• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, daarom juist. Ik hou niet van problemen.' Winnie grinnikte. 'Ik zie wel wat er gebeurd. Als ik verliefd word heb ik denk ik weinig keus.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Woont Gyab niet bij Qako?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato rekte zich uit. Hij ziu het liefst thuis blijven en vroeg naar bed gaan, maar hij had eigenlijk wel zin om wens wat leuks te doen. Dat kwam ook weinig voor. Ze stonden er goed voor wat hun geld betrof en Cordelia zou binnenkort weer kunnen zingen als Liae minser voeding nodig had. Hij kon zijn geld dus best uitgeven aan wat lekkers te drinken. Het was ook tijden geleden dat hij eens fatsoenlijk met Qako en Yati had gepraat.
    'Ik heb honger,' deelde hij mee en hij kwam moeizaam overeind. 'Hebben jullie al gegeten?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wyatt grinnikte.
    'Je vindt heus wel iemand die bij je past. Dan overwin je doe problemen wel.' Athiabbe had duidelijk niet bij hem gepast.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee, we hebben op jou gewacht,' zei Cordelia. 'Ik zal iets klaar maken!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik hoop het,' zei Winnie. 'Wil jij geen relatie?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Wyatt zuchtte.
    'Nu even niet, nee. Ik heb wat gehad met Kato's zus.' Het leek hem nu wel een goed moment om het toch te zegen .

    ~ ~

    Kato liet zich voorzichtig weer op de bank zakken en volgde haar met zijn ogen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Met Athiabbe?' zei Winnie verbaasd. 'Wauw. Wat vond Kato daarvan?'

    --

    Cordelia legde wat vlees op een bord voor Kato en Nykin en nam Liae van hem over, zodat ze haar een fles kon geven.
    'Zal ik het vlees een beetje doorbakken boven het vuur of is het zo goed?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Die vond natuurlijk helemaal niks,' gromde Wyatt. 'We zijn nu ook uit elkaar.'
    Daarom was hij ook maar weggegaan.

    ~ ~

    Kato schudde zijn hoofd en vroeg zich af of ze ooit zou begrijpen dat er niets mis was met rauw vlees. Hij zag haar bezorgde blik op het stuk vlees van Nykin, maar die had niet op goedkeuring van zijn ouders gewacht en was al gaan eten.
    'Nee, schat. Dat hoeft niet,' zei hij met een geveinsde glimlach en hij scheurde gauw met zijn tanden een stuk vlees af om iets anders te doen te hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Waarom? Vanwege Kato? Of ging het niet?'

    --

    'Oke.' Liae was tijdens het drinken in een wolfje veranderd en maakte zachte, piepende geluidjes. Nykin reageerde daar direct op door te blaffen en schoof zijn bord naar Cordelia's voeten. 'O, hij wil zijn eten delen met haar. Wat is hij toch lief,' glimlachte ze. 'Zal ik trouwens voor morgenavond iets lekkers maken? Voor ons tweetjes?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het werkte niet echt,' gaf Wyatt toe. 'In het begin was het wel leuk, maar toen we op Hawaï aankwamen, gingen we allebei onze eigen weg. Zij wou hele andere dingen dan ik.'

    ~ ~

    Kato knikte en zweeg verder tot hij klaar was met eten.
    'Dat lijkt me heerlijk, lieverd.'
    Hij veegde zijn mond af voor hij haar een kus gaf.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:46 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Jammer,' vond ze. 'Ben je daarom weggegaan?'

    --

    Cordelia keek hem opgetogen aan en lachte haar witte tanden bloot. 'Leuk, ik zal mijn uiterste best doen! Ik verheug me er nu al op.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato glimlachte en keek even naar buiten.
    'Ik denk dat ik zo beter kan gaan. Ga je het redden met hen of zal ik Nykin zo vast in bad doen?'

    ~ ~

    'Eigenlijk wel.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Winnie klopte even op zijn schouder. 'Sorry. Naar dat het voorbijnis.'

    --

    'Nee hoor, je mag wel gaan,' zei Cordelia. 'Ik red het wel. Veel plezier vanavond.' Ze gaf hem een kus.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij kuste haar wang en knuffelde Liae en Nykin even voor hij gedag zij en naar Yati liep.

    ~ ~

    'Ik red me wel,' zei Wyatt onverschillig. Hij redde zich altijd wel. Hij deed uiteindelijk altijd alles zelf. Het was ook veel beter voor hem om gewoon alleen te blijven.
    'Ik wil eigenlijk wel terug het dorpje in,' zei hij. 'Ga je mee?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes