• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    @ Emily_Grecia lijkt mij een leuk idee!

    Jochem zei hallo tegen Myrthe en keek even om zich heen om te zien waar de ouders van zijn vrienden waren.

    [wauw]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Weet iemand waar de jongens zijn?' vroeg Myrthe. Ze pakte de zak met broodjes en deelde broodjes uit. 'Davey en zo?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jochem schudde zijn hoofd.
    'Even een sms'je sturen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OC: Kan ik eventueel nog mee doen?

    Heavenlyy schreef:
    OC: Kan ik eventueel nog mee doen?


    Ja hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ja hoor. (:

    Heb net gepost in het rollentopic :D

    Oké, super! Als je gewoon iets met haar schrijft op de camping dan schrijf ik (of iemand anders :P) er wel een personage heen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Oké, super! Als je gewoon iets met haar schrijft op de camping dan schrijf ik (of iemand anders :P) er wel een personage heen. (:

    Waar zijn we in het verhaal? Ik kan wel alles gaan lezen, maar evt kan je het een beetje samenvatten? En ze komt gewoon aan op de camping om op vakantie te gaan?

    Ja, het is een jongerencamping, waar de meesten kamperen en een enkeling heeft een camper. De rest is er ook pas twee dagen en de nieuwe dag is net aangebroken. Dus je kunt haar gewoon de camping op schrijven en gezien ze spontaan is, kan ze wel gewoon iets aan een random personage vragen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Ja, het is een jongerencamping, waar de meesten kamperen en een enkeling heeft een camper. De rest is er ook pas twee dagen en de nieuwe dag is net aangebroken. Dus je kunt haar gewoon de camping op schrijven en gezien ze spontaan is, kan ze wel gewoon iets aan een random personage vragen.

    Oke! is goed :D Ik maak nu een post.

    Lizzie reedt de camping op in haar auto. Ze parkeerde en glimlachte naar de zon die in haar gezicht scheen. "Wat een mooie dag, hé pap?" zei ze. Ze had een gewoonte om tegen haar vader te praten, ze was bang dat hij anders boos werd dat er niemand meer tegen hem praatte daar in de hemel. Ze pakte haar zware rugzak uit de kofferbak, samen met haar gitaar en de zak met haar kleine tentje er in. Ze hees de tas omhoog met een zucht. "Ik weet niet wat the fuck ik allemaal mee heb, maar de volgende keer neem ik echt minder mee." zei ze, vooral tegen zichzelf. Ze liep het pad af naar de receptie, maar zag dat daar niemand aanwezig was. 'Wat nu?' dacht ze. Ze keek om zich heen, en zag iemand staan. "Hey, ik ben op zoek naar de eigenaar ofzo..." zei ze terwijl naar de persoon toeliep.

    'Oh, wat raar dat er niemand is!' zei Myrthe verbaasd. Ze had even een folder willen ophalen met het programma en was plotseling aangesproken door een meisje. 'Ik denk dat er straks wel iemand komt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Okay....ehm. Ik ben Lizzie. " zei Lizzie met een grote glimlach en stak haar hand uit, haar rugzak bijna op de grond vallend. Het meisje waar ze tegen sprak had een gezonde kleur, dat betekende dat hier veel zon was, toch?

    'Hoi! Myrthe.' Ze stak haar hand uit. Ze had een stevige handdruk; dat was altijd een goed teken. Myrthe geloofde dat het met karakter verbonden was. 'Je bent hier net aangekomen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain