• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Ik krijg hier paniek aanvallen van. Waarom kan ik het niet aan als mensen zeggen dat ze van me houden? Waarom duw ik ze weg. Ik wil dit niet meer...

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:30 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh man stel je toch niet zo aan. Ik gebruik Google als ik dat wil, jij hebt daar geen invloed op.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik weet een geweldige username, maar ik moet nog een tijdje wachten voordat ik hem weer mag veranderen... Let's hope nobody steals it. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zucht, het leven voelt zo waardeloos op dit moment.

    Ga toch iemand anders irriteren.


    I dress to kill, but tastefully

    Don't tell me what to do. You have your own life; Go command yourself.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Right, je hebt geen tijd voor mij maar blijkbaar wel voor anderen.
    En wow, bedankt dat je zo over me denkt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 22:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ah, wat moet ik er nu mee D:


    Tijd voor koffie.

    Clearly, if nobody responds, no one cares.

    So okay, bye bye.


    help

    And when I thought all the sadness was gone.


    help

    Ik heb zin om iets te doen. Naar buiten te gaan, sociaal te zijn. Dafuck is wrong with me?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I am seriously not in the mood to cheer people up.


    help

    DarkSavior schreef:
    Ik heb zin om iets te doen. Naar buiten te gaan, sociaal te zijn. Dafuck is wrong with me?

    Haha dat ken ik xd. Dat enge gevoel had ik net ook.
    toen ben ik maar anime gaan kijken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Godverdomme wat ben je toch een klootzak.

    Ik wil al gewoon enkel weer naar een concert gaan om me weer gelukkig en écht vrolijk te voelen. I wish my life was one big concert.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered