• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Of een arm of been. Maar ik vind 'oogkleur' een best poëtisch betaalmiddel..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Of een arm of been. Maar ik vind 'oogkleur' een best poëtisch betaalmiddel..


    Eigenlijk niet. Ik ben erg gesteld op mijn lichaam namelijk (cat)
    Nee maar ik vind Bastille wel leuk, maar het is niet van; OMG ik moet naar hun toe. Anders ga ik dood!!! + Al mijn geld dat niet mijn kleedgeld is gaat op aan het sparen voor die studie die ik later wil doen, of aan boeken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Ga al beginnen baas (cat) Mweh, ga wel gelijk ophouden zodra mijn vriendin haar Jetleg uitgeslapen heeft, maar dat duurt nog wel een dagje :']


    Neu, was maar een grapje. Hoeft niet, hoor. :') Doe haar trouwens de groetjes. ^^

    I'm in love with Everybody Wants to Rule the World by Lorde.

    @Fren: Lol. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Neu, was maar een grapje. Hoeft niet, hoor. :') Doe haar trouwens de groetjes. ^^

    I'm in love with Everybody Wants to Rule the World by Lorde.

    @Fren: Lol. :'D


    Neh, ik verveel mij. Ik ga dat wel doen :'] En ik doe haar


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    GODVERDOMME, IPAD. IK WAS KLAAR MET AGNES, SLUIT IE ALLES AF. AAAARGH.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Godzijdank is Chrome niet zo gebrekkig als mijn iPad.
    Even lange stukken als jullie neerpennen, dat zal mij wel nooit lukken, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I love Agnes' part. :Y)

    Not sure wether Noah shall be confused or annoyed.


    help

    Is het goed als Agnes en Noah dan binnengaan?


    help

    Shizzlepost. "--

    Hoop dat je er iets mee bent. Of de rest mag Noah natuurlijk ook tegenkomen. :')


    help

    Schnitzelpost. Nee, hij was hartstikke goed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb besloten Micardo enigszins aan te passen,
    aangezien ik na een tijdje RPG'en pas altijd een "helder" beeld krijg van mijn personages.

    Zijn persoonlijkheid is iets meer uitgewerkt, evenals zijn geschiedenis.
    Daarnaast heb ik een andere faceclaim genomen omdat - tja - dit werkt gewoon beter en het past beter bij mijn beeld van Mica. ^^

    Hij staat in het nieuwe rollentopic van de RPG!


    •

    CHANNING CHANNING CHANNING.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    RELEASE THE TATUM.

    Ik vond Colton leuker, though. :'D oh well, still like him. ^^


    help

    Aangezien ik dus blijkbaar op de garage moet blijven zitten. ._. Ik weet echt niet waarom.
    Zal ik maar even een lange post met Lia schrijven nog maar :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Colton blijft ook mijn nummer uno,
    alleen op de een of andere manier niet bij Mica - komt hoogstwaarschijnlijk door het feit dat ik Colton al eens voor een andere rol heb gebruikt.


    •