• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is echt super!' vond Angel. Ze had zelf niet heel veel vrienden, maar degene die ze had, waren er ook voor het leven. Ze kon zich alleen niet voorstellen dat ze met een van hen een huis zou delen. 'Studeren jullie ook hetzelfde?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'We beginnen na de vakantie met de studie Klassieke oudheidkunde,' antwoordde Mosh. 'Hopen dat we 't leuk vinden.'
    Lotte was verrukt in haar handen gaan klappen. 'Wauw, wat tof! Ik ga straks archeologie doen! Waar studeren jullie?'
    'In TIlburg,' luidde zijn antwoord en hij keek Lotte nieuwsgierig aan. Hij had haar al aantrekkelijk gevonden, maar dat ze ook nog interesses deelden was helemaal tof.
    'Oh, ik in Leiden.' Ze trok een pruillipje, maar wendde toen haar gezicht tot Angel. 'En jij?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, des te beter!' zei Ilse. 'Marije vindt ook al jaren iemand leuk, maar dat wordt toch niks en ze moet er nog even achterkomen dat er meer leuke jongens op de wereld zijn.' Zelf zou ze niet op iemand als Raphael vallen, maar daarom was hij des te geschikter voor Marije. 'Kom op, een vakantieflirt is toch alleen maar leuk?' Ze knipoogde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik wou juist dat hij hier was!' zei Brian. 'Dan konden we proberen ze te koppelen! Al hoop ik dat het vanzelf zal gaan.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben grinnikte. 'Ze moet gewoon net zo'n sterke vriendschapsband met Lotte krijgen als - de vorige keer. Dan komt het wel goed.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik studeer niet,' antwoordde Angel, die zich nogal dom voelde naast Lotte en Mosh. 'Ik kunstschaats best... hoog... dus echt tijd voor een studie heb ik niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, ze zijn alleen tot nu toe niet heel veel met elkaar opgetrokken,' zei Brian ongerust.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Misschien moeten we ons daar dan op gaan richten,' vond Ruben. 'Dat ze weer zo'n hechte vriendinnengroep krijgen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, en haar uit de buurt van die Ethan houden,' gromde hij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben haalde zijn schouders op. 'Was ze voor troost naar Jasper gegaan als Ethan haar niet pijn had gedaan?' vroeg hij zich luid op af.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Raphael is niet echt het type voor vakantieflirts,' zei Davey toen Ilse dat argument de grond in stampte. 'Het is al zeldzaam als hij verliefd wordt.'

    -
    'Oh, wat leuk,' glimlachte Lotte. Ze had zelf verscheidene hobby's, maar kon zich niet voorstellen daar 40 uur per week mee bezig te zijn. 'Doe je dat al van klein af aan?'

    -
    June keek haar broer verbaasd aan. 'Waarom doe je zo hatelijk over Ethan? Hij betekende veel voor mam. Het is vast een goeie jongen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hij heeft haar uiteindelijk slecht behandeld,' zei Brian.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ilse haalde haar schouders op en vond dat nog steeds een slechte reden. 'Sta jij er hetzelfde in als hij?' vroeg ze nieuwsgierig.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hij was dronken,' antwoordde June schouderophalend. 'Dan schijnen mensen wel vaker stomme dingen te doen.'
    Ze dacht aan Haloony.

    -
    'O ja,' zei Davey overtuigd, al was daar niks van waar. Maar hij liet Ilse graag in die waan, voordat ze wat ging ondernemen. 'Ik ben zwaar christelijk. Ik zoen pas na het huwelijk.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat meen je niet.' Ilse keek hem stomverbijsterd aan, maar haar blik werd daarna ondeugend. 'Pestkop. Je maakt een grapje.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain