• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik overdrijf lichtelijk,' antwoordde Davey. 'Maar ik zoen pas als het serieus is.'
    Of als ik dronken ben, dacht hij, denkende aan June.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wauw. Dat vind ik nou mooi,' zei Ilse bewonderend. 'Ik ken bijna alleen nog maar jongens die zich altijd aan iedereen geven.' Dus dan moest het serieus worden voor ze hem kon zoenen... Eigenlijk vond ze hem nu nog leuker.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Echt? Nou - ik zou dat geen van mijn vrienden zien doen,' antwoordde Davey. 'Dan trek je duidelijk met de verkeerde gasten op.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Het is bij ons een soort... trend ofzo.' Ze zou maar niet zeggen dat zij ook wel eens jongens had gezoend zonder ze echt leuk te vinden. 'Ik ken zat meiden die het ook doen. En soms bloeit er iets moois uit, maar meestal is het een one-night-thing.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Davey knikte, niet wetend wat hij er verder over moest zeggen. Het leek hem beter het onderwerp maar afsluiten en dus besloot hij haar in het water te duwen. Haar gegil was een aanslag op zijn trommelvliezen, maar erger was nog dat ze zijn pols vastgreep en hem mee het water in trok.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hij heeft haar praktisch aangerand,' zei Brian met een diepe frons in zijn voorhoofd. 'Dat is -' hij kon de woorden niet vinden, 'ze is onze moeder, dat kan ik niet nog eens laten gebeuren.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    June vermoedde dat hun moeder dat veel minder zwaar op had genomen als ze niet het jaar ervoor verkracht was, maar hield dat maar voor zich.
    'Ik vind dat je overdrijft,' hield June vol. 'Leer 'm eerst maar gewoon kennen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik wou dat pa hier al was,' zei Brian. Hij draaide de leren band om zijn pols heen en weer en staarde daar naar. 'Ik mis ze.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    June trok haar wenkbrauwen op. Soms was haar broer echt een mietje. 'We zijn pas net een paar dagen weg.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Daar gaat het helemaal niet om. Ik mis de personen die ze vroeger waren. Toen leken ze gelukkiger. In mijn ogen tenminste wel.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat geldt voor iedereen hier,' reageerde June verbitterd, die niet vond dat haar broer zich aan zoete herinneringen moest blijven vastklampen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, dus? Mag ik het dan maar niet missen?' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik hou liever vast aan die herinneringen dan de huidige toestand. Daar is niemand namelijk gelukkig in.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Vasthouden aan een tijd die niet meer terugkomt, maakt alles er niet beter op,' snoof June. 'We moeten een nieuwe manier vinden om gelukkig te worden en niet vast blijven aan hoe het vroeger was, want zo zal het nooit meer worden.'
    June keek om zich heen, op zoek naar een uitvlucht. Ze had geen zin meer om met Brian te praten. Het was duidelijk dat ze inmiddels teveel van elkaar verschilden. Was dat ook de manier waarop hij het met Haloony uit hield? Door alleen naar de positieve herinneringen te krijgen? Door net te doen alsof ze hem niet verraden had?


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien moeten we even inkopen doen,' zei Ruben aarzelend. 'Heb je zin om mee te gaan, June?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik doe het sinds mijn veertiende,' vertelde Angel, 'maar ik wist al snel dat het mijn roepingwas.'
    Ze glimlachte en streek met een hand door haar haren. Het was toch erg warm en ze deed maar een staart in haar haren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes