• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het zonde dat invloedrijke mensen als Bieber, die zoveel fans hebben, er zo'n potje van maken. Zo'n iemand is toch helemaal geen goed voorbeeld voor die tienermeiden? Verdomme zeg. Wanneer leert die idioot eens normaal te doen?


    26 - 02 - '16

    Echt blij dat ik vandaag weer even met je gesproken heb, was zo lang geleden weer. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Te fucking laat. Verslag ga ik nu zelf maken. Logboek zal boekdelen spreken, want ik heb werkelijk alles gedaan. Alle afspraken die zijn gemaakt zullen erin staan, oftewel dat jij geen één bent nagekomen. Ik heb je twee keer geprobeerd te bellen en nu heb je een What's App van mij. Well, honey, you're officially death. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Well, now you know. Are you happy now? Hm?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:16 ]


    :)

    Flapper schreef:
    Te fucking laat. Verslag ga ik nu zelf maken. Logboek zal boekdelen spreken, want ik heb werkelijk alles gedaan. Alle afspraken die zijn gemaakt zullen erin staan, oftewel dat jij geen één bent nagekomen. Ik heb je twee keer geprobeerd te bellen en nu heb je een What's App van mij. Well, honey, you're officially death. (cat)
    You go girl! Haat aan die mensen. Laat het haar maar lekker uitzoeken :Y)

    Bayard schreef:
    Well, now you know. Are you happy now? Hm?
    Yes (cat)

    OT: Het is echt moeilijk om over jezelf in de 3de persoon te praten, haha.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ontspan Erieka, ontspan!


    26 - 02 - '16

    Je wilt dat ik naar een kliniek ga? Een facking kliniek?! Hallo, ik heb een gezonde levensstijl! Dat ik aan clean facking eating doe betekend niet dat ik een anorexia patient ben. Of een boulima. Waarom begin je er over? Irritant wicht.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Chagrijnigheid heerst :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het ego van sommige mensen... Volgens mij heb ik écht nooit zo'n grote gezien. Ik denk dat je een narcist bent.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Zó moeilijk om te kiezen D:
    HALP.


    26 - 02 - '16

    Mijn avond is nu wel echt zwaar verkloot en ik kan niet het risico nemen dat meneer de mail nog leest en meer tijd geeft, want straks doet hij dat eerste al niet, laat staat dat tweede. Dus dat wordt echt bikkelen. Goodbye Sherlock season 1 episode 3, I'll catch up with you later. .__.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alsjeblieft zeg, houd nou eens op met dat gezeur. Ik heb hier echt geen zin in. Kan net zo goed weer boven gaan zitten.

    Ik heb echt een hekel aan het feit dat ik me nu niet meer normaal kan gedragen. WAAROM HEB IK HET ZO GEDAAN?!?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Justin Bieber is echt zo'n- bah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zeg het gewoon als je er geen zin in hebt, en ga niet zo hypocriet doen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]