• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    I feel weak..
    powerless..

    7 7 7


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb echt geen zin in morgen.


    -

    Ik ben zo moe...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben echt bang voor de toetsen van vandaag :c wiskunde gaat heel misschien nog lukken, maar geschiedenis en KCV niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Denk jij dan echt alleen maar aan jezelf en aan het geld dat alles wel niet kost? :c Accepteer het een keer!


    :)

    Noraley schreef:
    Ik ben echt bang voor de toetsen van vandaag :c wiskunde gaat heel misschien nog lukken, maar geschiedenis en KCV niet.




    OT: Ik ben zo moe. .-.


    help

    Hoe moet ik dit nu toch aanpakken? :/
    Ben echt radeloos...Waarom moet ik het nu doen?
    Van al die mensen, waarom ik?
    Buh...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    God waarom denkt mijn ego steeds dat er een kans is. Vergeten blijkt net zo min een keuze als geloven dat er een kans is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kan jij ook nog een keer normaal antwoorden? Het is ook altijd hetzelfde met jou. Ik vertel iets wat ik meegemaakt heb of leuk vind, en het enige wat jij dan zegt is 'lol' of 'haha'. Maar owee als ik dat bij jou flik. Echt, ga fietsen stom kind.

    Niemand swingt zo, niemand swingt zo, niemand swingt zo als een echte kat.

    +


    Eerste uur vrij, party hardy want dat was ik vergeten en het is 'n blijde verassing is een goed begin van de dag. :Y)

    +


    Ik wil rekenen terug krijgen. Het is nutteloos om ons een toets te laten maken en vervolgens die lessen uit te roosteren en niet onze toets terug geven. Hallo, een beetje uitleg mag best wel, want straks hebben we in de volgende toetsweek weer een rekentoets en hebben we niet eens kunnen voorbereiden. Dacht 't even niet, hé?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh damn ik ben zo zenuwachtig voor m'n rijexamen straks.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ugh, waarom denk ik opeens aan al die mensen die ik achter heb gelaten / die mij hebben achter gelaten. Dat is niet goed voor me T_T Damn you brain.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I feel awful for being so jealous.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind je echt kansloos. Je blijft me maar geblokkeerd houden, terwijl we nu nota bene collega's zijn. Je bent een zielig mens. Echt.


    26 - 02 - '16

    Verdomme. Nou ja, eigenlijk had ik het wel verwacht, maar ik voel me toch behoorlijk kut.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)