• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javvad Malik

    'Dat is niet zo lief,' zegt hij zielig. Ik geef hem een van mijn andere snoepjes. 'Wacht Liam en dronken dat klopt niet, Liam is nog nooit dronken geweest,' mompelt hij verbaasd. Ik grijns. 'Blijkbaar dus wel,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'En zwanger dus Liam wordt papa maar huh. Liam is altijd de slimste.' Ik grinnik. 'Zelf de slimsten kunnen foutjes maken hoor Niall,' grijns ik. 'Ehm oke het zal wel maar eigenlijk was jij hun dus aan het afluisteren, dat mag niet Zayn dat is zo niet lief, maar dan weet de rest het nog niet of wel?' ratelt hij. Ik grinnik. 'Ik was niet aan het afluisteren, ik was met Lou aan het praten en toen werd het verteld maar iedereen wist het behalve jij, van ons vijven dan dus ik vond het wel zo eerlijk als jij het ook wist,' leg ik uit. 'Maar ach,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik ga rechtop zitten. 'Ik heb honger, zullen we de andere verzamelen en met zijn allen gaan eten?' stel ik voor. Tot nu toe is iedereen de hele tijd of aan het vechten, of is er iets anders dramatisch aan de hand. En ik heb honger.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Ik juich even als hij me een snoepje geeft en eet hem snel op. 'BLijkbaar dus wel' ik knik even als hij zijn schouders op haalt. 'Zelf de slimsten kunnen foutjes maken hoor Niall,' Ik grinnik 'oowww maar ik ben superslim en ik heb nog nooit een foutje gemaakt in mijn leven' overdrijf ik vrolijk. Hij grinnikt door mijn geratel. 'Ik was niet aan het afluisteren, ik was met Lou aan het praten en toen werd het verteld maar iedereen wist het behalve jij, van ons vijven dan dus ik vond het wel zo eerlijk als jij het ook wist,' ik kijkh em zielig aan.'waarom weet ik dingen altijd pas als laatste? Toen we op tour gingen wist ik het als laatste, toen we zelf weer liedjes mochten schrijven wist ik het als laatste, Dat Liam papa word weet ik als laatste en toen we hoorde dat we op vakantie gingen hoorde ik het pas twee dagen later dan jullie, gewoon twee dage' zeg ik dramatisch. 'maar ach' mompel ik hij en gaat recht zitten. . 'Ik heb honger, zullen we de andere verzamelen en met zijn allen gaan eten?' ik begin gelijk te knikken 'jaaaaa voedsel ik heb honger'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Licht verslagen keek hij me aan toen ik vroeg of hij me kon vergeven. "Ja, ja, natuurlijk. Dat komt wel goed," zei hij en er verscheen een glimlach rond zijn lippen. Ik glimlachte door zijn reactie. 'Dank je.' zei ik dankbaar. Hij had me ook voor altijd kunnen haten, en negeren. "En kom op, nu gaan we niet meer sentimenteel doen, nu gaan we eerst Lows zoeken." zei hij. Ik knikte. 'Je hebt gelijk, we moeten eerst Lows vinden.' zei ik. Hij beet zachtjes op zijn lip, en er kraakt wat achter ons, waardoor een zacht gilletje zijn mond verliet. Toen hij besefte dat het gewoon een takje was volgde een grinnik, waarna hij hoofdschuddend mij het linker pad op trok. Ik grinnikte ook, en liep met hem mee. 'We moeten haar vinden. Al moet ik hier vannacht blijven, vinden zal ik haar.' zei ik vastberaden. Ik zou haar en het kindje niet laten stikken, echt niet. 'Weet je zeker dat we de goede kant op lopen?' vroeg ik aangezien het bos steeds dichter werd. Ik heb de navigatie van een eekhoorn, dus de weg aan mij vragen zou ik niet doen. Maar ik had geen idee hoe goed het navigatie gevoel van Louis is, dat word dus maar afwachten.


    How far is far

    Louis Tomlinson.

    Ook bij mij verscheen er een glimlach rond mijn lippen, hopelijk werd het gewoon weer zo normaal tussen ons als hiervoor. Door mijn falende actie hoorde ik hem grinniken en iets verontwaardigd gaf ik hem een zachte klap tegen zijn hoofd aan. "Niet grappig," mompelde ik, maar ergens kon ik er zelf ook wel om lachen. Ik wreef even vragend over mijn kin heen en keek Liam weer aan. "Ik weet niet of het ons lukt," zei ik heel eerlijk tegen hem, ik hoopte het natuurlijk wel, maar alles in het bos leek zo vreselijk op elkaar. "Het lijkt allemaal zo op elkaar," mompelde ik mijn gedachtengang er nog achteraan. We liepen langzaam het linker pad op en met de meter die we verder liepen leek het wel donkerder te worden in het bos, alsof we zo de afgrond in liepen. Oké, ik moest niet zulke engen dingen denken. Ik beet zachtjes op mijn lip naar zijn vraag en haalde ietsjes onzeker mijn schouders op. "Ik heb werkelijk waar geen idee, sorry, maar we moeten toch wat proberen? En als we willen, kunnen we zo terug lopen, het was toch een recht pad." Ter verzekering draaide ik een rondje om mijn as en keek Liam daarna weer aan, licht nep lachend. "Dat was misschien dom om te denken. Ik denk dat we dan toch echt verdwaald gaan raken." Zo ver waren we dan toch ook weer niet dat pad ingelopen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Matthew Richard Payne
    Lowe probeerde me wat moed in te spreken. Het was heel lief van haar, maar ik wist dat ze het alleen maar deed om me te laten kalmeren. Liam gaf echt niet zoveel om me en dat was waarschijnlijk zowel zijn als mijn domme schuld. Plots stond een meisje vlak bij me met een mes tegen mijn gezicht. Ze begin boos tegen me te doen. Die was blijkbaar nog niet bekend met het feit dat als je geen medicatie slikte sommige mensen nog wel eens heel vreemd uit de bocht konden komen, zoals ik. De snee die ze in mijn wang maakte stak als de neten, maar ik kon het wel aan zolang ze dat niet met Lowe zou doen. Die moest ik hier redden. Daarom was ik hier. Alleen ik was hier een downy ridder op sokken, dus veel hulp was ik niet. Op een of andere manier flipte Lowe nu. Dat had ik nog nooit gezien en het maakte me best bang. Toch voelde ik de nijging haar te beschermen en deed dat ook. Nijgingen onderdrukken was ik namelijk heel slecht in. "Als je zo boos wordt omdat een kneusje met ADHD en ADD zijn snater niet kan houden heb je een groot probleem, schat. Want raad eens: Ik neem geen medicijnen en kan dus ook mijn klep niet houden. Daarbij vind ik het vrij zielig dat je het nodig vind ons vast te binden voor jullie ons aankunnen. En een zwangere vrouw ontvoeren. Zo, echt stoer van jullie. Niet dus. Zij hoort thuis te zitten met een warm voetenbadje en aardbeien met chocola. Wat jullie ook willen, hiermee krijgen jullie het toch niet voor elkaar, want zodra wij vrij komen doen we aangifte en gaan jullie voor de rest van jullie levens achter slot en grendel." zo bleef ik uitdagend doorlullen. Nee, ik kon vanaf het moment dat ik kon praten mijn kop niet houden, tot irritatie van iedereen in mijn wijde omgeving, maar als dit Lowe zou helpen was het een keertje mooi meegenomen.


    Bowties were never Cooler

    [Fluitsma -> 020314.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Emily Maria Malik

    Hij grinnikt. 'Ik ben veel liever hier met jou dan dat ik in de tent lig te slapen. En zo moe ben ik helemaal nog niet,' antwoord hij en ik grinnik. ‘Oke dan maar als je echt heel moe word zeg het dan oke?’ Zei ik terweil ik eventjes zijn haar wat beter legden het lag namelijk nogal in de war. ‘Ik meen het als je moe word laat het me dan weten he.’ Zei ik zachtjes en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    'Weet jij eigenlijk waar Matt is? Ik heb hem al een tijdje niet gezien, hoewel ik blij ben dat hij er niet is,' Zegt hij tegen me waardoor ik zachtjes moest zuchten. ‘Ik moet toe geven dat ik het ookwel leuk vind dat hij er nu niet is maar nee ik weet ook niet waar hij is maar hem kennende is hij oftewel bij de rst oftewel ergens in het bos.’ Zei ik zacht en nestelde me wat steviger tegen hem aan. ‘Maar je vroeg toch of ik iets wist om te doen he nou mischien heb ik wel een idee.’ Zei ik terweil ik hem ondeugend aankeek. ‘Ik ga je iets vragen en dan vraag jij weer iets terug dan leren we elkaar mischien wat beter kennen.’ Zei ik weer met een grijns en ging wat rechter zitten. ‘Sow wat is je favoriete kleur van de regenboog?’ Dat laatste zij ik met een grote grijns en gaf hem daarna ook nog een kus in zijn haar.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Malik

    'Oowww maar ik ben superslim en ik heb nog nooit een foutje gemaakt in mijn leven' overdrijft hij vrolijk. Ik grinnik. Hij kijkt me zielig aan, wat mijn hart doet smelten.'Waarom weet ik dingen altijd pas als laatste? Toen we op tour gingen wist ik het als laatste, toen we zelf weer liedjes mochten schrijven wist ik het als laatste, Dat Liam papa word weet ik als laatste en toen we hoorde dat we op vakantie gingen hoorde ik het pas twee dagen later dan jullie, gewoon twee dagen,' zegt hij. Ik kijk hem verdrietig aan. 'maar ach,' voegt hij eraan toe. 'Het is echt niet mijn bedoeling hoor om jou alles als laatste te weten te laten komen. Ik hou van je en wil niet dat je verdrietig bent,' zeg ik serieus. 'Jaaaaa voedsel ik heb honger.' Ik grinnik. 'Altijd toch,' plaag ik. Ik loop naar buiten en schreeuw zo hard als ik kan. 'ETEN!!!!!!!' schreeuw ik op mijn allerhardst. 'Zullen we over vijf minuten gaan zoeken?' stel ik voor. Ik loop het bos in, op zoek naar wat hout. Ik vind genoeg hout en gooi het allemaal bij het kampvuur. Daar zijn Jesse en Emily klef aan het doen. Ik loop weer weg, naar Niall. Ik glimlach en druk een kus in zijn haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jesse Horan

    'Oke dan maar als je echt heel moe wordt zeg het dan oke,' zegt ze terwijl ze mijn haar beter doet. 'Bedankt,' zeg ik met een glimlach. 'Ik meen het als je moe wordt laat het me dan weten he,' zegt ze nog een keer. Ik knik en grinnik. 'Ja hoor babe, zal ik zeggen,' fluister ik tegen haar. Ze zucht zachtjes. 'Ik moet toegeven dat ik het ook wel leuk vind dat hij er nu niet is, maar nee, ik weet ook niet waar hij is, maar hem kennende is hij oftewel bij de rest oftewel ergens in het bos,' zegt ze zachtjes en ze nestelt zich nog steviger tegen me aan. Ik glimlach en kus haar op haar wang. 'Maar je vroeg toch of ik iets wist om te doen nou misschien heb ik wel een idee,' zegt ze terwijl ze me ondeugend aankijkt. 'Ik mag die blik wel,' zeg ik met een grijns terug. 'Ik ga je iets vragen en dan vraag jij weer iets terug dan leren we elkaar misschien wat beter kennen,' zegt ze met nog een grote grijns en ze gaat wat rechter zitten. Ze zit net verkeerd waardoor het een beetje pijn doet dus til ik haar op en zet ik haar goed neer. 'Sow wat ik je favoriete kleur van de regenboog?' vraagt ze met een grijns. Ik denk na. 'Uhm ik denk groen. Maar dan het groen van die bladeren,' zeg ik en ik wijs naar een mooie groene struik. 'Het is de kleur van nieuw leven en het is vrolijk,' leg ik uit. 'Wat is je favoriete muziek?' vraag ik. Ik ben dol op muziek en als mensen de zelfde muzieksmaak hebben als ik heb, dan vind ik ze meteen al aardig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    'Het is echt niet mijn bedoeling hoor om jou alles als laatste te weten te laten komen. Ik hou van je en wil niet dat je verdrietig bent,' zegt hij serieus en ik gniffel even zachtjes . 'Altijd toch,' plaagt hij en ik steek mijn tong uit . We lopen naar buiten en hij begint te roepen. 'ETEN!!!!!!!' schreeuwt hij op zijn hardste en ik begin te grinniken . 'Zullen we over vijf minuten gaan zoeken?' stelt hij voor en ik knik Hij loopt naar het bos en komt al snel teru gmet hout en gooit dit bij het kampvuur. HIj glimlacht en loopt naar me toe en geeft een kusje in mijn haren en ik begin breed te glimlach. 'Ik hou van je' glimlach ik. 'Ehm Jesse willen jullie even helpen met hout zoeken en dgaan we zo eten' glimlach ik. 'Jesse weet je trouwens zeker dat dit verfspul er in twee dagen uit is?" vraag ik zachtjes, het was namelijk afschuwelijik, althans ik vond het niet bepaald mooi. Ik had het wel eens paars gedaan de puntjes maar dat was gewoon leuk en uitwasbaar en dit was dat nou niet.

    [ OMG vanochtend op stage ik kwam binnen zo'n kind van 3, armen om mijn benen, Juf ik heb je zo gemist ik vind je heel lief'hahahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    'Ik mag die blik wel,' zegt hij met een grijns waardoor ik hem nog eventjes extra uitdagend aan keek. Hij tilt me een beetje op en zet me een beetje anders en ik had wel door dat ik eigenlijk een beetje verkeerd zat. ‘Oeps sorry.’ Zei ik terwijl ik eventjes bloosde en een kus op zijn wang gaf. Ik vraag wat zijn lievelings kleur is en kijk hem nieuwsgierig aan. 'Uhm ik denk groen. Maar dan het groen van die bladeren,' zegt hij en wijst naar een mooie groene struik. 'Het is de kleur van nieuw leven en het is vrolijk,' leg hij uit en ik grinnik even zachtjes. ‘Wow zoon uitleg had ik niet verwacht.’ Zei ik met een grijns en plukten nog eens aan 1 van mijn haar lokken. ’Die van mij is gewoon paars eerder blauw paarsig ik vin dat het wel iets heeft als staat rood bij mij op nummer 2.’ Zei ik zachtjes en wachte op zijn vraag. 'Wat is je favoriete muziek?' vraag hij en ik kijk hem even bedenkelijk aan. ‘Eum ik ben eigenlijk iemand die bijna van alles houdt maar een paar van mijn favoriete bands zijn Panic at the disco, Muse, Florence and the machine en zo kan ik nog wel even door gaan. Zei ik met een grijns. ‘Maar mijn grote favoriet is eigenlijk toch wel Imagine Dragons ik had laatst bijna tickets maar het was uitverkocht voor mijn neus.’ Zei ik met een halve grijns en toch wel een beetje teleurstelling in mijn stem. ‘Nou eens kijken wat ik kan vragen he.’ Zei ik met een grijns en keek even bedenkelijk rond. Maar voor ik iets kon vragen kwam Niall er ineens aan.
    'Ehm Jesse willen jullie even helpen met hout zoeken en dan gaan we zo eten' glimlacht hij. 'Jesse weet je trouwens zeker dat dit verfspul er in twee dagen uit is?" vraagt hij ik grinnik zachtjes. ‘ zo erg is het toch ook niet.’ Zeg ik verlegen en begin weer wat nerveus met mijn haar te spelen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 7:37 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    Ze kijkt me alleen maar nog uitdagender aan waardoor ik breder moet grijnzen. 'Dat ben ik niet van jou gewend,' plaag ik. ‘Wow zoon uitleg had ik niet verwacht. Die van mij is gewoon paars eerder blauw paarsig ik vin dat het wel iets heeft als staat rood bij mij op nummer 2.’ Ik knik. 'Die kleur is ook wel mooi, alleen meestal lachen mensen mij heel erg hard uit als ik zeg dat ik paars mooi vind omdat ze het meisjesachtig vinden,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. ‘Eum ik ben eigenlijk iemand die bijna van alles houdt maar een paar van mijn favoriete bands zijn Panic at the disco, Muse, Florence and the machine en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar mijn grote favoriet is eigenlijk toch wel Imagine Dragons ik had laatst bijna tickets maar het was uitverkocht voor mijn neus.’ Ik trek een pruillipje en kijk haar lief aan. 'Imagine Dragons is inderdaad een goede band. Ik hou eigenlijk vooral van die muziek uit de jaren zeventig en tachtig,' zeg ik met een grinnik. 'Weer iets wat mensen niet van mij verwachten. Ze verwachten meestal van mij dat ik echt van hardrock of popmuziek ben, maar nee, dat vind ik meestal niet echt leuk. Die oude muziek blijft gewoon mijn favoriet. Vooran Bryan Adams en Queen, hoewel The Beatles ook heel goed zijn. Maar die zijn al van eerder en ik ben weer aan het ratelen,' zeg ik en ik grinnik. Niall vraagt of ik iets wil doen maar ik reageer niet. Daarvoor ben ik nog te boos. 'Jesse weet je trouwens zeker dat dit verfspul er in twee dagen uit is?' Ik grijns. 'Ja Niall, dat weet ik best wel zeker,' zeg ik tegen hem.


    [Haha lachte me vanochtend helemaal kapot toen we filmpjes op Youtube mochten kijken in de klas en iemand Midnight Memories aanzette. Een jongen uit mijn klas (hij heet Liam) schreeuwde heel hard: 'Die blonde ben ik!' En iedereen keek hem heel erg raar aan xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall horan

    zo erg is het toch ook niet.’ Vraagt ze me en ik glimlach geruststellend als ik zie dat ze verlegen is. " hmm na twee dagen zou het van mij er toch echt wel uit mogen" glimlach ik. Ik merkd at jesseme negeert en zicht zachtjes hij grijst even over mijn " Ja niall dat weet ik zeker" ik glimlach ik breed. Ik laat jesse maar even met rust. " na Zayn en ik gaan dus houtzoeken voor het eten. Ehm we zien jullie nog wel" glimlach ik en staat op en loop naar Zayn. " zo ik ben er weer, laten we nog even wat houd gaan zoeken dan kunnen we daarna wat gaan eten eindelijk. " glimlachend kijk ik hem aan en kus hem even.

    Sprry moet naamr dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Ook bij hem verscheen er een glimlach rond zijn lippen. Hij gaf me iets verontwaardigt een zachte klap tegen mijn hoofd toen ik grinnikte om zijn actie. "Niet grappig," mompelde hij, waardoor ik alleen maar harder grinnikte. 'Die krijg je terug Tomlinson.' zei ik, en gaf hem nu een zachte klap tegen zijn hoofd. Hij wreef vragend over zijn kin heen en keek me aan. "Het lijkt allemaal zo op elkaar," mompelde hij. 'Nu je het zegt, inderdaad.' zei ik en keek naar de bomen om me heen die allemaal wel identiek leken. Hij beet zacht op zijn lip en haalde een beetje onzeker zijn schouders op. "Ik heb werkelijk waar geen idee, sorry, maar we moeten toch wat proberen? En als we willen, kunnen we zo terug lopen, het was toch een recht pad." zei hij. Hij draaide een rondje om zijn as en keek me daarna weer aan. "Dat was misschien dom om te denken. Ik denk dat we dan toch echt verdwaald gaan raken." zei hij. 'We zullen ook is een keer niet verdwaald raken.' zei ik, en grinnikte daarna licht. Dit gebeurt nou altijd, maar nog nooit in een bos..


    How far is far

    Iemand die deze rpg wilt overnemen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.