• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ah, godverdomme Java. Serieus!? Dat was het probleem!? Fuck you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Serieus dude laat me gewoon met rust!.. en ik wil geen shuttle run test ik kan niet rennen -.- loop ik daar lekker met mijn tomaten hoofd (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Mag ik haar slaan? Mag het?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ALSJEBLIIIEEFTT!!??


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En ergens heb ik nu spijt dat ik dat verhaal nooit heb afgemaakt, ondanks dat het niet geweldig is en eerder beschamend. En nog steeds zijn er meer dan 100 mensen die er een abo op hebben. Like wat.

    Draculea schreef:
    En ergens heb ik nu spijt dat ik dat verhaal nooit heb afgemaakt, ondanks dat het niet geweldig is en eerder beschamend. En nog steeds zijn er meer dan 100 mensen die er een abo op hebben. Like wat.
    I know the feeling :'D Ik zie soms nog steeds hoofdstukken uit mijn seks verhaal voorbij komen in "Laatst gelezen". En ik heb ook nog eens 124 abo's. Like whut?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 10:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet verlengen met school..... STRESSSSSSS


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Halleluja. Hoofdstuk 2 is officieel af.


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk moet ik gewoon weer verder aan mijn verhalen. Maar ik kan mezelf er niet toe zetten. Damn. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Altijd zo leuk om voor een half uur of minder twee uur heen en twee uur terug naar Utrecht te reizen. (cat) Urgh ik moet echt een kamer zoeken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kaa schreef:
    Eigenlijk moet ik gewoon weer verder aan mijn verhalen. Maar ik kan mezelf er niet toe zetten. Damn. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bleh. Vanmiddag bloedprikken, waar ik dus absoluut geen zin in heb. Voel ik me de halve dag weer flauw en futloos. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jezus. Waarom moeten ze die hond nou weer achterlaten? Nu gaat ze de hele tijd ragen en janken D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom herinner ik me nu weer mijn falende acties op Hyves, waar ik al vier jaar niet meer op zit?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat ik in een depressie zak... En een serieuze niet zo een omdat ik me vandaag een beetje sip zou voelen... Waarom doen de mensen waar ik het meest om geef zo achterlijk naar me en waarom zie ik je langzaam maar zeker steeds verder uit me leven verdwijnen... Thats even worse then if you died... Want nu weet ik dat je nog steeds rond loopt maar niet in mijn buurtwilt zijn... En at school en thuis sucks ook kreeg code oranje well that means als ik er nog een krijg ik vam school moet... En waarom lukt het me veroe dan niet... Nooit is iets godverdomme goed terwijl ik al maanden loop te stressen om het goed te krijgen en mensen kunnen alleen maar bitchen op me dat het nog niet goed genoeg is!! Save me please... :'( :'(

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 13:59 ]


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...