• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Staat er soms op mijn voorhoofd 'negeer mij'?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    And yesterdays happy feeling is already gone.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elrohir schreef:
    Damn, mijn knie bloedt geloof ik... In iedergeval zit er een donkere plek op mijn broek, die een beetje vochtig is en naar bloed ruikt.
    Dat klinkt zo raar...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Should not have searched that.


    You are beautiful, you are love.

    Man, lijkt wel of mijn kaak gebroken is of zo. Zit jankend te eten ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SHIT
    shitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshit

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 jan 2014 - 18:54 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Vrijheid. Eindelijk vrijheid.
    Verder moet ik echt ophouden met mijn hypochondrische geneuzel, die dokter dacht vast dat ik niet goed wijs was door met al die klachten aan te zetten. Brein, stop met angstig te zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thefuck. Misschien is het toch maar beter als ik mijn monroe eruit haal.. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, en nu druk ik deze site weg en ga schrijven. Nu.


    :)

    Hehe, eindelijk! Die dertig euro's zijn meer dan welkom :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Een, twee, drie, in Godsnaam! Is het zo moeilijk!?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jeeez. -,-


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ImaCreep schreef:
    SHIT
    shitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshitshit

    Diarree?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Diarree?


    hahahahahahahahaha nee xD

    OT: nu al :O


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ho-ly shit. Alles lijkt vandaag fout te gaan en als klap op de vuurpijl gaat dat spel ook nog eens idioot doen. Fuck this.


    26 - 02 - '16