• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Hoezo zou het zielig zijn voor Micardo?
    And chill, I was only joking...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat hij met een zielig,aandacht stellirg wijf samen moet zijn,

    En sorry. Ik heb gewoon niet erg mijn dag vandaag. Alles is zo fucked up als je alles op een rijtje zet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sammie, waag het ooit nog eens om Athalia een "zielig, aandachtstellig wijf" te noemen,
    of ik kom je hoogstpersoonlijk een opdonder geven.

    - Danoontje power. -


    •

    Walt schreef:
    Sammie, waag het ooit nog eens om Athalia een "zielig, aandachtstellig wijf" te noemen,
    of ik kom je hoogstpersoonlijk een opdonder geven.

    - Danoontje power. -


    Sorry ;3
    Was gister niet echt te genieten :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn god, ik heb me overslapen. Ik moet over tien minuten vertrekken en nog ontbijten. Jullie geloven me niet als ik zeg dat Agnes nog komt, zeker?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Mijn god, ik heb me overslapen. Ik moet over tien minuten vertrekken en nog ontbijten. Jullie geloven me niet als ik zeg dat Agnes nog komt, zeker?


    ;o

    Succes. :'D


    help

    Ik ben echt zo misselijk. Maar ik moet nog tot 2 uur.


    •

    Be happy. Ik moet nog 4 uur -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nou ik moest eigenlijk tot kwart voor 6, maar had mezelf al toegestaan na m'n 2 belangrijkste hoorcolleges naar huis te gaan. Dat is er dus een geworden want lig nu net in m'n bed.


    •

    Ergens heb ik nu dood veel zin om een filmpje te maken met dark Noah, geen idee waarom :']

    Ik probeer vanmiddag nog wat te posten. En anders vanavond en anders komt het vrijdag.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 15:16 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    Ergens heb ik nu dood veel zin om een filmpje te maken met dark Noah, geen idee waarom :']

    Ik probeer vanmiddag nog wat te posten. En anders vanavond en anders komt het vrijdag.


    DO IT. GO DO IT.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    DO IT. GO DO IT.


    Ga al beginnen baas (cat) Mweh, ga wel gelijk ophouden zodra mijn vriendin haar Jetleg uitgeslapen heeft, maar dat duurt nog wel een dagje :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Even nieuwsgierig. Ben ik de enige die de kleur van mijn ogen zou geven om naar Bastille te gaan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Even nieuwsgierig. Ben ik de enige die de kleur van mijn ogen zou geven om naar Bastille te gaan?


    Que?
    Ik snap het niet...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pompeji schreef:
    Even nieuwsgierig. Ben ik de enige die de kleur van mijn ogen zou geven om naar Bastille te gaan?


    Hoe bedoel je dat?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial