• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    'Nee jij gekkie, dat was heel erg mooi Nialler'zegt hij en ik glimlach en val dan in slaap. 'Hey Nialler, kijk eens wie er sorry komt zeggen,' ik kijk slaperig op en wrijf even in mijn ogen. 'Sorry Niall, het is jou schuld niet. Ik voelde me gewoon rot en ik heb al een tijdje het gevoel dat je meer van die gasten houdt dan van mij,' Ik kijk op en zie dat Jesse voro mijn neus staat en ik wrijf weer even in mijn ogen. Daarna glimlach ik en ik sta op. 'Het geeft niet, het is al goed. Ik verwaarloos jullie gewoon erg en het spijt me maar ja' zeg ik zachtjes en kijk hem aan en trek hem daarna in een knuffel. 'Het spijt me, en ja ik moet eraan werken maar het is gewoon moeiiljk oke. En ja we lijken heel close, en dat zijn we ook maar het is we zitten zoveel en zolang op elkaars lip dat het voor ons ook gewoon normaal is en dan ja dan vergeet ik jullie wel eens maar geloof me ik mis jullie ook. En als ik bel dan vraag ik altijd hoe het met jullie gaat of dat jullie thuis zijn maar vaak is dat niet dus dan kunnen we ook niet kletsen' ratel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Het geeft niet, het is al goed. Ik verwaarloos jullie gewoon erg en het spijt me maar ja,' zegt Niall zachtjes en hij trekt me in een knuffel. Zonder dat ik het wil laat ik Emily's hand los. Ik duw me weg. 'Het spijt me, en ja ik moet eraan werken maar het is gewoon moeilijk oke. En ja we lijken heel close, en dat zijn we ook maar het is we zitten zoveel en zolang op elkaars lip dat het voor ons ook gewoon normaal is en dan ja dan vergeet ik jullie wel eens maar geloof me ik mis jullie ook. En als ik bel dan vraag ik altijd hoe het met jullie gaat of dat jullie thuis zijn maar vaak is dat niet dus dan kunnen we ook niet kletsen,' probeert hij het goed te maken. 'Ik ben ook wel eens weg van huis hoor. Ik heb ook wel een leve naast dat van jou. Misschien heb je het niet door, maar ik bel jou telefoon best wel vaak en stuur berichtjes. Als ik al iets terugkrijg is het een 'oke' of een 'goed'. Maar meer niet. Laat ook maar,' zucht ik. Ik ben te boos om echt een gesprek te voeren dus ga ik maar zitten en kijk ik boos in het vuur. 'Ik ga even naar bed,' zegt Zayn. Hij drukt een kusje op Nialls wang en loopt naar zijn tent. Ik kijk naar Emily en pak haar hand weer vast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan
    Hij knuffelt me en ik zie dat hij Emilys hand vast had maar ik laat het maar. Ik ben ook wel eens weg van huis hoor. Ik heb ook wel een leve naast dat van jou. Misschien heb je het niet door, maar ik bel jou telefoon best wel vaak en stuur berichtjes. Als ik al iets terugkrijg is het een 'oke' of een 'goed'. Maar meer niet. Laat ook maar,' zegt hij boos en ik krimp ineen. Zayn geeft me een kus en gaat naar bed. "Maar Jesse dat is of als ik aan de andere kant van de wereld ben en ik moet slapen of ik moest optreden ik kan er niks aan doen dat alles zo druk is. Als dat niet zo was kwam ik elke keer naar ierlans of ik was je gaan bellen naar als ik een uur slaap krijg dan benutig ik dat uur. Ik heb geen keuzes.smeek ik hem. "Kom op Jesse je kunt nu wel mij beschuldigen maar je weet iok dat we beide er niets aan kunnen doen" zg ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Maar Jesse dat is of als ik aan de andere kant van de wereld ben en ik moet slapen of ik moest optreden ik kan er niks aan doen dat alles zo druk is. Als dat niet zo was kwam ik elke keer naar Ierland of ik was je gaan bellen naar als ik een uur slaap krijg dan benuttig ik dat uur. Ik heb geen keuzes,' zegt hij. Ik rol met mijn ogen en reageer niet. 'Kom op Jesse je kunt nu wel mij beschuldigen maar je weet ook dat we beide er niets aan kunnen doen,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Je doet nu alsof je altijd maar op wereldreis bent. Wat je vergeet erbij te zeggen is dat je ook vaak genoeg in Engeland bent. Of zelfs in Ierland. En dan doe je de moeite niet eens om wat met me af te spreken of.. Of gewoon contact te leggen ofzo!' zeg ik boos. Ik doe moeite om niet echt boos te worden en doe mijn ogen dicht. 'Laat maar Niall. Het heeft geen zin. Jij denkt toch wel dat je ook een goede broer kan zijn zonder iets te doen,' zucht ik en ik staar naar het vuur.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Je doet nu alsof je altijd maar op wereldreis bent. Wat je vergeet erbij te zeggen is dat je ook vaak genoeg in Engeland bent. Of zelfs in Ierland. En dan doe je de moeite niet eens om wat met me af te spreken of.. Of gewoon contact te leggen ofzo!' zegt hij bozig. . 'Laat maar Niall. Het heeft geen zin. Jij denkt toch wel dat je ook een goede broer kan zijn zonder iets te doen,'  boos kijk ik hem aan. "Sjeez Jesse kap nou eens verdomme. Je denkt echt dat ik niks doe. De hele dag moet ik naar interviews,photoshoits" tvshows" studios of optreden. Soms kan ik niet eens slapen. Als ik dan een verdomme dag vrij heb dan wil ik niet meer dan slapen. Denk je verdonme dat het niet voor mij moeilijk us. Je weet hoeveel ik van Ierland houd. Het is verdomme moeilikk ja. Soms huil ik mezelf in slaap en wenste ik dat ik niet naar mn auditie gegaan was. Denk he dat ik me niet kut voel. Geloof me als ik haat heb bel ik het liefste naar mama maar dan mist ze me alleen erger ja. Het is echt niet dat ik aleen bel als im jullie nodig heb ik denk echt wel aan jullie versomme. Je weet niet hoe vaak ik ruzies gehad heb omdat ik in de rust niet naar jullie mocht" schreehw ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    Ik zag dat Jesse en Niall wat begonnen te kibbelen en na dat hij mijn hand had vast gepakt begon ik te luisteren om te kijken of ik kon helpen.'Maar Jesse dat is of als ik aan de andere kant van de wereld ben en ik moet slapen of ik moest optreden ik kan er niks aan doen dat alles zo druk is. Als dat niet zo was kwam ik elke keer naar Ierland of ik was je gaan bellen naar als ik een uur slaap krijg dan benuttig ik dat uur. Ik heb geen keuzes,' zegt Niall en ik zie dat Jesse met zijn ogen rolt en er niet op reageert. 'Kom op Jesse je kunt nu wel mij beschuldigen maar je weet ook dat we beide er niets aan kunnen doen,' zegt hij maar Jesse schud zijn hoofd. 'Je doet nu alsof je altijd maar op wereldreis bent. Wat je vergeet erbij te zeggen is dat je ook vaak genoeg in Engeland bent. Of zelfs in Ierland. En dan doe je de moeite niet eens om wat met me af te spreken of.. Of gewoon contact te leggen ofzo!' zegt hij boos en ik knijp bemoedigend in zijn hand terweil hij zijn ogen dicht doet. 'Laat maar Niall. Het heeft geen zin. Jij denkt toch wel dat je ook een goede broer kan zijn zonder iets te doen,' hij zucht en staart naar het vuur. Ik leg mijn hand op zijn been en voor ik iets kan zeggen antwoord Niall. "Sjeez Jesse kap nou eens verdomme. Je denkt echt dat ik niks doe. De hele dag moet ik naar interviews,photoshoits" tvshows" studios of optreden. Soms kan ik niet eens slapen. Als ik dan een verdomme dag vrij heb dan wil ik niet meer dan slapen. Denk je verdonme dat het niet voor mij moeilijk us. Je weet hoeveel ik van Ierland houd. Het is verdomme moeilikk ja. Soms huil ik mezelf in slaap en wenste ik dat ik niet naar mn auditie gegaan was. Denk he dat ik me niet kut voel. Geloof me als ik haat heb bel ik het liefste naar mama maar dan mist ze me alleen erger ja. Het is echt niet dat ik aleen bel als im jullie nodig heb ik denk echt wel aan jullie versomme. Je weet niet hoe vaak ik ruzies gehad heb omdat ik in de rust niet naar jullie mocht" Schreeuwt hij boos en ik heb het gevoel dat ik beter even kan gaan. ‘Mischien is het beter dat ik even weg ga.’ Zeg ik en ga recht staan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 20:57 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    'Sjeez Jesse kap nou eens verdomme. Je denkt echt dat ik niks doe. De hele dag moet ik naar interviews, photoshoots, tv shows, studio's of optreden. Soms kan ik niet eens slapen. Als ik dan een verdomme dag vrij heb dan wil ik niet meer dan slapen. Denk je verdomme dat het niet voor mij moeilijk is? Je weet hoeveel ik van Ierland houd. Het is verdomme moeilijkk ja. Soms huil ik mezelf in slaap en wenste ik dat ik niet naar mijn auditie gegaan was. Denk je dat ik me niet kut voel? Geloof me als ik haat heb bel ik het liefste naar mama maar dan mist ze me alleen erger ja. Het is echt niet dat ik alleen bel als ik jullie nodig heb ik denk echt wel aan jullie verdomme. Je weet niet hoe vaak ik ruzies gehad heb omdat ik in de rust niet naar jullie mocht,' zegt hij boos. 'Ik zei toch dat we er gewoon over op moeten houden?! En misschien heb je het niet door, ik heb net voor de zomer mijn diploma gehaald en jij was er niet. Je was er niet toen ik mijn diploma haalde. Je zat gewoon daar in Londen, maar nu hou ik er over op,' zeg ik chagrijnig. ‘Misschien is het beter dat ik even weg ga.’ Ik draai me om en kijk naar Brooke. Meteen reageer ik. 'Nee, wil je alsjeblieft bij me blijven?' smeek ik. Ik pak haar hand weer vast en druk een kusje op har slaap.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    zei toch dat we er gewoon over op moeten houden?! En misschien heb je het niet door, ik heb net voor de zomer mijn diploma gehaald en jij was er niet. Je was er niet toen ik mijn diploma haalde. Je zat gewoon daar in Londen, maar nu hou ik er over op,' zegt hij boos terug en richt zich gelijk op Emily. " ik had verdomme een dag en dan moest ik weer verder. Ik heb je verdomme gebeld maar je wase r niet, je was nasr je lief vriendinnetje. Een van de duizend" roep ik nu echt pissig. " weet je zoek het uit. Als jij mij niet meer als broer wilt dan zoek je het uit. Ik heb jou niet nodig en jij mij niet. Ik zal je vergeten als dat is wat je wilt. Ik zal nooit meer bellen en als ik in Ierland ben zal ik zeker niet meer langs komen" zeg ik pissig en trek een zak chips open. Het skateboard kon hij ook mooi vergeten. Niet dat het daarom ging want ik wou zijn broer liefde niet kopen maar hij moest mij ook eens begrijpen, ik had het namelijk oook moeilijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Ik had verdomme een dag en dan moest ik weer verder. Ik heb je verdomme gebeld maar je was er niet, je was naar je lief vriendinnetje. Een van de duizend,' zegt hij. Ik voel me helemaal boos worden en wil hem eigenlijk aanvallen, maar doe dat niet. 'Ik was toen niet bij mijn vriendin, maar bij mijn vrienden. En nog steeds: je hebt mijn mobiele telefoonnummer ook,' herinner ik hem. Mijn stem klinkt compleet kalm, alsof ik het weer aan het bespreken ben. 'Weet je zoek het uit. Als jij mij niet meer als broer wilt dan zoek je het uit. Ik heb jou niet nodig en jij mij niet. Ik zal je vergeten als dat is wat je wilt. Ik zal nooit meer bellen en als ik in Ierland ben zal ik zeker niet meer langs komen,' zegt hij. 'Ach doe wat je wilt. Het kan niet veel slechter worden dan dit,' zeg ik chagrijnig, maar eigenlijk wil ik hem smeken dat allemaal wel te doen, wel langs te komen en te bellen. Niall begint chips te eten en ik hou mijn mond gewoon. Ik kijk naar Emily. 'Bij nader inzien, ik wil graag ergens anders heen,' zeg ik tegen haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik liep met Louis naar de plek waar ik Low haar hanger had gevonden, en Louis zijn zusje begon te schreeuwen en tegen me te schelden. Ik keek met een opgetrokken wenkbrauw achter me. Ja, tuurlijk. Alsof ik nu op een kind zit te wachten, maar ik kan er nu niet meer onderuit, en ik kan Low niet laten stikken. Ik had geen idee waarom we het überhaupt gedaan hadden, maar we waren gewoon straal bezopen. Ook de eerste keer in ons leven, en voor mij zeker de laatste keer. Hij pakte de hanger van me, en hield hem stevig vast. "Zullen we als eerste naar links gaan?" vroeg hij en wees naar links. Ik knikte en beet licht op mijn lip. "Uhm, Liam, sorry, van daarnet. Ik had niet zo uit mogen vallen. Het spijt me, echt." zei hij en er verscheen langzaam een waterige glimlach op zijn gezicht. Ik keek hem aan. Ik toverde nu ook een lichte glimlach op mijn gezicht. 'Het is al goed, ik zou het zelfde doen.' zei ik. 'Maar kan je mij vergeven?' vroeg ik, en keek even naar de grond. Het was dom wat we gedaan hadden, maar we kunnen het nu niet meer terug draaien.


    How far is far

    Niall hooran

    Ik was toen niet bij mijn vriendin, maar bij mijn vrienden. En nog steeds: je hebt mijn mobiele telefoonnummer ook,' ik zicht. " ja ik had je op je mobiel moeten bellene n dat ben ik vergeten" zeg ik zachtjes.Ach doe wat je wilt. Het kan niet veel slechter worden dan dit,' zegt hij. " Jesse kom op nou bekijk het eens van mijn kant." Zeg ik zacht. " bij nader inzien wil ik toch ergens anders heen" zegt hij. " Jesse nee, ik wil het uitpraten. Dit is een vakantie waarin we dichter bij elkaar moeten komen. Als we het nu uitspreken dan kunnen we kijken hoe vaak ik je kan bellen enzo" zeg ik zacht

    Sorry te kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Ja ik had je op je mobiel moeten bellen en dat ben ik vergeten,' zegt hij. 'Ja, net als al die andere keren zeker,' zeg ik chagrijnig. Ik heb hier geen zin in. 'Jesse nee, ik wil het uitpraten. Dit is een vakantie waarin we dichter bij elkaar moeten komen. Als we het nu uitspreken dan kunnen we kijken hoe vaak ik je kan bellen enzo,' zegt Niall. Ik kijk met een strak gezicht vooruit. 'Oke. Ik vind het goed enzo. Ik zal wel weer voor een tijdje doen alsof alles goed met me gaat,' zeg ik. Mijn stem breekt midden in de zin. Ik weet dat het niet eerlijk is, dat ik Niall hier alleen maar meer pijn mee doe. Ik zucht en trek Emily op schoot. 'Laten we het gewoon vergeten en verder gaan met de vakantie,' zeg ik met een glimlach. Ik leg mijn hoofd op Emily's schouder en zucht. 'Wat wil je deze week nog doen Eempje?' vraag ik. Ik gaap. Het was een vermoeiende dag, een dag waarop veel gebeurt is. 'Ik hou van je,' fluister ik in haar oor. Ik doe mijn ogen dicht en sluit Niall even buiten om gewoon samen met Emily te zijn. Na een tijdje open ik ze weer en zie ik de vlammen die steeds hoger worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    "ja net als die andere keren zeker" zegt hij. Ik probeer het hem uit te leggen. . Ik zal wel weer voor een tijdje doen alsof alles goed met me gaat,en zijn stem breekt halverwege waardoor mijn shuldgevoel erger word. Laten we het gewoon vergeten en verder gaan met de vakantie,"glimlacht hij. Ik zucht even en sla mijn armen voor mijn ogen. ik zuht diep en probeer niet te huilen maar ik voel de tranen al druppen. Waarom? Waarim liep alles mis enzo.

    Sorry te koet alweer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan je misschien iets langer schrijven? Anders kan ik er niet goed op reageren]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Maria Malik

    'Ja ik had je op je mobiel moeten bellen en dat ben ik vergeten,' zegt Niall en ik zie dat Jesse vrij gefrustreed word. 'Ja, net als al die andere keren zeker,' zegt hij chagrijnig en ik knijp even bemoedigend in zijn hand. Ik heb hier. 'Jesse nee, ik wil het uitpraten. Dit is een vakantie waarin we dichter bij elkaar moeten komen. Als we het nu uitspreken dan kunnen we kijken hoe vaak ik je kan bellen enzo,' zegt Niall. En jesse kijkt met een strak gezicht vooruit. 'Oke. Ik vind het goed enzo. Ik zal wel weer voor een tijdje doen alsof alles goed met me gaat,' zegt hij maar zijn stem breekt midden in de zin en kijk hem een beetje bezorgd aan. ik zie dat niall verdrietig in elkaar duikt en ik zou hem grag willen helpen ik weet elleen niet hoe. Jesse zucht en trekt me op zijn schoot. 'Laten we het gewoon vergeten en verder gaan met de vakantie,' zegt hij met een glimlach. En legt zijn hoofd op mijn schouder en zucht. 'Wat wil je deze week nog doen Eempje?' vraagt hij en gaapt. ' dat weet ik nog niet al denk ik dat je bst kunt gaan slapen sewens' zeik zacht en gaf een kusje op zijn kruin 'Ik hou van je,' fluistert hij in mijn oor en ik begin te blozen. 'Ik ook van you.' Zeg ik terwijl ik snel mijn lippen even op te zijnen druk en hem daarna liefde vol aan kijk. 'Al vind ik wel dat je niall nog een kans moet geven.' Zeg ik zacht waarna ik weer liefde vol een kusje op zijn wang plaats


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins