• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Gwaihir schreef:
    Dit was nog eens een interessante aflevering! Was dit de laatste aflevering van het seizoen? ):
    Ally's Mom A?! Ze leek wel erg verdacht, maar het zou me niet verbazen als ze toch een andere rol in het geheel heeft. Iemand een idee wat die laatste scene betekende?

    Ja! Heel toevallig had ik een kleine spoiler gelezen over de volgende aflevering, dus dit was niet de laatste, als het goed is. In de volgende aflevering gaan de liars een soort show lopen... van Ali's mams. en dragen ze bruidsjurken. Volgens mij werd het nog gezegd tegen Spencer haar moeder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog twee afleveringen peepz, heb het net even gecheckt (; En dan krijgen we alle antwoorden werd er beweerd, eerst zien en dan geloven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gezien, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet denken, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gezien, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet denken, eigenlijk.


    Same. Er zijn niet meer dingen duidelijk geworden en het meeste vond ik nogal nutteloos


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Same. Er zijn niet meer dingen duidelijk geworden en het meeste vond ik nogal nutteloos

    Dit ^^ Maar het is toch best wel een geode aflevering geworden.


    -

    Dean is hot! Damn :Y) En die dude bij Aria zag er ook wel leuk uit, haha

    I'm enjoying it so far, but I'm not done yet :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaa! Die dude van Aria, oh my god. <3 Ik hou er normaal niet zo van als een vriendje wordt vervangen, zeg maar... ik kan me nogal snel hechten aan een personage/ship, lol. Maar damn, ik zou er geen problemen mee hebben als hij Ezra vervangt. Hehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra was de laatste tijd toch super lelijk. Eerste seizoen was ie nog oké, maar toen was zijn baardje weg en zag hij er zo dieptriest en ziekelijk uit.
    Maar hé, viel het iemand anders op dat die jurk op het einde in die zak op een lijkzak leek?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NATHANIEL. *-*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BastiIIe schreef:
    Ezra was de laatste tijd toch super lelijk. Eerste seizoen was ie nog oké, maar toen was zijn baardje weg en zag hij er zo dieptriest en ziekelijk uit.
    Maar hé, viel het iemand anders op dat die jurk op het einde in die zak op een lijkzak leek?


    Ik mis zijn seizoen 1 krullen. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Er komt nog een seizoen 5 met 26 afleveringen; dus ik denk niet dat we tijdens de seizoensfinale alle antwoorden gaan krijgen ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    MarshmallowS schreef:
    Er komt nog een seizoen 5 met 26 afleveringen; dus ik denk niet dat we tijdens de seizoensfinale alle antwoorden gaan krijgen ^^


    Nog een seizoen? Wow..


    16 - 09 - '17

    Jep; Marlene (bedenker van de tv-serie) heeft het bevestigd; check deze site


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Dat is toch vet oud nieuws? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Dat is toch vet oud nieuws? :p


    Haha, njaa, ik weet het pas zo'n twee weken omdat mijn vriendin ervan overtuigd was dat 4 het laatste was,
    maar toen was ik is gaan zoeken en bleek er toch een 5e seizoen te zijn..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”