• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall HOran

    Ik hoor iemand achter me lachen en zie Zayn. 'Ik wil echt weten wat er aan de hand is, en je haar ziet er heel erg.. Apart maar ook leuk uit,' gruijnst hij en trekt me op schoot 'Just tell me.' 'ow mijn haar, ehm vroeger heb ik een keer zijn haar zwart gespoten en dit was zijn wraak maar ik spoot zijn haar goud en nu hebben we het helemaal anders bespoten en het blijft er twee dagen in.' glimlach ik zwart. 'Jesse vind dat ik te weinig tijd aan hem en Brooke besteed en dat is ook zo maar hij snapt gewoon niet dat jullie de enigste vier op de wereld zijn die dit allemaal ook mee maken en dat we daaro zo close zijn maar nu verpest ik dus zelfs de o zo gezellige vakantie die ions dichter naar elkaar moest brengen en nu baal ik gewono Zayn. Ik voel me schuldig, ja ik heb ze verwaarloosd maar dat kwam doro de drukte, en als ik tijd had dan was hij en Brooke waren bezig met iets of ze waren op school of lagen op bedo mdat ze de dag erna weer naar school moesten'ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehm Jesse en Niall hebben gepraat en toen heeft Jesse hem terug gepakt door zijn haar groen te spuiten doordat hij dit vroeger bij Jesse deed en nu hebben ze na een verfspul gevecht gekleurd haar.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JustLovegood schreef:
    (...)
    (oke wat heb ik gemist? XD)


    [Niall en Jesse hebben elkaars haar bespoten met kleuren en nu heeft Jesse regenbooghaar en Niall blauw-groen haar]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    'Ow mijn haar, ehm vroeger heb ik een keer zijn haar zwart gespoten en dit was zijn wraak maar ik spoot zijn haar goud en nu hebben we het helemaal anders bespoten en het blijft er twee dagen in.' glimlacht hij. Ik lach even. 'Jesse vind dat ik te weinig tijd aan hem en Brooke besteed en dat is ook zo maar hij snapt gewoon niet dat jullie de enigste vier op de wereld zijn die dit allemaal ook mee maken en dat we daarom zo close zijn maar nu verpest ik dus zelfs de o zo gezellige vakantie die ons dichter naar elkaar moest brengen en nu baal ik gewoon Zayn. Ik voel me schuldig, ja ik heb ze verwaarloosd maar dat kwam door de drukte, en als ik tijd had dan was hij en Brooke waren bezig met iets of ze waren op school of lagen op bed omdat ze de dag erna weer naar school moesten,' legt Niall uit. Ik knik. 'Misschien moet je hem gewoon even tijd geven. Het heeft geen zin om nu met hem te praten, nu hij boos is. En we hebben allemaal volgens mij onze familie wel een beetje verwaarloosd. Dat komt er nu eenmaal van als je bijna geen tijd hebt,' leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    [Niall en Jesse hebben elkaars haar bespoten met kleuren en nu heeft Jesse regenbooghaar en Niall blauw-groen haar]


    (gezelig XD pak dat Brook ergens bij de auto's zit voor als iemand haar zoekt)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam Payne.

    Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht omdat ik zijn actie best lachwekkend vond. "Dat gaat lekker dan tussen de Paynes en de Tomlinsons... Nu al." grinnikte hij. Ik grinnikte. 'Ja, het gaat inderdaad wel lekker tussen ze.' zei ik sarcastisch. Ik wist dat Louis spijt had, en het niet meende, maar toch. Ik wil hem nu liever even niet zien. Pas als ik weet waarom hij het had gedaan. Hij haalde zijn schouders op. "Geen idee en weet je zeker dat je mijn hulp wil? Ik heb nog steeds geen langere concentratieboog dan een eekhoorn. Die medicijnen ga ik namelijk echt niet innemen. Dan gaat mijn hoofd raar doen en wordt ik saai." zei hij, en ik grinnikte. 'Ik ga haar maar even zoeken, anders word ik gek. Ga je mee of niet?' vroeg ik, en wou alvast uit stappen. Ik moet haar vinden en vragen wat er aan de hand is, en waar ik die klappen van Louis aan verdiend had. Matt was alweer af geleid door een paar blaadjes. Stiekem hoopte ik dat hij mee zou gaan, dan kon ik hem helpen me de dingen waar hij mee zat.


    How far is far

    Niall Horan

    Misschien moet je hem gewoon even tijd geven. Het heeft geen zin om nu met hem te praten, nu hij boos is. En we hebben allemaal volgens mij onze familie wel een beetje verwaarloosd. Dat komt er nu eenmaal van als je bijna geen tijd hebt,"zegt hij en ik zucht. "ik wil gewion een leuke vakantie maar alles is nu verpest. En ik haat het dat ik ze zo weinig aandacht gaf maar anders zou het mijn breken"zucht ik verdrieig. Ik zucht werr en nestel me tegen hem aan. 'ik weet niet meer wat ik moet dien" hulpoos staar ik naar het vuur. "wat een gezellige familie vakantie."ik zuht weer duep.. ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn igen en neurie een deuntje. "ik pak mijn gitaar"zg ik zaxt. Ik haal mijn gitaar tevoorschijn en loop terug. Ik nestel me op zijn schoot en met mijn gitaar begin ik te pingelen en zacht zing ik het liedje sat ik speel mee

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    Ik zat al een tijdje in het bos. Ik had geen zin in alle drama die er gebeurde rond om mij. Ik bleef gewoon lekker hier in het bos totdat dit alles voor bij was. Het was stil in het bos soms hoorde je een vogeltje maar meer niks. Ik was blij dat het zo stil was dan kon ik te minsten na denken. Of ik het nou wou of niet ik had het gevoel dat ik verliefd werd op jesse en ik wist niet of ik dat wel wou. Ik had nog nooit een vriendje gehad en ook geen ervaring met jongens en daar schaamde ik me eigenlijk echt wel voor. En dan nog jesse was een player die mij volgens mij echt niet zag staan. Ik zuchten en ging met mijn hand door mijn haar totdat ik iets hoorde kraken en snel op keek. Met een glimlach kwam jesse op me af gelopen. 'Hey, hoe gaat het?' vraagt hij aan me terwijl hij naast me ging zitten. ‘valt wel mee ik ben wat aan het nadenken.’ Zei ik terweil ik hem grijnzend aan keek. ‘Jesse kan ik je mischien iets vragen?’ Zei ik terwijl ik hem even verlegen aan keek en daarna al snel weer een andere kant op keek. ‘Wat is er nu aan de hand tussen ons en waarom kusten je me?’ vroeg ik terweil ik weg bleef kijken.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    'Valt wel mee ik ben aan het nadenken,' zegt ze. Ik grinnik. 'Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen,' antwoord ik. 'Jesse kan ik je misschien iets vragen?' zegt ze terwijl ze me verlegen aankijkt. Ze kijkt snel een andere kant op. Ik grinnik. ‘Wat is er nu aan de hand tussen ons en waarom kuste je me?' vraagt ze terwijl ze weg blijft kijken. Ik wil meteen al iets zeggen maar merk al snel dat ik geen goed antwoord heb. Ik kijk naar de grond. 'Nou, ik weet niet precies waarom ik je kuste. Ik weet wel dat het... Iets met me deed toen je zei dat het niks voor je betekende. En wat er tussen ons is weet ik niet.' Ik schud glimlachend mijn hoofd. 'Ik weet niet waarom, maar het voelt.. Anders. Ik kan het gewoon niet goed verwoorden,' zeg ik. Ik denk erover na, maar kan niet op een beter antwoord komen. Normaal heb ik altijd een grote mond, maar op dit moment weet ik het allemaal niet meer. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar doe die daarna weer dicht omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.

    [Het sneeuwt bij ons!!!! Sinds gisteren al.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anna Jane Tomlinson

    Louis knielde aan de andere kant van mij neer, waarna hij eventjes zijn hoofd schudde, toen ik Harry vertelde dat het wel ging. Hij had me door. Hij had me altijd door. Meestal loog ik alsof het gedrukt stond, af en toe tegen mijn ouders, wanneer het echt nodig was. Of tegen mijn leraar, als ik mijn huiswerk niet had gemaakt. Maar bij Louis hoefde ik het niet eens te proberen, de jongen had me telkens weer door. 'Je hoeft je niet groot te houden, ik zie heus wel aan je dat het niet goed met je gaat en dat is natuurlijk logisch.' zei hij dan ook, waarbij hij voorzichtig met twee vingers over de wond op mijn been wreef. Ik beet op mijn lip, omdat ik niet wilde laten zien dat het pijn deed. 'Maar dan stel ik me zo aan.' fluisterde ik, met tranen in mijn ogen. 'Misschien had Matt toch gelijk. Misschien ben ik toch een tutje.' Louis keek me weer aan, ik had beslist de beste broer ooit. 'Ssh, je moet je wel proberen rustig te houden, want anders dan maakt het -het er niet beter op.' probeerde hij me te sussen, hij had wel gelijk. Die wonden maakte ik zo wel schoon, eerst moesten we de auto weten te bereiken. Mijn grote broer gaf me een kus op mijn wang, waarna hij sprak: 'Het komt goed, echt. Maar het was dus allemaal de schuld van Matt?'
    'Ja.' floepte ik eruit, maar ik bedacht me al snel dat ik niemand de schuld wilde geven, ik had hem ook uitgedaagd. Toch had hij ook niet zo kinderachtig moeten reageren. 'Maar ik heb ook wat tegen hem gezegd hoor.' vervolgde ik snel, zodat Louis geen een of andere woedeuitbarsting zou krijgen. Ik besloot om te gaan proberen te staan, zelfs al deed mijn been zo veel pijn. 'Ik ga lopen.' zei ik vastberaden, waarna ik mijn wangen opblies als ballonnen, iets wat ik altijd deed wanneer ik het eigenlijk wilde uitschreeuwen van pijn, verdriet of blijdschap. Moeizaam stond ik op, maar ik zakte al snel weer door mijn knieën op de grond.
    Dan niet.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Emily Maria Malik

    hij kijkt naar de grond en begind te praten. 'Nou, ik weet niet precies waarom ik je kuste. Ik weet wel dat het... Iets met me deed toen je zei dat het niks voor je betekende. En wat er tussen ons is weet ik niet.' Ik zuchte. ‘Ik meende het niet zo ik wou gewoon dat Matt me terug mocht ookal moest hij niet zo overdrijven.’ ‘Maar eum op 1 of andere manier blijft die kus in mijn hoofd zitten en ik weet niet waarom. Zei ik terweil ik eventjes op mijn lip beet en hem terug aan keek terweil ik een lok uit mijn gezicht veegde en achter mijn oor stak. Hij schudde glimlachend zijn hoofd. 'Ik weet niet waarom, maar het voelt.. Anders. Ik kan het gewoon niet goed verwoorden,' zegt hij. ‘Ik weet denk ik wel wat je bedoelt.’ Zei ik met een schuine grijns en bleef hem aanstaren. ‘Ik heb nog nooit een echt relatie gehad maar eum ik denk dat ik mischien iets voor je begin te voelen. Zei ik terwijl ik begon te blozen en eventjes weg keek. ‘Sorry het is stom zei ik terweil ik hem terug in zijn ogen keek en weer op mijn lip beet .

    (Ik wil ook sneeuw weheeeeee!)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    | Genelle staat nog steeds doelloos bij de auto ;p |


    That is a perfect copy of reality.

    [Ze kan naar Aidan die een tent opzet]


    Bowties were never Cooler

    | Hm. Even teruglezen c: |


    That is a perfect copy of reality.

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    Ik kijk stilletjes toe hoe Louis al snel zijn aandacht op Lows heeft gevestigd en hoe de andere met elkaar omgingen. Ik zuchtte even. Niemand hier gunde me een blik waardig. Like I said before. Ik veegde even ruw enkele tranen van mijn wangen weg en kijk dan naar Zayn en Niall die langslopen en mij duidelijk niet gezien hebben. Weer enkele tranen. Ik zie in de verte Aidan bezig met een tent. Ik zucht even, misschien kan ik hem helpen? Ik loop zijn richting uit. 'Hey Aidan, hulp nodig?' vraag ik glimlachend aan hem. Ik ga naast hem zitten. Ik zuchtte even. Ik voelde me echt heel eenzaam op dit moment. Louis was natuurlijk druk in gesprek met mijn jongere zusjes, voor de andere hier was ik net lucht. Het was allemaal zo geweldig, not. Ik keek Aidan even aan. 'Heb je een beetje zin in deze vakantie?' vraag ik dan met een neppe glimlach aan hem. Ik kijk even recht vooruit. Ik zucht nog een keer. 'Ik namelijk niet zo' vervolg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.