• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hihi


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    *fangirling* oke nu ga ik douchen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    *fangirling* oke nu ga ik douchen

    Hahaha, aight - have fun.
    "Fangirling"?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    haha jaa, ik vind hun twee gewoon heel leuk.
    Je weet wel. Fangirling:




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jullie zijn de enigste twee wat reageren, de rest heeft volgens mij niks om te reageren, hahaha.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Yeah, ik wilde net voorstellen dat iemand contact op neemt met een van de twee, zodat ze wat te doen hebben, of Jack en Bain kunnen wat afspreken?
    Overigens wacht ik nog steeds op een reactie van Assasin met Lux voor Damon.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yea, ik weet wat fangirling is hehe - ik vind die twee ook leuk bij elkaar. :Y)

    Hm. Ik heb al eerder het geprobeerd weer tot leven te brengen, het scheen toen gelukt te zijn, maar dat was van korte duur. En Candira - Snowqueen of zo - had ik ook al enkele berichten gestuurd, maar die reageert gewoon niet. Onbeschoft. Ik streep haar af als ik toch geen antwoord krijg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal morgen zien of ik kan reageren, goed?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb gereageerd, ik hoop dat het goed is...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    CrueIIa schreef:
    Yea, ik weet wat fangirling is hehe - ik vind die twee ook leuk bij elkaar. :Y)

    Hm. Ik heb al eerder het geprobeerd weer tot leven te brengen, het scheen toen gelukt te zijn, maar dat was van korte duur. En Candira - Snowqueen of zo - had ik ook al enkele berichten gestuurd, maar die reageert gewoon niet. Onbeschoft. Ik streep haar af als ik toch geen antwoord krijg.


    Ik wacht ook op haar, want ze moet ook nog reageren met Red...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Niemand voor Bain? :(


    Bowties were never Cooler

    Als Jack met Daniël belt, kan Sloane ondertussen haar spullen halen thuis, om bij Daniël te blijven. Maar stiekem naar Bain gaan, want ze kan het toch niet helemaal loslaten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha. Klinkt goed voor mij


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf vanavond wel een post, maar ik wil nog even op Sigil wachten voordat ze echt weggaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Prima


    Bowties were never Cooler