• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Okee, ik heb toch wel een probleem.
    Als ik naar dat ene hoofdstuk kijk voel ik me meteen down. Het is echt niet fijn. Maar ik zal er door heen moeten, want het is toetsstof. ;c

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 18:30 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    please be reasonable... stop this. ik vraag er niet om! ik wil je niet boos maken ik merk gewoon dat je me verkeerd begrijpt en nu geef je me een soort doodstraf op.. ik ben ten einde raad...

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 18:37 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik weet dat ik niet je favoriete kind ben, maar ugh. Had mij dan naar het buitenland gestuurd en niet mijn zus.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    I'm diggin' up bones
    Exhuming things that better left alone
    I'm resurrecting memories of love that's dead and gone
    Yeah tonight I'm settlin' alone diggin' up bones


    Your make-up is terrible

    Aarg buikpijn ugh, en waarom kan jij echt nooit een keer normaal reageren, het was altijd oh zo erg als ik een keer wat anders deed tegelijkertijd en met jou valt nu gewoon niet normaal een gesprek te houden.

    Ik word hier fucking gefrustreerd van.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Wáárom laten jullie elkaar niet gewoon met rust?!


    26 - 02 - '16

    *Facepalm*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben moe. Geestelijk moe. Compleet uit geput en het ergste is, ik weet niet waarom. Fuck this shitl


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké KPN, fuck you.
    Wij betalen thuis voor het duurste internet en jullie doen niet eens de moeite om dat waar te maken en als mijn broertje jullie daarover belt hangen jullie zomaar op. Wat zijn jullie voor een achterlijk klote bedrijf!?


    26 - 02 - '16

    Wat ben ik toch dankbaar dat ik je heb. You make my day.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blij dat dat eruit is.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Logisch dat ik amper wat in me op kan nemen tijdens het leren. M'n hoofd denkt steeds dingen zoals: 'Heeft zij al terug ge appt?', 'Even op m'n mail kijken of het cijfer er al op staat', 'Quizleeet!', 'Oeh, zal ik dat ene blazertje wel of niet bestellen?'
    Brein, hou daar nou eens mee op.


    You are beautiful, you are love.

    Hou het lekker voor je. D: Je maakt het enkel erger.


    Your make-up is terrible