• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Leuk je te ontmoeten, Myrthe." Lizzie keek het meisje aan. Ze had mooie ogen. "Hmm, ja. Ik ben hier net aangekomen. Hoe lang ben jij hier al?" zei ze, haar tas of de grond ploffend. "Veel te zwaar" zei ze lachend.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 14:14 ]

    'Laat mij eens tillen?' Myrthe pakte de tas met een glimlach op. Het was inderdaad zwaar, maar ze kon het best dragen. 'Ik neem hem wel mee. Ik ben hier nog maar twee dagen, dus helaas nog geen ervarinfsdeskundige.' Ze knipoogde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Oh, dat hoeft echt niet hoor..Ik ben sterk genoeg..." zei Lizzie blozend. Eigenlijk, was ze helemaal niet zo sterk. Maar dat zou zo genant zijn. Ze ving de fliterige toon van Myrthe op en glimlachte. "Nou, dan moeten we het samen maar uitvinden dan" zei ze met een speelse glimlach.

    'Lijkt me dat we moeten wachten op een receptionist,' grijnsde Myrthe. Ze zette de tas weer neer. 'Zit er ook een tent in?' vroeg ze nieuwsgierig.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Oh, ja. Zijn die er uberhaupt?" zei Lizzie. Ze vroeg zich af hoe de campingeigenaar er uit zag. Misschien was het wel een of andere enge man. "Ja, de tent zit hierin" zei ze en schudde met de plastic tas. "Hij is niet zo groot..maar ik pas er net in met mijn lange benen." voegde ze lachend toe.

    'Nou, er hoeft maar één persoon in te passen, toch?' grinnikte ze. 'Misschien kunnen we beter gaan zitten. Misschien duurt het wel heel lang.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Nou, je weet maar nooit.." Zei Lizzie met een knipoog. "Ja, dat lijkt me goed. Op dat bankje daar?" zei ze, wijzend naar een bankje dat onder een boom stond.

    'Kunnen we vanaf daar naar binnen kijken?' Myrthe liep naar het bankje toe. 'Ja, net!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Nailed it!" zei Lizzie lachend. "Dus, ben je hier alleen?" zei ze, terwijl ze met een blaadje speelde.

    'Nee, met mijn broertje en zusje en een hele groep vrienden.' Al was hun vriendschap een beetje verwaterd door alles wat ze hadden meegemaakt. 'Jij wel?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Yep...all by myself" zei ze met een zingerige stem. "Wel leuk dat je al vrienden hebt gemaakt. Zijn er leuke mensen hier?"

    'Ik ben hier met mijn vrienden,' verbeterde Myrthe. 'Ik vind het wel knap als je alleen op vakantie gaat, hoor. Het lijkt me toch spannend om alles in je eentje te moeten doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Hmm, ja ik ben daar op zich wel aan gewend... Maar het is wel een beetje spannend, de hele tijd alleen zijn is ook niet zo leuk natuurlijk" zei Lizzie, en keek naar Myrthe met een glimlachje.

    'Dat snap ik. Nou, je bent altijd welkom bij ons,' zei Myrthe voordat ze goed en wel doorhad wat ze zei. Ze vroeg zich af of haar vrienden het leuk zouden vinden om een onbekend meisje in hun vriendengroep toe te moeten laten. Een meisje die géén familie was en bovendien niets wist van wat er zich allemaal had afgespeeld.
    Myrthe vond haar echter een leuk meisje en het zou haar niks verbazen als het meisje op vrouwen zou vallen. Ze stonden openlijk met elkaar te flirten. Toch kon ze het niet met zekerheid zeggen, want er waren ook zat meisjes die zich altijd zo tegen hun vriendinnen gedroegen. Misschien was Myrthe er ook wel extra gevoelig voor.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    "Dat is lief van je" zei Lizzie vrolijk. Ze had niet verwacht dat iemand zo open zou zijn tegen haar. Ze keek het meisje aan, haar blauwe ogen schijnend in de zon. "Dus...waar blijft die camping baas?"