• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ugh :c


    26 - 02 - '16

    *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh dear god, ik voel een ruzie opkomen hier.. Probeer je in te houden, zusje.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Net begonnen aan the Walking Dead. Begint meteen heftig. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet je nou tien miljoen keer zeggen dat je wel weet wie er gaat winnen? Je maakt de wedstrijd zo echt niet gezelliger en leuker of zo D:


    26 - 02 - '16

    Why does love hurt... Why did people make it so complicated...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ah, fuck, lijkt het er nu op dat we in de zomer niet op vakantie kunnen?


    Stenenlikker

    I'll be so pissed off if you won't e-mail me on time! Je fucked up elke afspraak over dit project die we hebben gemaakt, je loopt de kantjes ervan af en je stelt alsmaar uit waardoor IK in de problemen kom. Ik hoop dat je niet op tijd mailt, zodat ik je kan What's Appen dat ik het zelf wel doe, haar naam niet in het verslag noem, het complete filmpje toe-eigen en ze dat dus ook kan maken - het was een meesterwerk en die bitch die vond uitgesteld werk belangrijker dan een presentatie voor ONS project - vóór morgen. Cheers, honey, you're death. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omg, Flapper, je drukt precies dat uit hoe ik me voel. Van die kutmensen die nooit te bereiken zijn en geen fuk doen.
    Mag je dit eigenlijk wel zeggen?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik voel me zo raar. Ik ben blij en boos en verdrietig en verbaasd en nieuwsgierig en buitengesloten en teleurgesteld en alles door elkaar... O mijn god ik word er helemaal gek van.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jezus. Ik ben helemaal niet 't type 'betweter'. En nu word ik er ineens indirect voor uitgemaakt. -_- Deel ik eens iets waarmee ik denk te helpen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Current mood: Angry

    Het ene oor in en het andere oor uit. Yup. Daar zou de wereld een stuk beter van worden.


    26 - 02 - '16

    Twee dagen terug had ik geen enkele bron van inspiratie en nu schrijf ik hoofdstukken van negenhonderd tot duizend woorden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jullie kunnen ook niks. Zorg er maar eens voor dat jullie een fatsoenlijk rooster in elkaar kunnen flansen waardoor ik naar élke workshop kan waar ik me voor heb opgegeven, pfff.


    Take risks and conquer your fears.