• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meermaals heb ik haar berichtjes gestuurd, met op het laatst toch echt de mededeling dat ik haar uitschrijf - waar ze het niet mee eens was. Vorige week gaf ik haar nog één kans om een post te schrijven, dat heeft ze niet gedaan en nu meldt ik haar dus werkelijk af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dus wat doen we nu met haar rollen? Want een van mijn personages was bij een van haar personages.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dat weet ik, daarvoor had ik haar ook al gewaarschuwd. Misschien dat het werkt wanneer je er zelf naar vraagt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Dat weet ik, daarvoor had ik haar ook al gewaarschuwd. Misschien dat het werkt wanneer je er zelf naar vraagt?


    Zal ik doen!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb haar een PB gestuurd


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hello ^^ ik zou weer willen inspringen. Kan iemand mij bij praten?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zal proberen vandaag te reageren. Heb wel een leuk idee. Maar weet niet hoelaat dit zal zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fafnir schreef:
    Hello ^^ ik zou weer willen inspringen. Kan iemand mij bij praten?

    O - hier moest ik nog op reageren.
    In een notendoppie: Bain en Rain hebben ruzie gehad, ze was bij hem om het goed te maken, maar nu heeft ze sorta ruzie met Daniël.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou ruzie niet. Daniël is niet boos en zal ook niet boos doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daarom zei ik "sorta".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gepost.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha, die post van Daniël is echt geniaal. Ik zou ik ook in het echt gereageerd hebben x]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hihi. Ik twijfelde er nog over maar dacht van ach wat kan t kwaad.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben benieuwd hoe Sloane reageert :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga waarschijnlijk morgen pas reageren, heb beloofd aan iemand anders eerst te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.