• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Milah schreef:
    (...)

    Inderdaad, en dat begrijp ik dan niet. Hij handelt totaal onverantwoordelijk en lijkt niet door te hebben dat zoveel mensen (vooral meisjes dan) naar hem opkijken, en die denken dan dat dat maar normaal is.
    Op den duur verschiet je er niet van dat die kerel continu alleen is, ik las gisteren nog een artikel met een overzicht wat zijn 'Beliebers' deden met zijn vriendinnetjes.

    HOEZEEE JB IS OPGEPAKT!!
    En wauw de sexyness van de foto spat er vanaf. #not.

    @Evelien Vertel!! Met alle smeuïge details^^ (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    CurIs schreef:
    (...)

    Ben benieuwd hoe hij eindigt als hij de bak in moet :')


    Achja, hij heeft tenminste wel sowieso de meeste swag van de hele gevangenis. (cool)


    ars moriendi

    LeIouch schreef:
    Ohh, niet voor geluidsoverlast?
    Want daar wil ik ook nog wel aangifte voor doen xd


    Hhahaahhaah +1

    Dulce schreef:
    (...)
    HOEZEEE JB IS OPGEPAKT!!
    En wauw de sexyness van de foto spat er vanaf. #not.

    @Evelien Vertel!! Met alle smeuïge details^^ (cat)


    Ja, gewoon, stalken, bedreigen, haatmail en van die dingen. Ik vind dat echt vreselijk.
    Daar hebben die kleuters geen zaken mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Justin Bieber is vrij lees ik net, iemand had een foto van hem gepost dat hij zwaaide naar de beliebers buiten het politie station.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:29 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Enkele weken geleden zijn bij hem thuis drugs gevonden en bekogelde hij de woonst van zijn buurman met eieren.

    Tsss.. Wat een goed voorbeeld voor al die meisjes! Echt wauw, uhm..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    CurIs schreef:
    Justin Bieber is vrij lees ik net, iemand had een foto van hem gepost dat hij zwaaide naar de beliebers buiten het politie station..


    Het zou me nog niet verbazen als al die kinders zijn borg betaald hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CurIs schreef:
    Justin Bieber is vrij lees ik net, iemand had een foto van hem gepost dat hij zwaaide naar de beliebers buiten het politie station.

    Waarom? Een 'normaal' en onbekend persoon zou die celstraf ook gewoon moeten uitzitten, hij dus ook.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.
    Als hij familie van me was, zou ik me schamen.
    Dat kind is al zovaak opgepakt, zo veel stomme dingen gedaan.

    Vanaf het begin was het al een rot kind, tbh.
    Op zijn 14 of w.e zingen over liefde. Ga toch weg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Godverdomme. Maar 2.500 dollar? Wat is dat nou weer voor een boete?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CurIs schreef:
    Justin Bieber is vrij lees ik net, iemand had een foto van hem gepost dat hij zwaaide naar de beliebers buiten het politie station.


    You fucking kidding me?
    Hij heeft serieus zó vaak en op zó veel manieren de wet overtreden, tot op aanrijdingen aan toe. Hij verdient het om vast te zitten in de gevangenis en tien keer per dag zijn zeep te laten vallen. Hij moet óf naar de gevangenis óf verplicht afkicken van alcohol en drugs (zelfs cocaïne.)
    I hate him and his stupid guts.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Rivaille schreef:
    (...)Als hij familie van me was, zou ik me schamen.
    Dat kind is al zovaak opgepakt, zo veel stomme dingen gedaan.

    Vanaf het begin was het al een rot kind, tbh.
    Op zijn 14 of w.e zingen over liefde. Ga toch weg.

    Hahaha het lijkt net het junior song festival (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Een borgsom, seriously? De maximale straf is zes maanden en we geven hem een borgsom :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Peredhil schreef:
    Een borgsom, seriously? De maximale straf is zes maanden en we geven hem een borgsom :')


    Kan je nagaan, dat is alleen in Nederland, in Amerika zijn die straffen veel hoger.


    We'll still love each other, forever and always. <3