• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    I still like Micaaaa


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gereageerd met Lia, :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lieve personen van deze RPG,

    Hierbij wil ik even melden dat ik de aankomende dagen misschien wat minder actief ben – zowel in het praattopic als in het speeltopic. Misschien hebben jullie 't maandag en gisteren al gezien/gemerkt, maar ik ben de afgelopen drie dagen nog in staat geweest om mijn bed uit te komen omdat ik me verschrikkelijk futloos voel.
    Ik ben zojuist bij de dokter geweest, maar deze kan nog niets constateren en ik heb opgekregen dat ik wel "moe" mag zijn – als het binnen nu en twee weken maar weer over gaat.

    Love you all.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:09 ]


    Veel beterschap! Ik snap het helemaal. (: En verzorg jezelf goed!

    Anybody wanna see my progress on Thranduil? ;D


    help

    Tolkien schreef:
    Veel beterschap! Ik snap het helemaal. (: En verzorg jezelf goed!

    Anybody wanna see my progress on Thranduil? ;D


    Dank je wel lieverd.

    En – Me Me Me!


    Beterschap, ik snap je reden. Ik hoop dat je snel weer op mag knappen.

    Kan iemand zeggen waar mijn personage nu is, want ik ben een beetje de draad kwijt D:


    26 - 02 - '16

    Walt schreef:
    (...)

    Dank je wel lieverd.

    En – Me Me Me!




    Ik heb de schaduwen ondertussen al verdonkerd. :'D

    @Erieka: Ik denk dat Chase ook ergens in de buurt is van het huis. :') Misschien dat hij één van de anderen tegenkomt?


    help

    Noctis schreef:
    Beterschap, ik snap je reden. Ik hoop dat je snel weer op mag knappen.

    Kan iemand zeggen waar mijn personage nu is, want ik ben een beetje de draad kwijt D:


    Ik weet het ook eigenlijk niet. woonkamer, keuken? Wacht ik zoek je laatste post op :']

    & Mirte, ik begrijp je helemaal en hoop dat je snel bet wordt, veel beterschap lieve meid ^.^

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:14 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Samantha: You just couldn't resist it, could you? (cat)

    Ik wacht even op Fren met Agnes voordat ik reageer. (:


    help

    Tolkien schreef:
    @Samantha: You just couldn't resist it, could you? (cat)

    Ik wacht even op Fren met Agnes voordat ik reageer. (:


    Zeg, ik wordt gevangen gehouden door een Australier die paaldanst. (cat) Natuurlijk kon ik het niet laten (cat)

    Owja Erieka, dit was je laatste post.
    Dus je kan besluiten dat hij in 1 van de kamers zit I think
    Chase Carter

    We waren nu al een uur, althans dat dacht ik, aan het ronddwalen in het bos. Was het nou wel zo slim om weg te gaan van het kamp? Ik had geen idee of het wel slim was, maar oké. Misschien vonden we wel een coole plek om te verblijven. Niet dat je dat kon verwachten in een bos als deze. Bij de grote groep, ook wel onze klas, blijven was ook maar saai. Dan zouden we immers helemaal niks te zien krijgen. 'Ik heb het idee dat we niks gaan vinden' mompelde ik tegen Cassie. Ik staarde even voor me uit en keek haar vervolgens weer aan. 'Maar je weet maar nooit...' zuchtte ik erachteraan. Ik merkte dat mijn voeten moe begonnen te worden. Zouden we überhaupt wel iets vinden? Dat was een vraag die de hele tijd door mijn hoofd spookte. Was er nog wel een weg terug? Was dit überhaupt wel slim om te doen? Het antwoord was hoogstwaarschijnlijk nee. Ik wilde net alle moed op gaan geven tot ik ineens een huis op zag doemen in de verte. 'Mensen! KIJK!' riep ik uit waarna ik een sprintje trok richting het opdoemende huis. Het zag er verlaten uit, maar dat maakte mij niks uit. We hadden een plek gevonden om te blijven en te verkennen. Dit zou een geweldig avontuur worden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Zeg, ik wordt gevangen gehouden door een Australier die paaldanst. (cat) Natuurlijk kon ik het niet laten (cat)

    Owja Erieka, dit was je laatste post.
    Dus je kan besluiten dat hij in 1 van de kamers zit I think
    Chase Carter

    We waren nu al een uur, althans dat dacht ik, aan het ronddwalen in het bos. Was het nou wel zo slim om weg te gaan van het kamp? Ik had geen idee of het wel slim was, maar oké. Misschien vonden we wel een coole plek om te verblijven. Niet dat je dat kon verwachten in een bos als deze. Bij de grote groep, ook wel onze klas, blijven was ook maar saai. Dan zouden we immers helemaal niks te zien krijgen. 'Ik heb het idee dat we niks gaan vinden' mompelde ik tegen Cassie. Ik staarde even voor me uit en keek haar vervolgens weer aan. 'Maar je weet maar nooit...' zuchtte ik erachteraan. Ik merkte dat mijn voeten moe begonnen te worden. Zouden we überhaupt wel iets vinden? Dat was een vraag die de hele tijd door mijn hoofd spookte. Was er nog wel een weg terug? Was dit überhaupt wel slim om te doen? Het antwoord was hoogstwaarschijnlijk nee. Ik wilde net alle moed op gaan geven tot ik ineens een huis op zag doemen in de verte. 'Mensen! KIJK!' riep ik uit waarna ik een sprintje trok richting het opdoemende huis. Het zag er verlaten uit, maar dat maakte mij niks uit. We hadden een plek gevonden om te blijven en te verkennen. Dit zou een geweldig avontuur worden.


    Noah shan't be pleased. (cat)

    I just figured.... He really isn't often pleased.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Noah shan't be pleased. (cat)

    I just figured.... He really isn't often pleased.


    En daarom deed ik het ook (cat) Je geeft mij kansen die Athalia moet aannemen. (cat)



    You know that i'm right.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    En daarom deed ik het ook (cat) Je geeft mij kansen die Athalia moet aannemen. (cat)



    You know that i'm right.




    Touché. (cat)

    I'm just playing my character realistically. :')

    I really just think the issue is that Lia and Noah are too similar. :x

    Ik vraag me nog steeds af wat ze gaat denken als ze zijn achtergrond weet. :'D

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:45 ]


    help

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:44 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)



    Touché. (cat)

    I'm just playing my character realistically. :')

    I really just think the issue is that Lia and Noah are too similar. :x


    Athalia is me... (cat) She is realistically (cat)
    But what do you mean with that last thing :']

    En tja, daar kom je alleen achter als hij het is verteld hé. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:51 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial