• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    nawh omg nee! :c snapt ze dan niet dattie dat doet omdat ie om der geef en ze eerder gelogen heeft? :c
    ze moet em bellen!

    Ik denk niet dat ze hem gaat bellen.. Er ligt een ongelooflijke druk op haar als mensen haar gaan nachecken. Dat liegen doet ze, omdat ze (denkt) weet hoe Daniël dan zal doen. Bovendien luistert ze naar niemand, tenzij ze het zelf wil. Behalve de leider dan, maar als hij dit soort opmerkingen blijft maken..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    hij zal ook niet bellen, juist om te voorkomen het gevoel van wantrouwen over te brengen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan kon hij beter wel bellen i.p.v. het aan Jonathan - de leider nota bene - te vragen. Nu krijgt ze niet enkel door hem op zijn kop, maar is het ook nog eens dubbel vanwege Daniël.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    het was niet perse bedoeld om te controleren of zo iets. hij maakte zich alleen zorgen dat ze iets stoms gaat doen. en als hij dit hoort weet hij denk ik niet hoe hij zich moet voelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is het goed als Bain vanavond komt?


    Bowties were never Cooler

    Maar zo voelt zij het wel, van het controleren en wantrouwen. Het is voor haar iets dat ze niet snel aan iemand verteld, dat wil ze liever zelf oplossen.

    En het maakt niet uit dat Bain vanavond komt. (;
    Wat me nu pas opvalt trouwens; Bain en Rain hebben maar één letter verschil. Hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OTP?


    Bowties were never Cooler

    OTP? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Never mind


    Bowties were never Cooler

    Nee, zeg maar. Ik ben sowieso niet goed in afkortingen of zo. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    awh iemand moet t voor daniel opnemen :c dat ie t niet zo bedoeld. vind t zielig voor hem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    One True Pairing... :P


    Bowties were never Cooler

    Hahaha, dat dus. Ze zouden wel lief bij elkaar kunnen zijn, ja. Bain en Rain. (;

    Sorreh Sigil, Sloane is momenteel niet al te blij met hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En Bain is neutraal met hem, want hij is snel neutraal... al betekent neutraal niet perse iets goeds...


    Bowties were never Cooler

    Omg overstapper! :o xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]