• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben benieuwd :3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 20:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gepost, het zijn er toch meer dan ik had gedacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg....er staan tranen in mijn ogen!! (kan ook wel zo zijn omdat ik zo'n typische dag hebt dat alles me raakt) Heel mooie post


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Omg....er staan tranen in mijn ogen!! (kan ook wel zo zijn omdat ik zo'n typische dag hebt dat alles me raakt) Heel mooie post

    Haha, dank je, en dat nog wel in deze bui :'D. En zo'n dag is echt kut, dus hopelijk gaat dat zo weer over.
    Sloane wilt gewoon echt - echt niet dat hij weggaat, al is ze wel bang dat hij haar verlaat zeg maar, geen idee hoe ik dat beter uit kan leggen nu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb gereageerd ^^ Hoop dat je er iets aan hebt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Moet ik nog ergens op reageren? ik ben een paar daagjes niet online geweest, sorry


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Foutje

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 23:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Sigil schreef:
    Ik heb gereageerd ^^ Hoop dat je er iets aan hebt.

    Ik zal morgen reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laat maar, ik lees wel terug.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Awwh, als Sloane dat wist van Bain... :c.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat wist?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 23:28 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Wat wist?

    Bericht gewijzigd, I'm curious.
    Dat van wat hij bij zichzelf doet, hoe hij zich voelt e.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat hij stiekem toch gevoelens heeft, maar dit nooit of te nimmer aan anderen toe wil geven? Dat hij eigenlijk nogsteeds dat eenzame jochie van 10 is? Ach, hij wordt zichzelf wel weer.
    Niets bijzonders


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Dat hij stiekem toch gevoelens heeft, maar dit nooit of te nimmer aan anderen toe wil geven? Dat hij eigenlijk nogsteeds dat eenzame jochie van 10 is? Ach, hij wordt zichzelf wel weer.
    Niets bijzonders

    Precies, dat ja. Sloane zal, als ze weer een gesprek hebben althans, hem daar in elk geval wel op aanspreken. So he better be prepared.
    En als ze erachter komt, wil ze hem het liefste helpen, maar hij wil - denk ik - dat vast niet, waardoor Sloane enkel koppiger zal reageren. Hopelijk loopt dat dan niet uit de hand, lol.
    Oh, oké?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vast wel :p


    Bowties were never Cooler