• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Godverdomme! Waarom zou je iemands server verneuken vlak voordat zij een presentatie moeten houden? Dat is gewoon naaiend, vuile teringlijer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fucking hell. En natuurlijk denk je weer dat je alles beter weet. Ugh. Let nou s een keer goed op die hond, damn. Een huisdier heeft aandacht nodig, maar jij laat er nog geen eens zelf uit. Waar the fack heb je dan die hond voor? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verdomme, ik haat mijn perfectionisme. Ik heb een fucking 8, waarom ben ik niet blij?
    Echt, ik haat mezelf zo erg als ik zo doe, maar niets wat dat kan veranderen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom kom ik af en toe zo stom over? :c


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Alles is af, dus ik mag niet boos op je zijn? Weet je wat? douw die wiskundesommen maar lekker in je reet.


    I dress to kill, but tastefully

    Als ik erachter kom wie dit geflikt heeft, dan sla ik die persoon ziekenhuis rijp. Je hebt ons project verneukt, onze demo en daarmee ook onze oplevering. Fuck you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yes, eindelijk weer eens een hoofdstukje geschreven! Trots op mezelf! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En ze is weer thuis. Abby blij. En waar zit ze? Juist. In de keuken. Alleen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n zin in tikka massala. Da's gewoon zielvoedsel. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Great. Edje Sheeran. De line-up van Pinkpop wordt er wel beter op, zeg. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Next week I'm going to be a panda! And drunk...


    Take me to wonderland

    You. Miserable. Slug.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik lees je naam inmiddels overal en word er zo moe van. Houdt het dan nooit op?


    I am an idiot, I move.

    Ik moet echt even iets voor school gaan doen. Ik zit al heel de dag American Horror Story te kijken. Stop being lazy! e.e


    Caution first, always.

    Why do the beautiful always die in movies and series? D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife