• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm. Full of inspiration...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hmm... FMA of Teen Wolf?


    help

    Teresa schreef:
    Hmm... FMA of Teen Wolf?
    FMA. Duh.

    OT: Mitchell, stel het nou niet telkens uit! D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fagocyten, Lymfocyten; ik sta achter jullie. Werk dat virus alsjeblieft de deur uit.


    Tijd voor koffie.

    Waarom worden er oude topics gebumpt...? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    (...)FMA. Duh.

    OT: Mitchell, stel het nou niet telkens uit! D:


    It has been decided, then.

    OT: Meeeeeeeeeeeeeh. D:


    help

    Er is weer iemand die het nodig vindt om oude topics te bumpen. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt zin om de hele Sherlock store te plunderen en 't feit dat ik mij dat kan veroorloven maakt het mij er niet makkelijker op. Thanks Heavens dat er ook nog verzendkosten vanuit de UK naar NL zijn. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Irritant kind.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sommige mensen zijn echt te dom voor woorden. :')

    +


    Ik ben echt blij dat 1) mijn verslag goed is aangekomen. Laat staan al eerste, om fucking na twee uur 's nachts, 2) de open dag leuk was en ik er 5 uren voor maatschappelijke stage voor heb gekregen, dus nog 15 te gaan, 3) ik nog anderhalve aflevering Sherlock te kijken heb, hoewel ik aflevering 1 van seizoen 3 nog niet heb gezien, maar ik wil wachten op de dvd-box, 4) ik vanavond kaasfondue ga eten :'), 5) hoewel mijn voet ranzig veel pijn doet nu, ik ten minste weer wat kan lopen en niet meer met twee krukken door de school lazer, 6) mijn toetsweek zo goed is gegaan en ik gok dat rekenen, Spaans en Spaans MO ook goed zullen zijn, en 6) omdat ik geweldig weekend heb. I'ma lucky bastard. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sommige mensen weten echt niet hoe zielig ze bezig zijn dat het gewoonweg grappig wordt.


    -

    Ik heb echt geen zin om op te staan en een schaar te pakken.


    Your make-up is terrible

    Je zei drie kwartier... niet meer dan een uur... misschien wordt het zelfs meer... fijn D:


    Life is hard and then we die

    Hmm. Altijd fijn als mensen het op het laatste moment laten afweten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bah, 12 hoofdstukken met rond de 5 reflectievragen te maken... Dit voelt zo vreselijk nutteloos, dat ik me er wanhopig van ga voelen.


    You are beautiful, you are love.