• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh god that female Wilhelm scream. Can't we make new ones. :'D

    ... Soms heb ik echt geen manieren.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga vanavond maar eens op tijd slapen. Ik heb me in geen tijden zo miserabel gevoeld.


    26 - 02 - '16

    Geeft toch wel even een paniekmomentje wanneer er bij iedere site die ik wil openen 'webpagina niet beschikbaar' staat. Maar hé, ik moest blijkbaar gewoon updaten and now I'm here. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Op naar de volgende post :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh gezeik ook altijd met jou.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit had ik niet van jou verwacht, maar ik waardeer het. (:

    Hoepel gewoon een eind op en laat je nooit meer zien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Qsfj cskjdsjkdsd bcsdsk;j;vcsfsd.
    Ik weet wel zeker dat het nu alwéér niet gaat lukken om vroeg te slapen. Waarom gebeuren dit soort dingen nooit als ik niet vroeg er uit hoef D:.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 22:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh mam, wanneer kom je naar huis? Alsof ik niet ziek genoeg bent. Je kan al 1 zieke zien, why on eart ga je dan naar een ziekenbezoek? En waar blijven mijn medicijnen? Ouders -.-

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 22:33 ]


    -

    I miss being a child. O, nostalgia...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sommige mensen gedragen zich echt overdreven schijnheilig op het internet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oef, dat was net op tijd :W


    -

    Omg, how can a little talk with someone go so deep into my heart


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Teringzooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered