• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet 100% zeker of ik vanavond kan reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat hoeft ook niet, doe rustig aan. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben wel benieuwd naar sloane.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha, ik weet al precies wat ze gaat doen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben benieuwd haha. Het komt denk ik sowieso beter uit als jij eerst post, anders wordt het zo'n flut postje van mij. En dat Sloane daarna weggaat zegmaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, daarom wilde ik ook sowieso op jou wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okee, nouja ik ben op stage en daarna ga ik wat eten met collega's. Dus van mij mag je gewoon posten. Ik kan wel proberen vandaag Dan te reageren op jou, maar dat word dan wss op me Mobiel vanuit bed. Anders word het morgen rond 6en


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kijk maar wanneer je reageert, in elk geval veel plezier vanavond. Ik ben nu bezig met Sloane schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Even serieus? xD Denk je echt dat het Daniël iets doet dat hij de president is? Hij is niet eens lid van de bende, dus doet het hem niks dat Jonathan de president is of niet

    Hij zal wss ook al reageren met iets in de trant; al was je de koning van spanje doet het me nog niks.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Badass Daniël - daarom is Sloane voor hem gevallen hehe. _O_

    Edit: Effe schrijven.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Bain wat aangepast


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Ik heb Bain wat aangepast

    Nohh... Ik ga het niet aanpassen, want ik denk dat mijn internet zo weer kan kutten. Denk er maar gewoon bij dat Sloane de kat niet wegjaagt van hem, maar wel zodat ze erbij kan om zijn wonden te verzorgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik verzin er wel wat omheen


    Bowties were never Cooler

    Aight, als je maar geen woorden in haar mond gaat leggen die ze niet heeft gezegd, haha. Dan vind ik het best. ;d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zal ik zeker niet doen


    Bowties were never Cooler