel dat wat je ook zegt het zal nooit verkeerd zijn en een gitaar laat je nooit in de steek" glimlach ik. " vertel nog eens iets geheims" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Ik houd veel van mijn gitaren maar ik houd ook veel van eten... Owja en jou natuurlijk.' Ik grinnik. 'Ik ook van jou hoor.' Hij grinnikt. 'Ah wie weet kunnen we ze ooit nog gebruiken,' glimlacht hij. Ik knik. 'Dat is zo schattig Zayn, maar als ze het toch al weten dan kan het toch, en als je niet wilt dat ze te veel op vallen dan kunnen we ze altijd een klein beetje aanpassen,' zegt hij. Ik knik. 'Ik wil ze liever gewoon alleen voor jou zingen,' geef ik toe. Hoewel ik het niet graag toegeef: ik ben best wel onzeker over mezelf. 'Kom we brengen samen een liefdescd uit drie volle cd's,' grinnikt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Liever niet,' zeg ik met een glimlach zodat het niet gemeen klink. 'Vertel nog eens iets geheims,' glimlacht hij. Ik denk even na. 'Nou.. Ik heb een vriendje... En hij is Iers... En heel erg schattig... Misschien ken je hem wel.' grap ik. Ik luister naar het gepingel van Niall. 'Zal ik je eens een van mijn liedjes laten horen?' stel ik voor. Er is er eentje waar ik erg lang aan gewerkt heb en ik niet kon wachten om hem aan Niall te laten horen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    N all Horan

    " ik ook van jou hoor" en ik gniffel weer even zachtjes.. " ik wil ze liever alleen voor jou zingen" zegt hij wat me laat glimlachen en ik knik. Hij schud zijn hoofd " loiever niet" glimlacht hij en ik zie het in zijn ogen. " het was maar een grapje Zayn" stel ik hem gerust.Nou.. Ik heb een vriendje... En hij is Iers... En heel erg schattig... Misschien ken je hem wel. Ik begin te lachen " ow Greg mijn broer" zeg ik plagend. " Zal ik j eens een van mijn liedjes katen horen. " vraag ik ik knik glimlachend en geef de fgitaar maar bedenk dat hij niet kan spelen. Hij begint en vol kippenvel leg ik mijn hoofd tegen hem. Twrwijl hij zingt en ik de tranen in mijn ogen heb glimlach ik. " dat was prachtig. Ik zal de mijne laten horen" glimlach ik en kus zijn wang. Daarna begin ik mijn liedje te spelen en te zingen. En al gauw is hij klaar. Ik kijk even naar het vuur en voel hoe mijn ogen zwaar worden. Met mijn hoofd op zijn schouder en op zijn warme benen val ik langzaam in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    Zachtjes kuste hij me terug en verbaasd keek ik hem eventjes aan maar al snel deed ik mijn ogen terug dicht en kusten hem zelf terug.Na een tijdje laat hij los en kijkt me aan. 'Dat had ik niet aan zien komen,' zegt hij met een glimlach waardoor ik natuurlijk weer mega hard moest blozen.’Sorry ik had mezelf niet in controlen.’ Zei ik terweil ik weer blozde en hij een haar lok achter mijn oor deed. 'Nu kan jij het niet meer doen,' zei hij waardoor ik zachtjes moest griniken. ‘Je iriteert je er echt aan als ik dat doe he?’ Vroeg ik terweil ik nog eens met mijn hand door zijn haar ging. Ik wist niet waarom ik het altijd deed maar ik vond het wel leuk om te doen. ‘Het is een kleine zenuw tik van me altijd is ik verlegen ben of nerveus dan pruts ik aan mijn haar.’ Zei ik met een grijns en merkten dat we eigenlijk nog steeds heel dicht bij elkaar zaten. ‘Weet je nog dat ik zei dat ik dacht dat ik verliefd op je was?’ Vroeg ik hem maar bleef hem aan kijken. ‘Nou ik denk het niet meer mischien is ik ben volgens mij verliefd op jou Jesse.’ zei ik en drukte eventjes mijn lippen op de zijne en keek daarna verlegen weg.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins